SItuacija: konec leta 2009 sem naročil eno zadevo, katero je podjetje tudi dobavilo v predvidenem časovnem roku, itd... Garancija je bila 1 leto. Po treh mesecih se je pokazalo, da zadeva na opravlja svoje funkcije 100% (beri zamaka). Serviser je bil parkat na obisku in vsakič so nekaj naredili, vendar ni nič pomagalo (testirat se ni moglo takoj, ker pač ni bilo dežja), tako so potem par mesecev nazaj komplet odmontirali zadevo in jo nazaj zmontirali. Še vedno isto. Počasi jih imam dovolj in bi najraje, da zadevo odpeljejo in bom naročil drugje.
Baje se da nekaj sklicevat na stvarno napako ali nekaj takega in potem jim pač pošlješ uradno obvestilo, da zrihtajo v nekem roku, sicer pač enostavno zahtevaš povračilo kupnine. Ali je to res in ali to sploh pride v poštev pri meni, ker so sedaj roki že precej dolgi. Sranje je to, da nisem že takoj od začetka to zahteval, vendar kar je je. Sem se pač nekaj naučil. Sicer je bil vsaj serviser zelo korekten, sedaj tile ta zadnji kateri so prevzeli bi pa samo nekaj gledali, itd., in za vse to mora biti en doma in jemat dopust.
Torej, kaj naredit?
Baje se da nekaj sklicevat na stvarno napako ali nekaj takega in potem jim pač pošlješ uradno obvestilo, da zrihtajo v nekem roku, sicer pač enostavno zahtevaš povračilo kupnine. Ali je to res in ali to sploh pride v poštev pri meni, ker so sedaj roki že precej dolgi. Sranje je to, da nisem že takoj od začetka to zahteval, vendar kar je je. Sem se pač nekaj naučil. Sicer je bil vsaj serviser zelo korekten, sedaj tile ta zadnji kateri so prevzeli bi pa samo nekaj gledali, itd., in za vse to mora biti en doma in jemat dopust.
Torej, kaj naredit?