SUV do cca 30k,bencinar,avtomatik

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Dokler boš samo nabijal z "ogromno razliko", "drag kot pes", "dražji za 10k €" in pri tem ne boš nič napisal o primerjanih avtih bo pač ostalo samo pri mlatenju prazne slame.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.664
6.523
113
Sem že vse napisal in vse smo predebatirali. Za 30 jurjev ne odpelješ rava, sploh pa ne 4x4.
 

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.415
3.805
113
davorinm.wordpress.com
RAV4 je vrhunski. Samo sem nehal gledati po ogledu cenika. Napisal 30 + - . To je recimo 25 - 33, pri teh budgetih si vsak teden na višji cifri.
1597664452090.png
 
  • Všeč mi je
Reactions: 8888

hermann

Guru
19. mar 2014
9.664
6.523
113
pa sej zdaj ko gledam na avto.net imajo že 100kw električno kono za neke blesave cene

150kW kona je pa divja reč, samo pač predraga
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.578
10.795
113
hybrid je dobra cena, isto kot navadn (primerljiv po moči) , tu nekje.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.664
6.523
113
električna 100kw je na avto.netu 25k, 150kw pa 33k s 64kwh baterijo

počasi se bo splačalo tudi elektriko gledat
 
  • Všeč mi je
Reactions: ksi

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Tip serje po drugih vozilih in mu meče naprej zanesljivost, potem pa omeni ta motor. Predlagam malo surfanja po netu: Honda 1.5T oil dilution problem. Pa največji problem naj bi nastal ravno v primeru uporabe jajcanja po mestu.

Pravi ste, Alter je čisto v k... Bi razumel, da en serje, ampak da ga 10 ostalega folka takoj ne popravi, to pa ne razumem.

Aja, pa baje je tale motor top po porabi in vsem. Dokler ne zariba.
honda je porihtala 1.5 turbo bencinarja, brez skrbi, ni to TSI od volkswagna, ki ga tricertr evropskega balkana kupuje, ker je to volkswagen. v usa, japonskem imajo zaresne kupce, ki imajo za seboj dovolj denarja za top odvetnike in si pac honda ne more privosciti taksnega fiaska.

nekdo je omenjal suzukije, suzuki ima pleh totalno nezasciten in debeline delovega casopisa. toyota rav 4 je odlicen avto.

johnny, amarok je pickup na jekleni šasiji in vecino dela opravi kot delovno zivince, v suvih se vozimo pretezno sami. zato je prav, da so umaknili 4 valjne dizle prostornine 2l. LOL!

sicer pa je fant vprasal za nasvet in, ce bi sam kupoval novega budget mini suva za ta denar ne bi gledal nic drugega kot hondo crv in toyoto rav 4, zelo blizu mu kotira hyundai santa fe in sorento ampak mi te znacke niso po godu, priznam. zivim enkrat in da se bom na koncu zivljenja spraseval zakaj sem vozil kijo ali skodo bom res hotel cimprej umret. samo meni pac avto pomeni vec kot prevozno sredstvo, saj smo v forumu avtomobilizem. mu priporocam testno voznjo, da se razsvetli in umakne od pezojev in skod, ki so sami kič.
 

Ateis

Guru
13. sep 2007
2.285
811
113
Odvisno ali rabiš večji ali manjši avto, eksotiko (za ta denar dobiš Lexusa UX ali Jeep Compass) ali kaj bolj "domačega".

Jaz osebno bi vzel Ateco 1,5TSI DSG FR z precej opreme. Kodiaq, Karoq je itak podobna zadeva (tudi Tiguan, Tarraco). Nissana ne (xtrail deluje zastarel), Renault

Lastim Ateco 1,5TSI DSG FR 2018 z vso opremo razen panorame in bočnih senzorjev. Gledal sem Škodo pa ni bilo še novih modelov takrat in oblika so bile zastarele. Zadovoljen zelo za ta denar, saj takrat ni bilo nekih VW Tiguanov za moj doseg (do 35k€) , saj so bili taklrat vsi nad 40k€, da ima full opreme pa še samo dizli so, kar zame za 14k letno ni računiče in zjutraj samo 5km do pisarne. Dobrih stvari je veliko, bi pa izpostavil predvsem kar me moti.

Električni sedeži niso memory, torej moraš če je več voznikov vsakič naštelat sedež. Ogledala se ne poklopijo avtomatično, če avto ne parkira sam oz. če ti ne pritisneš gumba pri parikarnju. Jst sm visok in tole je compaktini SUV(dolžine nekje do 4,5m), kar pomeni, da če otrok zadaj v sedežu leži, noge ne more udobno stegnit (kar je bolj izjema kot pravilo). Opozarjanje na čelni trk je tak kot pri večiini avtov, pač včasih piska brezveze, ampak ni kritično.( sej Tesla ma tud autopilot pa je to daleč daleč od pravega avtopilota). Pospeški pri 150KM 1,5 TSI so pač tako kot so za bencinarja, tko da to ni neka puščica. Poraba mi je ok... po 25kkm je povprečje 7,5 (po mestu počasi, po AC vsaj 130)

PS: Japonce sm gledam, ker so sicer ugodni za nakup, ampak dragi za vzdrževanje sploh ko pride do kakšen izvengarancijskih servisov. Nisem pristaš nekih hibridov, ker to avto še bolj zakomplicira in poveča možnost okvare. Pa da bom jst zdej mel 30km na elektriko pa mogu filat vsakič k pridem domov, zato da bom pršparu 5€ pol pa tam čez kable mogu hodit. Pa še oblika mi ni všeč, ker avto zgleda k iz kakšnega japonskega animeja. Vsakomur svoje pač.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Lastim Ateco 1,5TSI DSG FR 2018 z vso opremo razen panorame in bočnih senzorjev. Gledal sem Škodo pa ni bilo še novih modelov takrat in oblika so bile zastarele. Zadovoljen zelo za ta denar, saj takrat ni bilo nekih VW Tiguanov za moj doseg (do 35k€) , saj so bili taklrat vsi nad 40k€, da ima full opreme pa še samo dizli so, kar zame za 14k letno ni računiče in zjutraj samo 5km do pisarne. Dobrih stvari je veliko, bi pa izpostavil predvsem kar me moti.

Električni sedeži niso memory, torej moraš če je več voznikov vsakič naštelat sedež. Ogledala se ne poklopijo avtomatično, če avto ne parkira sam oz. če ti ne pritisneš gumba pri parikarnju. Jst sm visok in tole je compaktini SUV(dolžine nekje do 4,5m), kar pomeni, da če otrok zadaj v sedežu leži, noge ne more udobno stegnit (kar je bolj izjema kot pravilo). Opozarjanje na čelni trk je tak kot pri večiini avtov, pač včasih piska brezveze, ampak ni kritično.( sej Tesla ma tud autopilot pa je to daleč daleč od pravega avtopilota). Pospeški pri 150KM 1,5 TSI so pač tako kot so za bencinarja, tko da to ni neka puščica. Poraba mi je ok... po 25kkm je povprečje 7,5 (po mestu počasi, po AC vsaj 130)

PS: Japonce sm gledam, ker so sicer ugodni za nakup, ampak dragi za vzdrževanje sploh ko pride do kakšen izvengarancijskih servisov. Nisem pristaš nekih hibridov, ker to avto še bolj zakomplicira in poveča možnost okvare. Pa da bom jst zdej mel 30km na elektriko pa mogu filat vsakič k pridem domov, zato da bom pršparu 5€ pol pa tam čez kable mogu hodit. Pa še oblika mi ni všeč, ker avto zgleda k iz kakšnega japonskega animeja. Vsakomur svoje pač.

Očitno pač avtomobilizma ne spremlaš kej dosti. Hibrid je najbolj zanesljiva zadeva, posebej pri tojoti. Planeti menjalnik v hibridu pa tud. Če bi malo bol resno spremljal, bi vedel da ravno vag z svojimi tdi in tsi, pa še z polizdelkom dsg so ena večjih katastrof v zadnjem času. Srečno.
 
Nazadnje urejeno:

BojanP

200. registrirani uporabnik
24. jul 2007
3.940
2.641
113
On hoče imet manj km ko ga bo prodajal ne ko ga bo kupoval.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.688
113
Nima se smisla prepucavat. Jaz sem tudi, ko sem kupoval corollo, gledal golfa 7. Pa bi me z manj opreme kot corolla koštal po ceniku cca. 46k €, corolla pa 36k €. Toliko vsega kot ima corolla niti ni bilo možno izbirati (kar je sicer logično, ker je bil model v odhajanju in golf8 na vidiku).
In kaj ni bilo možno izbrati?
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.688
113
honda je porihtala 1.5 turbo bencinarja, brez skrbi, ni to TSI od volkswagna, ki ga tricertr evropskega balkana kupuje, ker je to volkswagen. v usa, japonskem imajo zaresne kupce, ki imajo za seboj dovolj denarja za top odvetnike in si pac honda ne more privosciti taksnega fiaska.
A da so poštimali? Ker ravno gledal test CRVja s tem motorjem, kjer je omenil, da je motor top, dokler dela. Pa je bil test 1 teden star.
No, jaz bi še malo počakal s temi izjavami, kako je to poštimano, da ne bo na koncu prišlo do istega kot pri BMWju in njihovih ketnah, ko so vsako leto sedaj pa res ''poštimali''. Pa naslednje leto spet res, res, res ''poštimali''. Samo tam si vsaj ketno zamenjal, plunil tistih 900 EUR in imel mir za naslednjih 150.000 jurjev, pri tej ''težavici'' pa to ne gre ravno tako. Je pa res, da če se losaš avta v garanciji ni nekih hudih težav, razen potencialne izgube vrednosti, če se izkaže, da je motor sranje in potem boš moral avto praktično zastonj prodati.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
In kaj ni bilo možno izbrati?
Tako na hitro;
Head up display, matrične led žaromete, samodejno zaviranje v rikverc če pride ovira s kakšne strani, samodejno parkiranje, lane trace assist (avto pelje po sredini pasu sam - drugo je lane keep asist, ko te odbija "od črte do črte" - LTA je eno stopnjo naprej LKA in radarskega tempomata), brezžično polnjenje telefona... pa še kaj se najde.