Štajerska AC qualitetTM Žalec - Trojane

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
Ali pa pri razlogu, da je pri taki gostoti tovornega prometa mogoče treba večino odsekov na 10 let obnoviti?
Enkrat sem gledal oddajo o gradnji zelo obremenjene avtoceste v ZDA. Tam so vnaprej izračunali, da bo tisti odsek glede na gostoto prometa preplaščen vsakih pet let.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.283
4.107
113
Ali pa preslabo konstruiranje vozne plasti. [cenzura] ga 5cm +3 cm je premalo za kakšno večjo obremenitev
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
Citat:
Uporabnik CLIO15 pravi:Ali pa preslabo konstruiranje vozne plasti. [cenzura] ga 5cm +3 cm je premalo za kakšno večjo obremenitev
Dvomim, da avtocesta popusti na vrhu, temveč se podrejo nosilne plasti v globini in potem nobena vrhnja plast ne vzdrži.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.574
2.624
113
še v SLO - ampak komaj
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Ali pa pri razlogu, da je pri taki gostoti tovornega prometa mogoče treba večino odsekov na 10 let obnoviti?
Enkrat sem gledal oddajo o gradnji zelo obremenjene avtoceste v ZDA. Tam so vnaprej izračunali, da bo tisti odsek glede na gostoto prometa preplaščen vsakih pet let.

Ampak potem si spet pri krivdi upravljalca. Torej ali je cesta že po samem projektu, glede na dejanski promet, preslabo projektirana, ali pa, spet glede na dejansko višji promet, kot je bil v projektu predviden, prepozno obnovljena (in še to samo vozna plast - ko iebe nosilni tampon).
Pa da ne bo nesporazuma - nočem SCT oprati svojega dela krivde - hočem le pokazati na dejanskega "krivca", ki bi ob ustreznem ravnanju lahko preprečil škodo. In da bo jasno - to škodo na koncu plačali mi. Bodisi skozi višjo cestnino, višje davke - ali pa skozi stanje v zastojih in uničenih podvozij.

Aja - v primeru, da bo izgovor, da je večja količina prometa "kriva" za tako stanjea avtocest, je ta izgovor treba takoj ovreči, saj večji promet pomeni večji priliv sredstev skozi cestnine - ergo se prej doseže zadostna akumulacija in je tako "predčasna" obnovo financirana iz tega naslova.
Potem pa svizec ... Slovenija moja dežela.
crazy1.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Na Nizozemskem je normalno, da se preplastijo avtoceste na cca 5 let. Zato pa imajo najboljše v Evropi. Pri nam pa poslušam, ko bodo sedaj prenovili 35 let staro severno obvoznico, kako je zanič narejeno ...
Je pa res, da je Štajerka od Vranskega naprej narejena prešvoh, asfalti so pretanki. Pač takrat se je hitro delalo in šparalo, da bo kdaj ta avtocesta sprejela kolone vzhodnih tovornjakov, pa itak ni nihče niti slučajno pomišljal. Na obnovah se danes doda med 20 in 30 cm dodatnega asfalta. Druga zgodba je, kako izvajalec natančno vgradi asfaltne plasti, tukaj bi se lahko precej pogovarjali. Za valove na vrhniškem klancu je kriv SCT in nihče drug. Nadzor je prvič fliknil kompleten beton ven, ker je bil neustrezen (saj se je dosti pisalo takrat), v drugem poskusu je uspelo, čeprav ne najbolje. Niso pa ti valovi bohvekaj moteči.

Vozni pas v predoru Golo rebro glede kvalitete nadpovprečno zjahan, niso reže samo 2 cm, vsaj ne na oko. Golovec se skrije, je sicer zjahan, a nič slabši od tistih parih betonskih vozišč na regionalkah, ki so še ostali.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.574
2.624
113
še v SLO - ampak komaj
Saj - pa saj si "iz foha". Mene najbolj pyzdi kako je vedno "izvajalec" "kriv" - nadzor pa f qurcu.

Meni je majster doma tudi kurilnico z.jebal - a ker sem mučkal in tudi nisem želel spora v žlahti (sedaj rajši naročam vse majstre čisto izven familije) bom vzel še enkrat 500,- EUR in jih nekomu plačal, da bo narejeno kot mora biti. Pa na krivim izključno izvajalca - kriv sem pretežno sam - ampak, če me kdo vpraša za referenco tega tipa, dobi od mene samo "Nein, Finke - ups, Danke, tega pa ne jemat".
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Saj - pa saj si "iz foha". Mene najbolj pyzdi kako je vedno "izvajalec" "kriv" - nadzor pa f qurcu.
Vsaj kar se tiče vrhniškega klanca, mislim da nadzor ne more kaj dosti, saj obstoječa navodila in pravilniki omenjeno valovitev dopuščajo, ker tolerance niso presežene, in tudi ne vpliva na varnost prometa. Je pa res, da za nizozemski standard rabiš tudi nizozemske denarje.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.574
2.624
113
še v SLO - ampak komaj
Ma govorim nasplošno. Nekako imam občutek, da je predvsem "na začetku pospešene gradnje" AC križa, nadzor hudo šepal.

Je pa sedaj - spet po občutku, bolje. In ja vrhniški klanec je nekako tista prelomna točka.

Kar se pa cene NL AC tiče - zna biti, da je dolgoročno celo ceneje. Pa za pošteno primerjavo moraš od cene odbiti osvetlitev - je pri nam ne postavljamo.
tongue-1.gif
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.212
851
113
"dolgoročno ceneje" je žal pri nas nek imaginaren pojem, ker ima vsak član uprave DARS omejen rok trajanja in ga baš boli k...., ali bo imel njegov naslednik kaj manj stroškov, njemu je važen samo njegov mandat.
žal je podobna situacija tudi na direkciji za ceste, kjer mi je zadnjič ena pojamrala, da morajo biti "kratkoročno racionalni". torej več projektov za manj denarja, ker tako statistika lepše izgleda.
 

pablohasan

Fizikalc
18. avg 2007
1.104
3
38
Citat:
Uporabnik sass pravi:
da ni kaj narobe s tvojim avtom? jaz se tam občasno peljem, pa ne morem reči da se mi kaj posebnega dogaja z avtom.
hehe isto pri meni, vsaj enkrat na teden, nic dramaticnega. Folk se pac zgleda boji za njihove "investicije"
 

Tony_Clifton

Fizikalc
18. okt 2014
1.635
2
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Razen ene 10x delo na cesti. Zadnjič enkrat sem od Lj do karavan naštel 0, od Karavank do Minhna pa 13 komadov ...

Kakorkoli si že štel, v nobenem primeru ni šlo za tako traparijo, kot jo zadnje mesece lahko opažamo na mariborski obvoznici (in smo jo prej ob graditvi protihrupnih ograj).
Avstrijci imajo namreč dovolj široke avtoceste (odstavni pas), da si lahko privoščijo po dva pasova v obeh smereh, tudi če na eni strani delajo. Če AC na predvidenem delovišču ni dovolj široka, potem najprej razširijo in šele nato začno delati.

V nobenem primeru pa v celotni dolžini delovišča na AC ne dajo omejitve 60km/h, tako kot to počnejo butci na DARSu.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.212
851
113
Citat:
Uporabnik Tony_Clifton pravi:
...
V nobenem primeru pa v celotni dolžini delovišča na AC ne dajo omejitve 60km/h, tako kot to počnejo butci na DARSu.
ni res. za prvomajske praznike so bila na AC med Karavankami in Spitalom 3 gradbišča in na enem je bila ves čas omejitv 60. res pa, da je bilo to delovišče skozi predor. zanimivo, da si avstrijci upajo speljati dvosmerni promet skozi predor, DARS se namreč tega otepa.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
DARS na obnovah tudi postavi dvosmerni promet skozi predor (Dolenjska tunela 10 let nazaj, Golovec nekaj let kasneje ter naslednje leto). 60 km/h na avstrijskih gradbiščih je pa bolj pravilo kot izjema, še posebej veselica glede tega je na Dunaju.

Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Kar se pa cene NL AC tiče - zna biti, da je dolgoročno celo ceneje. Pa za pošteno primerjavo moraš od cene odbiti osvetlitev - je pri nam ne postavljamo.
tongue-1.gif
Kakšno osvetlitev? Tistih nekaj štang itak ne stane nič, poleg tega pa NL AC niso bistveno bolj osvetljene kot naše pri podobnem prometu.
 

Tony_Clifton

Fizikalc
18. okt 2014
1.635
2
36
Citat:
Uporabnik sass pravi:
Citat:
Uporabnik Tony_Clifton pravi:
...
V nobenem primeru pa v celotni dolžini delovišča na AC ne dajo omejitve 60km/h, tako kot to počnejo butci na DARSu.
ni res. za prvomajske praznike so bila na AC med Karavankami in Spitalom 3 gradbišča in na enem je bila ves čas omejitv 60. res pa, da je bilo to delovišče skozi predor. zanimivo, da si avstrijci upajo speljati dvosmerni promet skozi predor, DARS se namreč tega otepa.
Tisto je še vedno, ampak gre za predor. In dvomim, da v Evropi obstaja predor, ki bi bil dovolj širok za dva pasova v obeh smereh.

Če gre za daljša neprekinjena dela v predorih, tako naredi tudi DARS. Če gre za začasna dela (tako kot se ob koncih tedna dogaja na Trojanah) je cenejše in enostavnejše preusmeriti na lokalen obvoz.
Preusmeritev na lokalen obvoz se občasno zgodi tudi v Avstriji, vsaj na A9 sem to že doživel.
 

Tony_Clifton

Fizikalc
18. okt 2014
1.635
2
36
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Saj - pa saj si "iz foha". Mene najbolj pyzdi kako je vedno "izvajalec" "kriv" - nadzor pa f qurcu.
Vsaj kar se tiče vrhniškega klanca, mislim da nadzor ne more kaj dosti, saj obstoječa navodila in pravilniki omenjeno valovitev dopuščajo, ker tolerance niso presežene, in tudi ne vpliva na varnost prometa. Je pa res, da za nizozemski standard rabiš tudi nizozemske denarje.
Ko ravno omenjaš Nizozemsko:

Na Nizozemskem znajo izračunati tudi stroške zaradi zastojev, zato se pri nas gradi "ceneje", čeprav je z upoštevanjem gospodaske škode veliko dražje (Medno).
 

sistemik

Majstr
15. jul 2011
3.342
313
83
Citat:
Uporabnik Tony_Clifton pravi:
Tisto je še vedno, ampak gre za predor. In dvomim, da v Evropi obstaja predor, ki bi bil dovolj širok za dva pasova v obeh smereh.
.
Mislim, da bi bili v Italiji predori od Bologne proti Firencam več kot dovolj široki za dva pasova v obeh smereh.



Street View
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.212
851
113
no ja, to znamo mi še hitreje
grims-1.gif

v sklopu modernizacije železniške proge Pragersko - Hodoš se je zgradil tudi podvoz Pušenci. celotna betonska konstrukcija se je zgradila zraven proge, železničarji so dali termin mislim da 5 ur, ko se noben vlak ne vozi tam mimo in v tem času so demontirali progo, odkopali železniški nasip, porinili podvoz na svoje mesto, ga zasuli in nazaj montirali progo. žal nimam boljših fotk, samo sliko odrivne hidravlike