Start-stop in akumulator

B81

22. jul 2007
36.934
10.504
113
Tole ni ravno noviteta....

7L6
Start/stop system/regenerative braking: Start/stop system with regenerative braking

IMO, če se S/S uporablja ali pa ne, je smiselno dat originalni akumulator v avto.
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.453
1.906
113
Citat:
Uporabnik XSIDE pravi:
BMW že nekaj časa oglašuje regeneracijo zavorne energije pri zaviranju za popolnoma običajne modele. Če sem pravilno razumel, gre sicer le za malo bolj pametno krmiljenje alternatorja, da recimo pri zaviranju polni z večjo močjo, pri pospeševanju pa z manjšo ali pa ga celo odklopi od motorja, če je aku dovol napolnjen.

Podobno štorijo pelje tudi VW v Bluemotion modelih.
 

jest5

Guru
18. avg 2007
25.956
-8.677
113
Eh to je že v praktično vseh modelih koncerna. Z ali brez Bluemotion nalepke.
 

JosipBroz

Fizikalc
10. sep 2007
1.324
0
36
Citat:
Uporabnik tratnjak pravi:
Citat:
Uporabnik JosipBroz pravi:
Citat:
Uporabnik tratnjak pravi:
V cem je fora da vse tak moti s/s?
Moj avto ma ze 10 let - pa se vedno prvi akumulator kljub s/s
-ker gre za marketinški nateg
-ker sem iz stare šole in še vedno menim, da če prepogosto drkljaš eno stvar, se prej ko slej kaj pokvari
-ker mi enostavno gre na živce
-ker je povezana z dvojnimi stroški ob menjavi akumulatorja
-itd...

to niso dejstva, tvoji argumenti je subjektivno dozivljanje in pretpostavke

avto sem kupil star 2 leti in ga ze imam 8 let in se iz tega naslova ni cisto nic pokvarilo
menjava akumulatorja je drazja ampak, ce upostevam, da se 265000 km ni nic zgodilo in ce imam 0,2l nizjo porabo zaradi tega sem prisparal za razliko v ceni tako, da tudi to ni argument kaj navajas.

Saj nisem trdil, da so to dejstva. Vprašal si, zakaj vse tako moti SS sistem. Jaz sem ti naštel, zakaj moti mene.
In hvala bogu, ker smo si ljudje različni, ima vsak možnost ta sistem izklopiti, če mu gre na živce.
Jaz s tem sistemo ne prišparam nič, ker se vozim večinoma po avtocesti. In zato mi gre toliko bolj na živce, ko mi na tistih par križiščih, kjer se peljem, ko zavijem z avtoceste, avto ugasne.
Pač, enostavno ne maram tega.
Lahko pa naredi nekdo anketo, koliko vas uporablja ta sistem in koliko vas ga izklaplja. Čisto informativno.
 

matej_

Guru
25. okt 2007
2.123
655
113
Mene je tut zmotil SS v testnem avtu. Glede na to da sem vecino casa na AC, sem vzel avto brez SS pa se prisparal ssm 700e. Pomoje bi mogla bit izbira, da si vsak lahko vzame z ali brez oz. Ce ze ne, da se ga da permanentno izklopit.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ti resno misliš, da je SS sistem za izbiro? Misliš da je za drk*** kupcev v glavo?

Verjetno je res SS sistem prva na listi želja proizvajalcev avtomobilov, da jih vgrajujejo....takoj za DPF in downsizingom.

bonk.gif
 

matej_

Guru
25. okt 2007
2.123
655
113
3.5 leta nazaj sem imel moznost na Seat Leonu vzet identicen motor 1.6 tdi z ali brez SS s tem, da je bil brez 700e ceneje.

Verjetno pa zdej ne dobis avta vec, brez SS.
 

optiplex

Guru
13. dec 2015
6.042
4.300
113
Da se navežem na temo, zna gdo pri fiatu disejblat to funkcijo. Ne da se mi vedno pritiskat izklop funkcije v avtu?

Po mojem mnenju je to totalna bedarija.
 

brezhibno

Pripravnik
3. jan 2012
228
23
18
Mene SS na mojem novem avtu sploh ne moti, ker ni avtomatik moram tako ali tako dati v ler in spustiti sklopko da se vkljuci, ker pa sem ze od prej navajen da na semaforju pustim v prestavi in drzim sklopko se SS sploh ne vklopi. Ce pa vem da bom cakal zaradi vlaka ali del na cesti vec kot par minut, me pa to da se SS vklopi sploh ne moti.

Je pa to najbrs pri avtomatikih res bolj nadlezna stvar ce se ti na vsakem semaforju izklaplja in vklaplja. Kako deluje na avtomatikih, moraš dati v N ali se izklopi že ko stisneš bremzo na semaforju ?
 
Nazadnje urejeno:

optiplex

Guru
13. dec 2015
6.042
4.300
113
Imam navadni menjalnik, dostikrat avto ugasne in se takoj prižge, v čem je fora ne vem. Stvar je totalno brezvezna al pa fiat ni dorasel temu sistemu.

Vedno ga izklopil preden peljem. Če bi se dalo programsko zadevo obrnit bi bil več kot vesel.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.629
113
Marlbor
Pri meni enako ... če vem, da bo par minut čakanja, moram vedno znova prav pomisliti, kaj že moram storiti, da bo avto ugasnil.
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.666
340
83
www.kacnje.eu
Citat:
Uporabnik brezhibno pravi:
Je pa to najbrs pri avtomatikih res bolj nadlezna stvar ce se ti na vsakem semaforju izklaplja in vklaplja. Kako deluje na avtomatikih, moraš dati v N ali se izklopi že ko stisneš bremzo na semaforju ?

Žal tako, kot si sklepal - ko se pritisneš zavoro in se ustaviš na križišču ... prav neverjetno trapasto se ugaša. In pri Passatu je tistih (načeloma) 15 pogojev tako hitro izpolnjenih, da to ni res. Če primerjam s sodelavcem na Hyundai, se tam precej manjkrat izvede SS. Jaz sem se navadil, da zadevo enostavno takoj izključim, ker stvar je res moteča. Pa sem sicer nagnjen k varovanju okolja (celo prav hudičevo me motijo po nepotrebnem prižgani motorji). Zelo zasilna rešitev je, da ima avto vključen AutoHold, saj lahko potem TAKOJ po ustavitvi avta spustiš zavoro in se SS ne bo vključil. Ampak, ko se kdaj mudi in se zelo na hitro hočeš premakniti, ustaviti, razjeziti ... takrat ni hudič, da ne bo ugasnil. In potem si kdaj misliš, da naj pač bo ugasnjen, saj boš še nekaj časa stal pred semaforjem in v jezi spustiš zavoro - ni hujšega, avto se seveda vžge
evil.gif
 

optiplex

Guru
13. dec 2015
6.042
4.300
113
Vidim, da je povsod isti drek. Sem mislil da je samo FIAT tak klump. Skratka jest ko se vsedem takoj izključim to. Najraje bi pa disejblal funkcijo če bi se dalo. Vse so že preprogramiral samo to pa noben še ni rekel da zna.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.667
6.708
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik jetamp pravi:
Ne vem no. Pred semaforji je max. minuta da stoji. Pa tudi tko če je zastoj kdaj je max 3 min. pa se nazaj zalaufa. Pa še takrat se klima izklopi..ventilacija gre na min. Radio in luči gorijo, pa še to podnevi sam led.

Jaz bi se držal navodil proizvajalca, ker mislim, da njihovi inženirji že vedo, kaj delajo.
Inzenirji vedo kaj delajo, samo odlocilno besedo imajo ekonomisti.
 

optiplex

Guru
13. dec 2015
6.042
4.300
113
Nekdo mi je enkrat pravil (ne vem če je res), da so na podlagi SS dobili pač priznano nekaj procentov manj izpusta in je bil to pogoj za eur 5 razred.

Kaj je res ne vem, samo SS je totalna bedarija, sam sem na testerju vidu, da ima avto v cca 5 letih več kot 20 jurjev vžigov.
Bedarija.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.578
9.810
113
40
MB
Citat:
Uporabnik JosipBroz pravi:
Citat:
Uporabnik tratnjak pravi:
V cem je fora da vse tak moti s/s?
Moj avto ma ze 10 let - pa se vedno prvi akumulator kljub s/s
-ker gre za marketinški nateg
-ker sem iz stare šole in še vedno menim, da če prepogosto drkljaš eno stvar, se prej ko slej kaj pokvari
-ker mi enostavno gre na živce
-ker je povezana z dvojnimi stroški ob menjavi akumulatorja
-itd...

a pol ženo tud samo 2x na leto ?

eni ste res paranoiki brez primere, in to za faking pleh.

če vam je 200 € za nov akku v 5 letih lastništva meja med tem al preživiš al bankrotiraš pol pa itak mate večje probleme od SS sistema
grin1.gif
 

optiplex

Guru
13. dec 2015
6.042
4.300
113
Bolj kot akumulator gre na folku na živce SS. Včasih pri ročnih menjalnikih pumpaš sklopko, da [cenzura] vžge, da pred križiščem crkne in se takoj sam prižge, da prletiš z avtoceste in na prvem kiržišču ugane.

Če bi pa babe imele kdaj Stop funkcijo, bi bil pa inovator leta.

Me pa zanima kolko pride štarter za te jajca, ziheer ni samo 200 eur prej jurja.
.
 

matofill

Guru
18. sep 2008
3.695
759
113
V BMW, ga lahko ročno izklopiš brez problema, lahko ga pa preko testerja tudi trajno izklopiš.