stare gume

gmarko

Pripravnik
5. jul 2009
189
0
16
gume sem zamenjal , žal pa se zvok še vedno sliši...zdaj sem ugotovil, da se zvok sliši le ko imam v kerikoli prestavi , ko stisnem sklopko pa zvoka več ni...torej gume sigurno niso, more bit nekaj hujšega, kdo ve kaj?v prostem teku tudi ni zvoka, le med vožnjo.
 

gretzky

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
6. avg 2007
5.856
0
36
49
evo me
Potisni ležaj?
17758-icon_confused.gif
 

gmarko

Pripravnik
5. jul 2009
189
0
16
možno, ne vem, mislu sm da so gume pa sm jih zamenjal za nove , zvok pa ostal..potem sm si vzel čas da preverim kaj bi blo in sem peljal z avtom, imel v prestavi, pa stisnu sklopko pa je zvok nehal, ko sm spustu pa se spet pojavi. pri višjih hitrostih mislim da zvoka ni, speljuje se normalno, ni tresenja..gre samo za tisti zvok kot bi ležaj ružil....vendar sem po klancu navzdol zavijal levo desno ob stisjeni sklopki pa zvoka ni bilo ob zavijanju, ko pa spustim sklopko pa se pojavi zvok.
 

gmarko

Pripravnik
5. jul 2009
189
0
16
dones sem imel avto pri mehaniku in je izločil potisni ležaj. kaj pa morda nosilec kardana, nastajanje ropota, ki je odvisen od hitrosti vrtenja diferenciala, saj pri meni se sliši zvok samo pri določenih obratih in hitrosti, če povečam obrate (hitrost) zvoka ni kot ga tudi ni če stopim na pedal sklopke.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Evo, morda ti bo tole pomagalo.......preglej nosilce od motorja. Meni je tudi pri 206-tki, ko sem spustil gas ružilo kot ležaj, ko pa sem stisnil sklopko, pa je nehalo....in sem slučajno gledal pod avtom kaj bi lahko bilo in ugotovil, da je spodaj na sredini za motorjem en nosilček, ki je seveda na gumi, vendar je ohišje, ki je okoli gume zlezlo na eno stran in se začelo dotikati karoserije in zato se je slišalo ruženje...no, potem sem s pajsarjem potisnil v normalen položaj (par mm) in okoli ovil žico, ter stisnil, da ni ohišje imelo več možnosti, da se premakne in stvar je bila od takrat naprej v redu...
 

gmarko

Pripravnik
5. jul 2009
189
0
16
ja, naprimer nosilec kardana, za katerega pravijo :Kako čutimo zračnost: Nastajanje ropota, ki je odvisen od hitrosti vrtenja diferenciala...kar se pri meni dogaja, da slišim ropot le pri določenih obratih oz. hitrosti...ko dam gas pa ropot izgini, izgine tud pri pritisku na pedal sklopke. dones sem meril kdaj se mi pojavi ta zvok. pri 1500 obratih in okoli 60km/h, pod tem in nad tem tega zvoka ni.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.147
4.129
113
Dvomasni vztrajnik!
grims-1.gif


Ne vem kakšen kardan imaš v mislih, če imaš samo spredaj pogon so spoji motor-sklopka-menjalnik-diferencial togi in tam ne more prihajat do lufta. Lahko je sicer kak nosilec, še prej preveri če ni kakšna termična zaščita kje losana in se dotika vibrirajočih delov motorja/izpuha kadar pade v resonanco.

Edit: pa od česa točno je dovisen ropot, od hitrosti ali od obratov (napisal si čudno, kot da bi imel avto samo eno prestavo)? Če pelješ z 2. se ropoto pojavi kdaj? Če pelješ s 4. se ropot pojavi kdaj?
 
Nazadnje urejeno:

gmarko

Pripravnik
5. jul 2009
189
0
16
ne glede na to v kateri brzini imam se pojavi ropot , ko mi obratomer kaze 1500 obratov in brzinomer 60kmh se pojavi ropot... sicer pa tega ni, nekaj nekje prihaja v resonanco kot si navedel, a kaj se še ne vemo. torej prestave niso važne, važni so obrati in hitrost. za nosilec kardana sem prebral na eni od mehaničnih delavnic pa sem pomislil na to, ker je ropot odvisen od hitrosti vrtenja diferenciala.
 
Nazadnje urejeno: