SUV do cca 30k,bencinar,avtomatik

sad

Guru
24. avg 2007
20.938
9.596
113
Motor je G150 Mildhybrid.
Pri deaktivaciji dveh cilindrov ne cukne nič, pač pa se med vožnjo po dveh cilindrih, čutijo rahle vibracije in motor spremeni zvok. Nadležno, učinka pa nobenega.
Odsotnost turbine je najbolj opazna pri avtocestnih klancih, kjer je potrebno prestaviti dve, ali celo tri prestavi dol. Moram pa imeti na AC menjalnik v "M" načinu ker v "D" nonstop prestavlja dol-gor.
Pri nižjih hitrostih, in speljevanju, pa moram povedati, da je avto kar živahen in nič ne zaostaja za turbincem. Očitno k temu malo pripomore tudi elektrika.
Iste izkušnje sem imel jaz, ko je bila en od finalistov za nakup. Jaz teh vibracij enostavno nisem mogel požreti, meni izjemno moteče. :( Ko bi bila vsaj možnost izključitve tega, pa je nisem našel v nastavitvah.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.259
1.891
113
Saj po enourni testni vožnji, se mi je CX-30, če sem odmislil visoko porabo, zdel povsem ok. Pomanjklivosti spoznavaš postopoma.
Avto bi moral imeti vsaj en teden na testu. Se pa z napisanimi faili da tudi živeti, saj se avto, če ne drugega, vsaj oddolži z lagodno in uglajeno vožnjo.

Prijateljica si trenutno lasti Mazdo 6 2.0 dizel 150 PS, l. 2015, ker ima nek feler na motorju, ji je bilo svetovano naj se znebi avtomobila zato gleda zdaj za drugim..seveda gleda Mazdo...a nabor motorjev je precej švohcan...2.0 bencinar z 120, 150 in 180 konji (dizlov ni spljoh). In zmenila se je za dve testni vožnji CX-30, ter (hm...) cx-50? (večji brat 30.ke...ne vem točne oznake). Enega so imeli v 120 konjski verziji in drugega v 180 konjski.

Najprej je vzela cx-30, ko ga je vrnila je prodajalcu rekla, da jo zanima kako gre 180 konjska verzija, ker je bil sprobani (za njo) zelo anemičen. In je prodajalec rekel, da pa je že zdaj vozila 180 različico. :valjamse: .
Želi pa imeti ročni menjalnik! In kar se mene tiče...je atmosferec + ročni menjalnik čisti NO GO.

Po mojem mnenju (nima veze..dizel ali bencin) rabi motor polža, da se ga da 'lepo in učinkovito' vozit. Potem je menjalnik kot tak stvar presoje posameznika.

V glavnem...izbira avtomobila (ne glede na znamko) je danes precej stresna zadeva :aplauz:, pa še to, ko gledaš da boš ja trefnil, nabašeš na tako mino, da ti ni nič jasno, kdo se iz koga zdaj norca dela...al je drago ko pes (pa še to ni nikakšrno merilo, ker je vse drago), ali crkuje, ali ni izbire, ali je zmetan na kup ko ciza s ponjavo,... ni da ni.
Na koncu je bolje pol dat 2.5 jurja za servis in vozit dalje kar imaš.
 

damirj

Guru
9. maj 2012
5.186
2.340
113
Terminčna učinkovitost je ena lastnost, ki pri vožnji v praksi ne pomeni nič. V praksi pa ima motor nižji navor, manjšo moč, manjši razpon uporabnega navora, manjši razpon obratov ipd. Pri Toyoti so šli v to zavestno. Še boljše bi pa bilo, da bi imeli en motor, ki pri konstatnih obratih prek generatorja proizvaja elektriko za napajanje elektromotorja. Enako kot to imajo moderni dizel vlaki :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony, novaa in sad

sad

Guru
24. avg 2007
20.938
9.596
113
2.0 motor v hibridni corolli je termicno najucinkovitejsi bencinski motor (40%). Toliko o tem.
In zakaj to meni pišeš? Pač, če želi lukec primerjati atmosferca, naj pač potem tisti elektromotor ven da, pa bomo primerjali. Ne pa, da mi zraven HIBRIDA letnik 2022 meče ven atmosferca, ki so jih že vsi (razen Mazde) dali na smetišče zgodovine. Če ima lahko HIBRID komplet elektrosklop zraven, bo pa ja tudi tisti turbo na bencincu sprejemljiv.
Recimo primerjava pri agresivni vožnji Corolle 1.8 in Golfa 1.5 TSI. Sta dokaj podobna. Žal za Corollo 2.0 ne najdem ekvivalenta. GTI je pač konkretno močnejši.
 

corsol

Guru
11. mar 2010
2.914
926
113
In zakaj to meni pišeš? Pač, če želi lukec primerjati atmosferca, naj pač potem tisti elektromotor ven da, pa bomo primerjali. Ne pa, da mi zraven HIBRIDA letnik 2022 meče ven atmosferca, ki so jih že vsi (razen Mazde) dali na smetišče zgodovine. Če ima lahko HIBRID komplet elektrosklop zraven, bo pa ja tudi tisti turbo na bencincu sprejemljiv.
Recimo primerjava pri agresivni vožnji Corolle 1.8 in Golfa 1.5 TSI. Sta dokaj podobna. Žal za Corollo 2.0 ne najdem ekvivalenta. GTI je pač konkretno močnejši.
A ni 1.5tsi bolj primerljiv s hybridom 2.0 , vsaj kar se tiče glede zmogljivosti?
 

BojanP

200. registrirani uporabnik
24. jul 2007
3.918
2.629
113
Prijateljica si trenutno lasti Mazdo 6 2.0 dizel 150 PS, l. 2015, ker ima nek feler na motorju, ji je bilo svetovano naj se znebi avtomobila zato gleda zdaj za drugim..seveda gleda Mazdo...a nabor motorjev je precej švohcan...2.0 bencinar z 120, 150 in 180 konji (dizlov ni spljoh). In zmenila se je za dve testni vožnji CX-30, ter (hm...) cx-50? (večji brat 30.ke...ne vem točne oznake). Enega so imeli v 120 konjski verziji in drugega v 180 konjski.

Najprej je vzela cx-30, ko ga je vrnila je prodajalcu rekla, da jo zanima kako gre 180 konjska verzija, ker je bil sprobani (za njo) zelo anemičen. In je prodajalec rekel, da pa je že zdaj vozila 180 različico. :valjamse: .
Želi pa imeti ročni menjalnik! In kar se mene tiče...je atmosferec + ročni menjalnik čisti NO GO.

Po mojem mnenju (nima veze..dizel ali bencin) rabi motor polža, da se ga da 'lepo in učinkovito' vozit. Potem je menjalnik kot tak stvar presoje posameznika.

V glavnem...izbira avtomobila (ne glede na znamko) je danes precej stresna zadeva :aplauz:, pa še to, ko gledaš da boš ja trefnil, nabašeš na tako mino, da ti ni nič jasno, kdo se iz koga zdaj norca dela...al je drago ko pes (pa še to ni nikakšrno merilo, ker je vse drago), ali crkuje, ali ni izbire, ali je zmetan na kup ko ciza s ponjavo,... ni da ni.
Na koncu je bolje pol dat 2.5 jurja za servis in vozit dalje kar imaš.
Jaz imam mazdinega 1.5 atmosferca, 100KM, pa se stalno sprašujem kje so tisti ki rabijo vse te turbo konje ker večina na cesti jih ne (zna) uporabi-ti več kot ene 50KM.
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.554
1.016
113
Zakaj točno bi primerjal atkinson atmosferca z turbo bencinerjem veš samo ti.
Jst bi reku da edino in izkljucno zato, da se ma o cem za ven metat. Sicer vsake tolko kaj narobe prebere pa pol bedarije pise ampak ok, vemo kje smo. Pa vse naj vsem, nov let se bliza.

sad Kerga elektricarja mas? To pa neki novga... pohvalno.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.938
9.596
113
Jaz primerjam vozila po moči in navoru. Torej bom zraven 1.8 hibridne Corolle, dal 1.5TSI 130KM DSG Golfa, ker imata podobne zmogljivosti. Prvi ima pač hibridni sklop, drugi pa turbo. Končni rezultat je podoben.
Izgleda sem bedak in bi Toyoto moral primerjati z 1.8 bencinarjem z 90KM izpred 25 let, da bi bilo pušten. Da se niste lastniki Toyot preselili iz Hond na Toyote in ste novi “Hondaši”?
 
Nazadnje urejeno:
  • Ljubezen
Reactions: BornSkeptic

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.554
1.016
113
Jaz primerjam vozila po moči in navoru. Torej bom zraven 1.8 hibridne Corolle, dal 1.5TSI 130KM DSG Golfa, ker imata podobne zmogljivosti. Prvi ima pač hibridni sklop, drugi pa turbo. Končni rezultat je podoben.
Izgleda sem bedak in bi Toyoto moral primerjati z 1.8 bencinarjem z 90KM izpred 25 let, da bi bilo pušten. Da se niste lastniki Toyot preselili iz Hond na Toyote in ste novi “Hondaši”?
Cist prevec zame. Avto mi je za prevoz a-b.

Sem narobe razumu, mas stromarja al nimas? Ce da, katerga? Honde nikol nism vozu, ceprav so bmw-ejci (capci) hujsi.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.353
5.629
113
In zakaj to meni pišeš? Pač, če želi lukec primerjati atmosferca, naj pač potem tisti elektromotor ven da, pa bomo primerjali. Ne pa, da mi zraven HIBRIDA letnik 2022 meče ven atmosferca, ki so jih že vsi (razen Mazde) dali na smetišče zgodovine. Če ima lahko HIBRID komplet elektrosklop zraven, bo pa ja tudi tisti turbo na bencincu sprejemljiv.
Recimo primerjava pri agresivni vožnji Corolle 1.8 in Golfa 1.5 TSI. Sta dokaj podobna. Žal za Corollo 2.0 ne najdem ekvivalenta. GTI je pač konkretno močnejši.
Ja glej obračaj ti kak koli hočeš. Še vedno je motor atmosferc in ko hočeš moč so tu obrati. in tak motor je primerljiv samo z atmosfercem in ne nekimi turbaki. Pa če jih še ostali majo al pa ne.
Elektromotor nima nobene veze s tem kje da benciner v tem kompletu največ moči. Elektromotor je tu zato, da doda konje in ne zato, da bo mel benciner več moči na nižjih obratih za kar pri turbaku poskrbi polžek.
Lahko mama to debato še 100x in še vedno bo to atmosferski motor, ki ni primerljiv z turbaki. Verjamem pa, da tebi tudi po stoti debati to ne bo jasno in boš še vedno primerjal z turbo motorjem.
 
  • Haha
Reactions: sad