Pozabljate pa, da AGM tehnologija, akkuji navadno trajajo 3 x dalj od klasičnih, so bistveno bolj varni v primeru crasha...
Na mojem terencu je original delal no še dela 7 let menjal sem ga samo zato, ker je tečni avto premium znamka začel silno osirati z opozorili o nujni menjavi akkuja in ja to je začel z 5 let starosti in cca 150 t km, pa sem ga še 2 leti imel, testiral in je bil nekje na 42% na spodnji meji, pa je pri -10 st C zunaj mrzlem avtiu in 30 minutah prižganimi lučmi motor disel 3 l kresnil iz prve ...
No letos spomladi je avto tako zelo težil, da sem se ga usmilil z novim in ja sedaj ni opozoril o slabem akkuju, je pa vedno upalil ko mina ne na počasi.
Ta stari akku ima sedaj znanec v eni brunarici za žurke in je noro zadovoljen z njim, tako, da AGM, je razred za sebe, poleg vsega nima strupenih hlapov, je lahko v kabini vozila in še veliko tega, nizka temperatura mu veliko manj škodi, ko klasičnem........
Malo si preberite je veliko na netu, vsak pa za sebe ve, se pa najdejo tudi zelo ugodni. Sam sem za top premium akku 105 ah AGM plačal 190 eur, navaden ( ne AGM) premium bi bil pa okoli 120- 140 eur, tako, da , res pa je original od znamke vozila pa 290 eur....