Dvomim, da avtocesta popusti na vrhu, temveč se podrejo nosilne plasti v globini in potem nobena vrhnja plast ne vzdrži.Citat:
Uporabnik CLIO15 pravi:Ali pa preslabo konstruiranje vozne plasti. [cenzura] ga 5cm +3 cm je premalo za kakšno večjo obremenitev
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Ali pa pri razlogu, da je pri taki gostoti tovornega prometa mogoče treba večino odsekov na 10 let obnoviti?
Enkrat sem gledal oddajo o gradnji zelo obremenjene avtoceste v ZDA. Tam so vnaprej izračunali, da bo tisti odsek glede na gostoto prometa preplaščen vsakih pet let.
Vsaj kar se tiče vrhniškega klanca, mislim da nadzor ne more kaj dosti, saj obstoječa navodila in pravilniki omenjeno valovitev dopuščajo, ker tolerance niso presežene, in tudi ne vpliva na varnost prometa. Je pa res, da za nizozemski standard rabiš tudi nizozemske denarje.Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Saj - pa saj si "iz foha". Mene najbolj pyzdi kako je vedno "izvajalec" "kriv" - nadzor pa f qurcu.
hehe isto pri meni, vsaj enkrat na teden, nic dramaticnega. Folk se pac zgleda boji za njihove "investicije"Citat:
Uporabnik sass pravi:
da ni kaj narobe s tvojim avtom? jaz se tam občasno peljem, pa ne morem reči da se mi kaj posebnega dogaja z avtom.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Razen ene 10x delo na cesti. Zadnjič enkrat sem od Lj do karavan naštel 0, od Karavank do Minhna pa 13 komadov ...
ni res. za prvomajske praznike so bila na AC med Karavankami in Spitalom 3 gradbišča in na enem je bila ves čas omejitv 60. res pa, da je bilo to delovišče skozi predor. zanimivo, da si avstrijci upajo speljati dvosmerni promet skozi predor, DARS se namreč tega otepa.Citat:
Uporabnik Tony_Clifton pravi:
...
V nobenem primeru pa v celotni dolžini delovišča na AC ne dajo omejitve 60km/h, tako kot to počnejo butci na DARSu.
Kakšno osvetlitev? Tistih nekaj štang itak ne stane nič, poleg tega pa NL AC niso bistveno bolj osvetljene kot naše pri podobnem prometu.Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Kar se pa cene NL AC tiče - zna biti, da je dolgoročno celo ceneje. Pa za pošteno primerjavo moraš od cene odbiti osvetlitev - je pri nam ne postavljamo.
Tisto je še vedno, ampak gre za predor. In dvomim, da v Evropi obstaja predor, ki bi bil dovolj širok za dva pasova v obeh smereh.Citat:
Uporabnik sass pravi:
ni res. za prvomajske praznike so bila na AC med Karavankami in Spitalom 3 gradbišča in na enem je bila ves čas omejitv 60. res pa, da je bilo to delovišče skozi predor. zanimivo, da si avstrijci upajo speljati dvosmerni promet skozi predor, DARS se namreč tega otepa.Citat:
Uporabnik Tony_Clifton pravi:
...
V nobenem primeru pa v celotni dolžini delovišča na AC ne dajo omejitve 60km/h, tako kot to počnejo butci na DARSu.
Ko ravno omenjaš Nizozemsko:Citat:
Uporabnik keber pravi:
Vsaj kar se tiče vrhniškega klanca, mislim da nadzor ne more kaj dosti, saj obstoječa navodila in pravilniki omenjeno valovitev dopuščajo, ker tolerance niso presežene, in tudi ne vpliva na varnost prometa. Je pa res, da za nizozemski standard rabiš tudi nizozemske denarje.Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Saj - pa saj si "iz foha". Mene najbolj pyzdi kako je vedno "izvajalec" "kriv" - nadzor pa f qurcu.
Mislim, da bi bili v Italiji predori od Bologne proti Firencam več kot dovolj široki za dva pasova v obeh smereh.Citat:
Uporabnik Tony_Clifton pravi:
Tisto je še vedno, ampak gre za predor. In dvomim, da v Evropi obstaja predor, ki bi bil dovolj širok za dva pasova v obeh smereh.
.