Res je. Tipičen primer je cesta od LJ do Celja. Najprej se je hebeni DARS spomnil igrati z lopatkami pri Šempetru. To počne že več kot en teden in so zastoji zjutraj, popoldne, v obe smeri. Ni druge kot iti dol v Žalcu in nazaj gor pri Šentrupertu.
Še lepše je popoldne, ko stoji avtocesta, vsi rinejo na staro regionalko in še tisto zabijejo (semaforji v Šempetru, uvoz na AC v Šempetru ipd). Ne vem kaj DARS ustvarja, imam pa občutek, da so se zadnje tedne lotili še zadnje ofenzive omejevanja prometa na avtocestah z izgovorom vzdrževalnih del.
Včeraj so se lotili še odseka AC v smeri Celja, pred prvim trojanskim tunelom. Na tisti štiripasovnici, ki vodi proti njemu. Štiri pasove so s pomočjo odpiljenega usmerjanja prometa stlačili na en sam pas. Raje sploh ne grem tam pogledat, kakšna je gneča.
Potem človek ugotovi, da je najbolje iti dol z AC v Lukovici in se ves čas peljati po stari cesti do Žalca. No, potem pa je veselica še naprej proti Mariboru. Skratka, za kozlat. Hrvati so zmožni več kot 300 km avtoceste od Zagreba do Splita izpeljati brez del na cesti in posledičnih zastojev. Pri nas pa dvomim, da je en sam dan v letu, ko nekje ni "del na cesti" in sranja, ki to povzroča.
In kaj potem človeku drugega ostane kot smeh, ko bere, da šefica DARS-a uživa zaupanje prometnega ministra. Lepo. Jaz ne zaupam ne njej, ne njemu. Do zdaj si še nista zaslužila kančka zaupanja, tako vsaj menim.