Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik jekleni pravi:
Še enemu bolj na začetku: "prednost" satelitskega cestninjenja pred ABC je v fleksibilnosti - narišeš nekaj novih odsekov, uploadaš v OBUje, in si na konju.
Sej v fleksibilnosti je point. Uploadaš v OBUje novo verzijo softwara, pa ti OBU pošlje poleg cene še čas in pot, ki si jo prevozi, pa še hitrost na posameznih odsekih če hočeš. samo par kilobajtov več podatkov, malenkost.
Točno pot in čas (hitrost se iz tega izračuna) ....EBU beleži in hrani. Od softwara je pa odvisno, kaj ti pošlje v nadzorni center. Na software pa uporabnik nima vpliva, uploadali mu bodo kar bodo hoteli brez njegove vednosti.
Pa ti mislis da so vsi prebivalci oz vozniki dolocene drzave tako racunalnisko izpopolnjeni da bodo si naveliko "Uploadali" svoje OBU-je?
Pa misliš da ko bo Dars še kakšno cesto mal podaljšal, ali spremenil ceno, da bodo vsi uporabniki tako računalniško pismeni, da si bodo sami posodobili karte ali cenike? In to na točno določen dan od kdaj bodo veljale druge cene. haha
Spremembe operacijskega sistema, programov in kart bodo šle avtomatsko, brez vednosti uporabnika. Nikoli ni blo mišljeno drugače. Saj bo OBU imel brezžično povezavo z nadzornim centrom in ta povezava ne more bit drugačna kot dvosmerna. Lahko bodo popravili SW vsem uporabnikom hkrati, lahko pa tudi posamičnim kadarkoli, po želji.
Sej tud na Siolu ti danes lahko zamenjajo SW na modemu, resetirajo modem, računalnik tud lahko tko naštimaš, da ti avtomatsko downloada spremembe windowsov programi se avtomatsko posodabljajo.... tko da ne mislit da je to znanstvena fantastika.
Za LPP avtobuse v nadzornem centru že danes vsak trenutek vedo, kje se kakšen nahaja, iz tega lahko tud povprečno hitrost izračunajo (na nekaj minut). Čeprav navigacija ve hitrost avta vsak trenutek, celo bolj natančno kot števec.
Sodobne navigacije ti beležijo pot, čas, hitrost, nadmorsko višino, kje se nahajaš, vedo koliko je omejitev na kakšnem delčku ceste, celo to, kje pogosto stojijo radarske kontrole, ve kje so hoteli, bolnice, parkirišča, kje so AC in kje ne...... Satelitsko cestninjenje pa ni nič drugega kot navigacija, ki pošilja podatke ki jih poseduje naprej v nadzorni center. Novo bo samo to, da bo iz teh podatkov ki jih že ima zračunal še stroške cestninjenja. Kaj bo poslal je pa odvisno od okenčka, ki ti ga bodo v narzoru kliknili, tako kot tu spodaj lahko klikneš dodaš podpis ali pa ne.