Še o Ilirski bistrici. Zakaj že rabimo AC do tja? Zaradi par firm se res ne splača.
Ac Starod-Kozina bi razbremenila obe cesti od Pivke do Ilirske in res ni potrebe po ac.
včeraj sem govoril z gradbincem na AC. zadeva je jasna ko beli dan, samo noben si ne upa v to jasnino posegat.
na drugi strani pa imamo ac dovolj v glavnih smereh. seveda rabimo še kak izrastek, kot na NG. recimo na SG. ali rabimo povezat domžale in komendo, da tovor ne hodi okoli hriba? če to rabimo, potem rabimo AC povsod.
vprašati se je treba zakaj se dovoli neke logistične centre tam kjer ni infrastrukture in zakaj se jih drobi.
ko rešimo domači problem se ukvarjajmo s hrvati, ali bodo na levi ali desni prehod šli proti severu in šli bodo an tistega, ki bo imel infrastrukturo in bo določen.
gledam linijo Lj BG. ves tovorni promet damo an Brežice, čez Slovensko vas spustimo vse, ubijemo lahek prehod lokalcev in državljanov mejhnih držav. Hrvati na meji s Srbijo tovorni promet dajo na Tovarnik ali Batrovce. Na batrovcih gužva 10 km, terminali na pol delajo, AC z obeh strani.
in ko oni hebejo nekaj 1000 tovornjakarjev dnevno na urejeni infrastrukturi, bi nekdo rad stiskal EU, ker neki ne more iz reke v trst po najkrajši poti?
da ne omenjam potniške terminale, ko je na batrovcih 6 ramp, delata pa dve, folk pa lazi v krogu okol.
O prioritetah hitrih cest do Jelšan, Kočevja ali SG težko kaj pametnega rečem - jaz bi želel videti spodobno povezavo prav za vse tri krake, ker trenutna infrastruktura pač ni dorasla prometu in potrebam. Da se težki tovorni promet ne svaljka po vseh mogočih lokalnih cestah se mi zdi smiselno, sploh za lokalne prebivalce.
Jony torej stojis za tem da je ta cesta ok ,je primerna danasnjemu casu in prometu .?Cesta na kateri se morata avtobusa ob srecanju umikati k bankini da ostanejo ogledala cela.Rad bi da bi tvojo trditev potrdili se soferji avtobusov in tovornjakov.
No pri nas se prepoved malce pozna, tovornjakov je manj. Ker sem na cesti dostikrat s traktorjem se mi praktično skorajda vsakič dogaja, da me prehitevajo tovornjaki v škarje, ker primernih izogibališč nimamo in bi moral tovornjakar minuto ali dve voziti za mano ampak ne, kar v škarje, on sedi visoko in se mu ne bo kaj dosti poznalo, če bo kak avto čelno nabasal... Na leto zagotovo približno 30 takih situacij doživim na cesti, včasih moram celo zavirati in tisti kontra čisto ustavi, da tovornjakar zvozi (ni preglednih ravnin). Vsekakor podpiram to omejitev.
Hehe.Si mogoče pomislil, da si ti grožnja v prometu? Kaj, če bi se ponoči vozil, če se že moraš?
Koliko lokalnih cest v Slo pa je primerno današnjemu času. Ceste imamo še vedno tako vjugaste kot so včasih konji šli.
Sam vozim čez Knežak. Tam nima ne šleper ne avtobus kaj iskati. Čez Bitnje gre za lokalni promet avtobus in šleper čisto vredu skozi. Problem je tranzit tovorni in turistični. Zato pozdravljam omejitve daljinskega transporta, kot ga je predlagalo ministerstvo.
Glede na karto bi bilo res bolje Postojno povezati z Jelšanami. Je pa tu po mojem laičem mnenju kar precej draga in zahtevna gradnja.
Je odlična priložnost, da se pridobijo EU sredstva za izgradnjo, samo pritiskat je treba na Hrvate, da se skupaj z nami lobira v EU za ta krak.