Precej spodobno opremljen levorg je 26,5k oziroma 30k - top oprema.
Avto ima dva velika problema:
- povprečna poraba goriva dobrih 9l je za večino nesprejemljiva (meni je OK, ker delam samo 10k letno)
- bistveno večji problem pa je to, da je dobavljiv izključno kot CVT
To drugo je bil zame največji dealbreaker. Menjalnik ima dva programa, običajni je primeren za res umirjeno vožnjo, pri 50 km/h na tempomatu se motor muči z nekimi 1100 obr/min in se cel avto trese. Sport način pa po nepotrebne brezveze dvigne obrate za cca. 1000 ob enaki hitrosti, drugega učinka nisem opazil. Ob hitrem pospeševanju je motor glasen, ker pač drži obrate na max. In to ni prijetno boxersko bobnenje, temveč neprijetno zvočno onesnaževanje. Po občutku ima 130-140 PS, nikakor 170.
Sicer je avto vsaj za ljubitelje športnejših linij prijeten na pogled, sedenje je OK, kvaliteta materialov sprejemljiva, ampak upam da spregledajo in ponudijo ročni menjalnik oziroma dvosklopčnika.
Še tole: glede lege na cesti sem navajen francoskega enoprostorca pričakoval bistveno več, pa me je prvo hitrejše odpeljano krožišče tako neprijetno presenetilo, da sem preostanek testne vožnje prevozil povsem umirjeno. Toliko undeersteera ne bi namreč od 4wd subaruja pričakova niti v najhujši nočni mori, neodzivnost menjalnika pa je v kritičnem momentu poskrbela, da avto ni takoj odreagiral na dodan gas ob izhodu iz ovinka.