Starejši vozniki

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.734
15.776
113
no sej ti pa pridno še naprej obračaj stavke, ko ti nekdo kej odpiše in izpostavi tvoje nesmisle. pa dober tek.
 

boskosi

Fizikalc
4. sep 2007
1.423
1
38
Citat:
Uporabnik stardec pravi:
Citat:
no in kaj praviš na jetrni test? ... a se strinjaš s tem?
Se.

samo te neboš več mel vozniške, žal
ne-ne-1.gif
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.734
15.776
113
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
maš point, sam mogoče res ne bom zmožen razsodit, zato pa se bom takrat držal mnenja kkšnega strokovnjaka (zdravnika), čigar služba je ugotavljanje zmožnosti za vožnjo.
Natanko to počnejo tud današnji starci in upoštevajo mnenje strokovnjakov, ki jim dopušča vožnjo do 80-leta. In še več.
Saj zakon so spisali strokovnjaki ali ne? In tud z zdravniki so se pred pisanjem zakona posvetovali ali ne?

sej pred pisanjem zadnjih dveh zakonov o kaznovanju v cestnem prometu so se tudi posvetovali. pa pred gradnjo predorov skozi Trojane so se tudi posvetovali.. pa še kje drugje so se tudi...

..upam da bojo zdravniški pregledi bolj na nivoju, ko bom starejši, ker drugače bom resnično prepuščen le lastni presoji.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:

1. Zdravniški pregledi bi morali biti obvezni vsakih 5 let.

2. Vključevati bi morali tudi psihološki test.

3. Za vsakega, ki mu odvzamejo vozniško (= 18 točk) obvezen pregled pri psihiatru




Pa se strinjaš, da bi test moral vsebovat tudi testiranje na droge???

Pa da spomnim, da test pokaže prisotnost drog zelo doolgo po zaužitju, lahko tudi par mescev ali let :)))



Me prav zanima, koliko od mladih bi izpit sploh dobilo.



(ker se danes že skoraj vsak kdaj drogira.. mislim travao, ecstasy, speed, ... Al pa vsaj stojiš zraven nekoga ki kadi, pa s pasivnim kajenjem pridejo prepovedane snovi v telo.
 
Nazadnje urejeno:

s22b

Fizikalc
1. sep 2007
3.199
1
36
39
Citat:
Uporabnik stardec pravi:
ksz
Iz te statistike je moč razbrat tudi to, da mladci delajo nesreče nalašč, namerno iz objestnosti in naklepno, starci pa delajo nesreče zato, ker so pač stari in s starostjo pride marsikaj. Če ma človek srečo.
Mislim, da tukaj ni nobenga, ali pač, ki nebi enkrat rad postal star.
Vsi vi, ki tle nekaj nabijate čez starčke, prosim napišite tle, kdaj in kolk boste stari, ko boste sami nesli vozniško nazaj.
Ajde poštenjakarje, da vas vidim!

Jaz takoj podpišem, da se mlajšim od 35 let, vozniškega dovoljenja ne da, starejšim od 65 pa vzame. Na cesti bi tako ostali samo najkvalitetnejši in najvarnejši vozniki.
A še kdo podpiše to?

Moj pogled na vso to stvar. Če nisi sposoben slediti prometu, voziti po CPP potem je nekaj narobe s tabo. Da bi sedaj ločevali voznike po letih se mi zdi zelo neumno, ker skupaj si lahko pomagamo ampak zgleda, da nekateri enostavno niste zmožni tega.

Pošteno, iskreno: Vozniško ne bom odnesel nazaj.

Podpisal ne bom, ker vsak, ki naredi oziroma pridobi vozniški izpit, ima pravico voziti. Sedaj je le odvisno od samega posameznika ali bo nadaljeval tako kot je vozil v avtošoli ali pa se bo izživljal.
Napisal si tudi, da bi z novo starostno mejo imeli najkvalitetnejše in najvarnejše voznike. Sicer ne vem kako si prišel do tega, ampak kako naj bo 35 letnik (najbolj) kvaliteten in (najbolj) varen, če bo pa prvič sedel za volan in še to pri teh letih. Sedaj lahko sede za volan 16 letnik in vozi v spremstvu, brez spremstva pa z 18-imi leti. Do tukaj sta si 35 letnik in 16 - 18 letnik enaka po voznih izkušnjah, vsi bodo štartali iz nule.
Razlika je le v tem, da bo pri tvoji ideji 35 letnik štartal iz nule, a po našem zakonu bo imel voznik največ 19 let izkušenj in me prav zanima kdo bo takrat bolj varen v prometu, 35 letnik, ki je prvič sedel za volan ali 35 letnik, ki že 19 - 17 let vozi.
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Citat:
Uporabnik AfterEight pravi:
Stvar, ki mene najbolj moti je pomanjkljiv sistem zdravniških pregledov. Če nekdo pri 18 ni potreboval očal, to nikakor ne more pomeniti, da lahko skoraj do konca življenja vozi brez nadaljnih kontrol. Pogosto se ljudje sploh ne zavedajo, da potrebujejo očala. Pa saj ni samo vid, zdravniški pregledi bi po dopolnjenem 50 letu starosti morali biti na 5 let, po 65 pa že skoraj vsako leto.

Očala so še najmanjši problem... Soseda ima vozniški izpit kljub temu, da ima epileptične napade.
smirk-1.gif
Veš kolk je še takih kritičnih osebkov na cesti, ki lahko "brez razloga zapeljejo na nasprotni pas"? Kako je lahko oseba, ki je zaradi hujše nesreče in poškodbe glave, nesposobna za delo, še vedno sposobna normalno funkcionirat v prometu?

Ministrstvo za zdravje in ministrstvo za promet bi morala bolj sodelovat in si bolj pogosto izmenjavat podatke... po 60. letu pa bi itak mogli še enkrat vsi vozniki it na poligon in na še eno glavno vožnjo. Me zanima kako bi "izkušeni" vozniki opravili s CPP-jem v praksi
smirk-1.gif


Aja.... pa še zavarovanje povečat. Vsaj toliko kot mladim voznikom....
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Citat:
Uporabnik creep pravi:
http://www.mf.uni-lj.si/javnozdravje/cd/2006/16%20BILBAN.pdf
Napisal: Marjan Bilban, prim. prof. dr., dr. med., specialist medicine dela, prometa in športa

Citat:
Ob površnem pregledu statističnih podatkov o prometnih nezgodah bi bilo videti, da imajo starejši vozniki pravzaprav malo cestnoprometnih nezgod (CPN), če pa jih preračunamo na njihovo realno udeležbo v prometu, se situacija povsem spremeni.

V obsežnih študijah širom po svetu so ugotovili, da starejši prevozijo le 50 odstotkov ali celo manj kilometrov kot mlajši kolegi, poleg tega se izogibajo slabšim voznim razmeram, najnevarnejšim obdobjem dneva ter najbolj obremenjenim in nevarnim prometnicam. Ob upoštevanju vsega tega so izračunali, da imajo vozniki med 55. in 65. letom eč cestnoprometnih nezgod kot najbolj izpostavljeni vozniki srednje starosti, vozniki nad 65. letom pa več kot katerakoli starostna skupina. Ogroženi so torej celo še nekoliko bolj kot včasih »vihravi, nepremišljeni in neizkušeni« mladi vozniki, zlasti po 70., 75. letu.

Ohoho, nekdo ki obvlada statistiko toliko da je celo (logično) ponderiral zadevo.... Samo kaj ko bo to za nekatere prevelik zalogaj za razumeti in ne bojo verjeli
grin1.gif
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik stardec pravi:
Citat:
zdej pa hitr pospravit svoje stvari in domov na kosilo, še 5min fore imaš
Prav imaš. Ti pa še celo popoldne tukaj po tipkovnici klofaj in debatiraj z exhairom, ki nezna druzga kot smeške popat knede pisat, pa predloge za pepčke talat. Nekako podoben nivo imata. Ko vama negre najbolje od pameti, pač v svoji nemoči predlagata nasprotnika za pepčka.

Stardec, tukaj pa absolutno nimaš prav in tega ne moreš izpodbiti. Matey za razliko od eXhair-a svoje poste utemeljuje, tako da tvoj komentar ni na mestu.
 

xaxid

Pripravnik
22. avg 2007
576
0
16
izsledki te raziskave meni povejo dvoje:
- na cesti je lahko nevaren katerikoli voznik, ne glede na starost;
- starejši so bolj varni, saj se zavedajo lastnih omejitev in se slabim razmeram, preobremenjenim cestam...raje izognejo.

zaključki raziskave so torej v stilu "kaj bi bilo, če bi bilo", ne upoštevajo pa dejstva, da starejši ravnajo bolj odgovorno in se nevarnim situacijam raje izognejo. "kaj bi bilo, če bi bilo" torej ne obstaja, obstaja to kar dejansko je. to pa je, da povzročijo manj nesreč.

in ne, jaz nisem v kategoriji stardecov.
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Citat:
Uporabnik xaxid pravi:
izsledki te raziskave meni povejo dvoje:
- na cesti je lahko nevaren katerikoli voznik, ne glede na starost;
- starejši so bolj varni, saj se zavedajo lastnih omejitev in se slabim razmeram, preobremenjenim cestam...raje izognejo.

zaključki raziskave so torej v stilu "kaj bi bilo, če bi bilo", ne upoštevajo pa dejstva, da starejši ravnajo bolj odgovorno in se nevarnim situacijam raje izognejo. "kaj bi bilo, če bi bilo" torej ne obstaja, obstaja to kar dejansko je. to pa je, da povzročijo manj nesreč.

in ne, jaz nisem v kategoriji stardecov.

starejši niso bolj varni, ker, kljub temu da se izogibajo tveganim vožnjam, še vedno povzročijo veliko prometnih nesreč.

ZA mene so toliko bolj predvidljivi, klobuk za volanom - takoj vem kaj pričakovat in grem ob prvi priložnosti mimo... Seveda je malce bolj zapleteno ko ti pripelje nasproti skoraj v celoti po tvoji strani in izbiraš med čelnim trčenjem ali uničenim podvozjem ker moraš zapeljat s ceste... K sreči se mi še ni nič hujšega zgodilo pri takem umikanju.
 

xaxid

Pripravnik
22. avg 2007
576
0
16
glede starejših voznikov očitno obstajajo enaki stereotipi kot do mlajših voznikov.
niso vsi starejši vozniki s klobukom in slabimi refleksi.
in nismo vsi mlajši vozniki norci na cesti.

jaz recimo v 13 letih vožnje še nisem iz oči v oči govoril s policajem. vozim se vsak dan v službo 50 km v eno smer, plus vse ostalo seveda.
pač, vozim po predpisih. ne kršim pravil niti takrat, ko so mi nelogična (prevsem gre za hitrost) in "čudežno" nimam problemov ne s policijo, niti s starejšimi vozniki, ki naj bi me ogrožali. sem se pa zaradi upoštevanja predpisov in pozornosti na cesti že neakjkrat izognil nesreči. po moji statistiki bi pri mojih "nesrečah" bili povzročitelji večinoma mladi. najpogosteje zaradi prehitevnja v škarje in prevelike hitrosti.
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Moje ni stereotip ampak moja statistika... Več situacij sem moral reševat s stardeci k pa z "morilsko mularijo"...
 

boskosi

Fizikalc
4. sep 2007
1.423
1
38
Citat:
Uporabnik xaxid pravi:
jaz recimo v 13 letih vožnje še nisem iz oči v oči govoril s policajem. vozim se vsak dan v službo 50 km v eno smer, plus vse ostalo seveda. pač, vozim po predpisih. ne kršim pravil niti takrat, ko so mi nelogična (prevsem gre za hitrost) in "čudežno" nimam problemov ne s policijo

to še ni merilo za to da še nisi govoril s policaji ... pač maš srečo ... se policaji ne ustavljajo samo zaradi prekrškov, ampak tudi ko jim je dolgčas
evil.gif
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik xaxid pravi:
jaz recimo v 13 letih vožnje še nisem iz oči v oči govoril s policajem. vozim se vsak dan v službo 50 km v eno smer, plus vse ostalo seveda.
.
Moj rekord je, da so me ustavili 5x v enem tednu, pa od teh petih ustavljanj nikoli zaradi kakšnega prekrška, samo kontrola in pregled.

Enkrat mi je šel policaj v rezervne žarnice gledat, če so vse nitke v žarnicah cele.
 

stieber

čebinar
1. sep 2007
17.258
3
36
Murgle
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
hehe, sam res kaj ta statistika dela..
grin1.gif



ampak kakorkoli, nauk te basni je torej tak, da stardeci SO bolj nevarno vozniki kot mladideci, ampak si s strani le-teh bolj ogrožen, ker jih je enostavno več
write.gif

Kaj točno pomeni, da so bolj nevarni vozniki? Da za njimi ostane zvita pločevina, ali da pridelajo več smrtnih žrtev kot mladi dinamiki? Seveda gledanop na število fosilov in skočnih mladcev za volanom?
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.734
15.776
113
naslovi to vprašanje na tistega, ki je pisal to statistiko...
smirk-1.gif