Štiri kolesnik- atv

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.523
1.109
113
Če dobro pogledaš, se je na norca dejansko prekucnil štirikolesnik in se je tistih nekaj sekund kar pomatral, da je glavo ven dobil. Kolega, ki je komaj dvignil svoj vamp iz vode, je pa tudi rabil nekaj sekund, da je prišel k sebi...
 

B81

22. jul 2007
36.999
10.531
113
Btw

Nov info zame, T3b registrirani traktorji niso za registracijo kot B, le kot F, se ne da.
In moped leti 100+, ampak je 60 kmh omejitev. Sem se zanimal za enega sportnega TGBja, pa ne gre, ker ima 4x4.

Torej kaksna je kazen, ce te dajo na tehnicnega in ugotovijo, da je odprt?
 

B81

22. jul 2007
36.999
10.531
113
Hitrost in moč. Sodelavec ima nekega kitajca 65 kM in 60 km/h max zablokiran. Je pa omenil, da ima odprtega in je peljal 93 kmh, ampak je šlo tako nemirno, da ni upal več, s temi traktor gumami. Ne razumem, zakaj se to ne registrira normalno kot motor.
 

roCkY

Majstr
2. sep 2007
2.532
439
83
Možnosti sta pri marsikateri firmi obe. Če je firma uvoznik v EU pravi. Je pa traktor cenejši kolker vem in nekateri imamo raje traktor kot avto. Motor štiricikel pač ni. EU birokracija je postavila omejitve kakršne pač so. Pomoje precej neumne. In treba se je znotraj njih gibat če hočeš zadevo po javnih cestah furat.

UTV, ATV ni namenjen v prvi vrsti asfaltu ali gladkemu makadamu. V SLO je pač za večino to mal čudno, ker če nimaš nekih privat potreb/površin se nimaš kje legalno vozit z njim razen ja po asfaltu.
 

B81

22. jul 2007
36.999
10.531
113
Ja, ampak imaš atv-je s cestnimi gumami, čeprav dandanes so skoraj vsi traktorji. Vseh pač ne zanima vožnja po hostah :)
Imel sem zanimiv primer, TGB Target enaka modela, en traktor, drugi ne.
 

roCkY

Majstr
2. sep 2007
2.532
439
83
Precej redki smo, ki imamo v SLO ATV/UTV za dnevno servisno vozilo. Zato je ja moj pogled na segment sigurno drugačen od velike večine.
Skoraj vsi so traktorji ker je bolje imeti moč kot hitrost ob omejeni moči. EU pravila! Glede samih gum pa je znotraj homologacij kar nekaj svobode. Morda je trenutno že kaj drugače? Na enem sem imel cestne in terenske. Na trenutnem UTV imam "travarce". Traktorskih na UTV/ATV ne bom nikoli dajal. S "travrcami" sedaj že precej znucanimi še nisem obstal. Resda ravnina a blata ob takemle dežju kot je letos vedno obilo in zadeva se migrede utopi 20+cm. S traktorskimi prineseš ven trikratno količino blata...no go. Me je letos zabalal na tehničnem, da je premalo profila. Ja za mano bo on pucal. Dokler dnevno pridem prek vsakega blata so gume ok. Na cesti pa ni zime, ker je zadeva LE 40 kmh...