Število smrtnih 2016 KATASTROFALNO

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Hja

kot so napisali... prepotentna banda... pri nas se guzijo po sredini med stoječima kolonama, ki sta naredili prostor za reševalce/gasilce, rinejo v tunel pri rdeči... preko Karavank pač ne boš tega videl... se lepo ustavi kot ostali udeleženci v prometu...

Pa da ne govorimo samo o motoristih... Ampak moram... Na slabem kilometru poti v službo (Župančičeva jama) sem doživel...
BMW ga nabije po Flajšmanovi do konca, rohni kot da je na rejliju. Istočasno se drugi BMW ne skida čez križišče, ker ima voznik telefon in nima časa vozit. Na naslednjem križišču me voznik BMWja obvozi ko stojim pred rdečo in nadaljuje skozi križišče...
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.624
208
63
Kranj
Je kaj čudnega?

Kamere
Kontrola
Več kaznovanja

Uvesti progresivno kaznovanje...prvič 1x, drugič 1.5x, tretjič 2x itd...

Če je lahko folk kaznovan na delovnem mestu za veliko manjše zadeve, ne vem zakaj je problem v prometu, ko odgovarjaš za življenja?
 

Sine370

Pripravnik
27. jun 2015
816
0
16
Lani jih je 26 preč prišlo, za letos sem jih napovedal 32.
Zdaj se mi vse bolj zdi, da me bodo demantirali že na polovici sezone!
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
Kazni so več kot dovolj visoke, manjka pa izvajanje predpisov. Zato je potrebno še kaj ljudi, poenostavitev postopkov, da policist nima 1 ure administracije za 3 ustavljena vozila in predvsem avtomatska tehnična oprema. Dober način, kako bi se to dalo narediti, je pokazal Kangler v MB, vendar so ga bedaki odrezali. K tehnični opremi je potrebno dodati tudi učinkovito zakonodajo, ki omogoča kaznovanje vsaj lastnika vozila, če že voznika ni možno dobiti. Učinkovitost zakonodaje se kaže tudi pri sekcijskem merjenju skozi trojanska predora.
Trenutno ni na vidiku nič, kar bi lahko rešilo motoriste. Dejstvo je, da je danes motor bolj dostopen kot nekdaj. Jaz bi lahko bil kritičen primerek. Imam A od nekdaj, žal pa nekdaj ni bilo financ za motor. Sedaj bi si ga lahko kupil in če si ga kupim, bom na motorju še slabši od 18-letnega mladca, kar se tiče telesnih sposobnosti, reakcijskega časa in podobno. Edino verjetno bi v glavi imel nekaj več poštimano. Motor je precej slabše viden in po tej plati bi morali motoristi voziti počasneje od avtomobilov vsaj na slabše preglednih cestah in v gostejšem prometu. To pa seveda sodi kvečjemu na področje znanstvene fantastike. Priznam, da zadnja poletja nerad vozim z avtom po motoristično obljudenih cestah. Večina je res normalnih in preverja, če si ga videl. Najdejo pa se primerki, ki predvidevajo, da če so oni 200 ali 300 metrov zadaj, da ga je 100 % vsak videl in si ne bo nihče z avtom drznil prehitevati traktorja, dokler on ne pade mimo.
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.624
208
63
Kranj
Pepe: kaj je boljše?

Visoka kazen + verjetnost 0-1% max
Nižja kazen + verjetnost 5-10% + večkrat na dan če je treba.

Kaj naši glupi vladi ni jasno?
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.104
3.161
113
Citat:
Uporabnik LeQuack pravi:
Citat:
Uporabnik Floki pravi:
Mene najbolj motijo kolesarji sploh v LJ so sigurno najslabši udeleženci v prometu. V letošnjem letu se ne spomnim enega dneva da ne bi kdo izsiljeval da o vožnji skozi rdečo sploh ne govorim.

To je mit sicer, vzemi si par ur časa in stoj pri semaforju in delaj statistiko. ampak garantiram ti, da bo število avtov, ki gredo skozi rumeno ali rdečo veliko večje. S tem da predstavljajo veliko večjo nevarnost ker tehtajo 1,5 tone in več. Mogoče te najbolj motijo kolesarji zato ker jih pač ne maraš. Mene pa recimo motijo motoristi, zato ker ima velika večina ilegalne in preveč glasne izpuhe, kot dojenčki ki hočejo pozornost na vsak način. Patetično.

1. Seveda ker je avtom 100 krat več kot kolesarjev ampak kjub temu se strinjam s tabo.
2. Ne gre zato da se nekdo pelje čez rumeno, takrat načeloma še nikogar ne ogrožaš ker ima tisti na sosednjem semaforju še vedno rdečo. Problem je ker se kolesar pelje skozi rdečo kadar mu je volja.
3. Danes ko sem šel v službo isto. najprej na križišču pri hotelu Lev naslednjič pri tobačni, model ki je zavijal proti centru ga je skoraj zbil. tretjič dva kolesarja v nasprotno smer na Tržaški pri ministrstvnih ko se je prižče rumena za tiste ki zavijajo levo da spraznejo križiščo in to že ko je pešcem svetila rdeča 10 sekund.

Ne da me motijo ker jih ne maram tudi sam ogromno prekolesarim po Ljubljani, motijo me ker ne upoštevajo čisto nobenih pravil.
 

PaviGFY

Pripravnik
13. dec 2011
407
3
18
Citat:
Uporabnik Jado pravi:
Pepe: kaj je boljše?

Visoka kazen + verjetnost 0-1% max
Nižja kazen + verjetnost 5-10% + večkrat na dan če je treba.

Kaj naši glupi vladi ni jasno?

Ja samo za nadzor je treba delat....javna uprava pa delo sta včasih če ne velikokrat na nasprotnih bregovih.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
Citat:
Uporabnik Jado pravi:Pepe: kaj je boljše?
Visoka kazen + verjetnost 0-1% max
Nižja kazen + verjetnost 5-10% + večkrat na dan če je treba.
Definitivno druga opcija. Prvi princip sodi na področje ustrahovanja državljanov, ki ga po mojem sodobna država naj ne bi več izvajala, ker je čas nacistične Nemčije mimo. Drug princip pa sodi na področje vzgoje. Če si naredil napako, boš zanjo odgovarjal, vendar ena napaka ni konec življenja.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
Citat:
Uporabnik Floki pravi:Letos je že bila....34 krat
edit: +1
http://www.24ur.com/novice/crn...ju-dogodka.html
Neumnost je primerjati smrtonosne napake z vsakdanjimi prometnimi prekrški, ki so tudi nevarni. Pri nas te načeloma noben ne dobi, razen, če te slučajno dobi, kar se lahko zgodi na vsakih 10 let. Nekako taka je moja statistika pri nekje 30.000 km leto in nekje četrt stoletja z vozniško. Doslej dve kazni. Ali sem res naredil samo dva prekrška? Presneto malo verjetno. Gotovo sem v tem času naredil tudi kak prekršek, ki bi ob drugem razpletu dogodkov pomenil smrt nekoga.
Mrtve je težko kaj vzgajati. To se lahko zgodi prej, če veš, da ko boš vozil prehitro, bo sledila tudi kazen, ko boš imel premajhno varnostno razdaljo, bo kazen, itd... To pa je možno izključno z veliko mrežo tehničnih sredstev in zmernimi kaznimi. Pri nas pa ni ne enega ne drugega.
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.104
3.161
113
Mislim da ni problem voziti hitreje od omejitev, problem je edino ker jih veliko ne zna presodit kje lahko vozijo hitreje. Tudi sam sem že dobil kazen za prehitro vožnjo lahko bi rekel da eno na vsakih 100k km. Od tega sta bili dve na omejitvi 30 (obe do 5 km preveč) tretja pa 10+ v nedeljo ob 7h zjutraj na tržaški cesti v LJ ko sem bil edini ki ga je lahko ustavil
evil.gif
.
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.537
2.917
113
v lokalni ostariji
vsak bi moral zase skrbeti sam. ne se zanašat na to, da bodo polivisti kaznoval in s tem reševal življenja... ne bodo... samo proračun se fila s tem. življenje si pa vsak rešuje sam.

a če še tako paziš se lahko naredi nesreča...
 

Gavran

direktor!
22. jul 2007
9.130
5.073
113
Nuku`Alofa
A je že kje v statistiki cesta kot povzročitelj nesreče? Ne? Potem je statistika vzrokov vredna toliko kot papir, na katerem je natisnjena...
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.045
3.563
113
41
Lj
Cesta ni povzročitelj nesreče, ker je objekt, ki ni živ. Povzročitelj nesreče je vedno človek.
 

optiplex

Guru
13. dec 2015
6.045
4.298
113
Jah dejansko to pa ni res...
Pri nas je veliko šodra na cesti, lukenj, neurejenih bankin....

Tudi pri pravilni vožnji lahko padeš. Objekti morajo biti vzdrževani, vsaj v razvitih državah je tko.
V komunajzerstvu pa je pač tako, da tega pojava ne poznajo...

Pa čeprav direkcija za ceste ma komej da nafutra svojo birokratsko gamad, za vse ostalo pa ni sredstev.
 

bertoncl

Guru
4. jun 2015
1.809
639
113
Citat:
Uporabnik wilburxxx pravi:
Vsega prepolna rit nekaterih, splošno stanje v družbi, neoliberalno egoistično razmišljanje, pomanjkanje solidarnosti in pripadnosti družbi..., izobraževanje otrok in vcepljanje v glavo da so vsak nekaj posebnega že od osnovne šole naprej, ....
Vse to je krivo, poleg povečanja gostote prometa.

467716-post_slo.gif



Z napisanim se popolnoma strinjam. Bi pa samo nekaj dodal: opažam da po Lj nekateri kolesarji mislijo, da je kolesarska steza tako kot železniška proga in da imajo absolutno prednost. Sem tudi sam kolesar in mi je prekleto jasno, da lahko za svojo varnost v prometu najbolje poskrbim sam, ker to kdo je ali ni imel prednosti, bo prekleto malo koristilo na urgenci ali pod zemljo. To velja za vse udeležence, ampak se tega malokdo zaveda.
 

krko

Guru
5. sep 2010
2.697
1.397
113
Teden inkasantstva se je začel. Dajmo vse Kangooje, Cilote, Škode, Vw Up-e, tronožnike, ipd... na cesto, vse za večjo varnost....
Policistov z radarjem v roki pa nikjer oz. so minimalno prisotni
bonk.gif



Citat:
Policija bo z namenom zagotavljanja ugodnejših in stabilnih prometno varnostnih razmer v času od 18. do vključno 24. 4. 2016 izvajala poostrene aktivnosti za zmanjšanje problematike hitrosti v cestnem prometu, v sklopu katerih poteka tudi evropsko usklajen nadzor hitrosti »SPEED«.

vir: Žurnal24