In seveda DSG ni ročni menjalnik, na katerega so pripeli motorček za dvigovanje šipe in nekaj elektronike.
No, sej zato ni robotiziran ročni menjalnik. Če pišeš bedarije, te morem pač popravit.
In seveda DSG ni ročni menjalnik, na katerega so pripeli motorček za dvigovanje šipe in nekaj elektronike.
Sem že mislil,. da boš kaj napisala o avtomatskem menjalniku, ker menda precej veš ... kot ženska.tale stavek pridobi na svoji absurdni vrednosti, kadar ga ti izrečeš... človeka prav razvedri. Hvala.
Mazda 2 vem da ima tudi klasiko, verjetno tudi ostaleSamo toliko za info...klasicni avtomatski pride recimo v Opel Zafiri, verjetno se v kakem znotraj druzine Opel...kaka Insignia mogoce...ampak v Zafiri vem, da je klasika.
Sem vozil nekaj dni pred korono cel dan testno korolo TS 2.0 sport. Zelo dober avtek. eCVT čisto spodobno dela, za normalno vožnjo, za kar je tudi hibrid namenjen. Meni osebno všečna zadeva. Res da sem CVT že vajen z maxi skuterja, ampak zadevo se da v večini primerov zelo lepo vozit tudi brez tuljenja. Veliko ljudi vse vrste CVT vozi popolnoma narobe. Večina On/OFF. Se pravi gas do fula in spuščanje gasa do konca,- Ko se enkrat navadiš lahko recimo pospešuješ do željene hitrosti brez da bi pohodil do kraja, pa si mogoče kako sekundo kasneje na željeni hitrosti. Kar se tiče glasnosti. Ja je glasen, ko ga zahodiš do kraja, če normalno pospešuješ je sprejemljiv. Nekdo je gor spraševal za pospeševanje v hrib. Čatež ob Savi - smer ljubljana, pospeševanje na AC v hrib od recimo 50-120. Tak od oka 10-15 sekund dretja. Nato radar na 130 in slišiš praktično samo gume. Za moj stil vožnje sprejemljivo.
V glavnem zadeva je nekoliko drugačna od drugih, ampak ko se navadiš in stil vožnje prilagodiš je popolnoma sprejemljiva. In trenutno bi imel samo klasični avtomatik ali eCVT. Zakaj. Ko odprem net in pogledam za DSG EDC in ostalimi mi grejo kocine pokonci. Vse riba, cene pa kot da kupuješ palice zlata, ne pa del za avto. Pri serviserjih še ni neke prakse za vzdrževanje, pač da bi lahko vsak to rihtal. Prvi kolker tolk servis za menjalnike imam 70 km stran, tisti na gorenjskem baje da ima 2 meseca čakalne dobe za zamenjavo olja oz. servis. Da bi pol Slovenije dal prek za rihtanje nekega menjalnika ali menjave olja. Ne hvala. Avto mora meni služit, ne jest njemu. Toyoto pa vsakih 100 jurjev daš na servis, menjava olja 100 EUR in voziš. Mam raje ročnega, kot da se hebem z nekimi polizdelki, samo zato ker so IN.
Nč posebnega, se hiter navadišZdaj me pa že res firbec kako je vozit tole čudo.
Zakaj shotgun?Ta petek. Shotgun?
Zakaj shotgun?
Drugace pa avto kot avto. Upam, da ne bos vozil 1.8 hibrida, ker to ni za primerjat z 2.0
klasičnega avtomatskega menjalnika potem v avto za 30k ne bom našel.
Koleos pa ima CVT, in berem, da ko se ta nisanov CVT razleti, glava precej boli.
Evo, ročnega pa nebi več imel...
Bom na koncu res počakal nekaj električnega in konec debate. Samo ko bo tam začelo kaj crkovati bo šele veselica, ker noben pod kozolcem ne bo uspel nič popraviti.
Ni ga več na ceniku, je6enti žalost. Večji modeli ga še imajo...Mazda 2 vem da ima tudi klasiko, verjetno tudi ostale
Po opisanem sklepam, da je avtomatike bolj zahtevno voziti, kot avte z navadnim ročnim menjalnikomDoktorat o tem kako ga je treba (za isti učinek) drugače vozit kot ostale avte se ti mal tepe z zaključkom da mora avto tebi služit in ne obratno.