Slovenski superšportnik

tratnjak

Fizikalc
10. maj 2009
1.020
32
48
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
Citat:
Uporabnik Diablo pravi:
pa še to, večina uspešnih znamk in modelov ima poimenovanje z zgodovino, torej ime nekaj pomeni, Lamborghini poimenuje svoje modele bo bikih itd, torej ze ime ima nek pomen kar da avtomobilu nekaj več..
ja pa res Ferrari ima recimo 458, 612, 599. Porsche Panamero, GT, 911 GT3. Aston Martin DBS, Vanquish, One. Koeniggseg ima CC-X. Maserati quattroporte, spyder itd. Same mitoloske oznake.

Vanquish - zmagati, nadvladati
wink-1.gif
 

hooger

Fizikalc
5. sep 2007
1.986
17
38
Bled
Citat:
Uporabnik Dinotti pravi:
Akrapovič je biu tud na začetku sam, pa ga poglej sedaj!
wink-1.gif

On verjetno ni rabil ogromnega vložka za začetek. Če ga pa že je, je v graži zvaril en auspuh in ga odnesel k potencialnemu vlagatelju. Kaj pa imajo oni? eno skico iz photoshopa in ceno.

Saj ne da fantom ne privoščim, ampak glede na to, da hočejo naredit superšportnik s superžejnim motorjem so cca. 15 let prepozni.
Uveljavljene znamke so žal že na voljo.
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.255
1.765
113
40
Andrej Štanta je s partnerjem zasnoval znamko, obliko in dodatke za slovenski superavto shayton equilibrium. O izdelavi prototipa se pogovarja z Italijani. Za prvo fazo izpeljave projekta potrebuje pet milijonov evrov, za naslednje še več. Do prvih sredstev bo prišel s prodajo oblačil znamke Collection69, do naslednjih z vlagatelji.



Andrej Štanta je mlad oblikovalec, ki je diplomiral na akademiji za likovno umetnost, smer industrijsko oblikovanje. Znamka superšportnih avtomobilov so njegove sanje, financirati pa jo bo poskušal z oblikovanjem oblačil, pohištva in drugih izdelkov.
Andrej Štanta je mlad avtomobilski navdušenec, ki si je postavil zelo visoke cilje - zasnovati znamko superšportnih avtomobilov Shayton, ki jo je poimenoval po sokolu v jeziku ameriških Indijancev. Znamka Shayton je za zdaj le dobro zasnovana ideja, prvi model equilibrium pa superšportnik, ki obstaja le v digitalnem svetu. Fotografije na vrhunski spletni strani www.provoco.eu so le odlične fotomontaže tridimenzionalnega avtomobila, postavljenega v realno okolje.

Projekt je dvignil prah
Vsak projekt se mora nekje začeti. Štanta ga snuje že leta in skupaj z Dominikom Černeličem, ki je zasnoval blagovno znamko, že načrtujeta naslednje korake. Z vrhunsko predstavitvijo na spletu sta navdušila tuje medije in pritegnila veliko pozornosti, opazili so ju pri Lotusu, dobila sta ponudbo za brezplačno sodelovanje na ameriški vztrajnostni dirki ...

Tako sta laže začela pogovore z italijanskimi studii za izdelavo prototipa, s proizvajalcem Audijem za dobavo dizelskega motorja 5,9 V12 TDI, pred dnevi sta imela prve pogovore s tehničnim direktorjem iz italijanske Modene . Prva faza projekta, izdelava prototipa, ju bo stala pet milijonov evrov. Vse naslednje, te zajemanjo razvoj oziroma nakup sestavnih delov, pripravo proizvodnje, testiranja, trženje in komercializacijo avtomobila, bodo še precej dražje.


Do uresničitve sanj s prodajo oblačil Collection69

"Za prvo fazo bomo denar poskušali zbrati tudi z znamko oblačil Collection69, ki jo bomo prek spleta začeli tržiti junija letos. Gre za slovensko blagovno znamko trendovskih oblačil, ki jih bomo izdelovali v Bangladešu in tržili po vsem svetu. V tem trenutku že imamo sedem tisoč naročil, letos pa nam bo prodaja prinesla med 180 in 200 tisoč evri," pojasnjuje Štanta, ki sta mu pri zagonu posla z oblačili finančno pomagala tudi starša.

"Manjkajoč denar bomo poskušali pridobiti z vlagateljem, prodam pa le manjšinski delež. Veliko zanimanje možnih kupcev nam bo morda omogočilo, da bomo projekt financirali z avansnimi vplačili za avto, ki bo na ceste zapeljal leta 2014, če bo šlo vse po načrtih," je odločen Štanta, ki svojih sanj ne želi prepustiti komu drugemu.

Slovenci ob tem že imamo znamko superavtomobilov. Gre za znamko K1, izdelek ptujske družbe Maromi . Ta je pred kratkim predstavila prvi izdelek K1 renovatio z okvirno ceno okoli 250 tisoč evrov, ki pred uradno prodajo v prihodnjem letu že nabira testne kilometre po slovenskih cestah in hrvaškem dirkališču Grobnik.

Načrti
Cilj je izdelava 150 avtov

Tehnika avtomobila shayton equilibrium še ni znana, Andrej Štanta pa zdaj načrtuje audijev 5,9-litrski motor TDI z močjo okoli 500 konjev, podvozje nissana GTR ter uporabo ogljikovih vlaken pri zasnovi karoserije in drugih delov, kar bi avtomobilu zagotovilo majhno težo, vrhunske zmogljivosti in majhne izpuste.

Andrej Štanta bi v življenjski dobi superavta, torej v približno sedmih letih, rad izdelal 150 avtomobilov kupejevske in kabrioletske zasnove s ceno okoli milijon evrov za avto. S temi načrti bi pokril vlaganja in si zagotovil denar za razvoj modela, ki bi nasledil shaytona equilibriuma.
-----------------------------------------------------------------------
Takle je zdaj stanje...prvo Bojo cote prodajali
wink-1.gif
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
LoL...

Od kje je pa GTR podvozje pobral? to je nekaj najbolj specifičnega na trgu.
 

Hoci

Fizikalc
18. avg 2007
2.546
5
38
Res slovensko znanje, motor in menjalnik nemški, podvozje japonsko. Usnjeni zici pa šivani v bangladešu.
 

matix

Fizikalc
22. jul 2007
2.132
0
36
35
Je pa znanje vse to skupaj spravit in organizirat. Samo da se nekdo nekaj spravi nardit, je že treba pljuvat ...
crazy1.gif
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Ampak res, kere finte, najprej 1000 KM, zdaj ze 500. Nissan Gtr podvozje..., racunalniski koncept ima motor zadaj, cesar "izbrano" podvozje ne omogoca, kar seveda korenito vpliva na obliko itd... Model malo prevec sanja.
 

Hoci

Fizikalc
18. avg 2007
2.546
5
38
Audi je imel v načrtih R8 TDi pa so opustili projekt ker je bila mašina pretežka in se jim je nonstop pregrevala. Performance so pa blie pa srednja žalost.
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
ti verjameš da so prodali tolk majic???

če bi tako šla prodaja majic al česa že, bi vsak to prodajal in gladko zaslužil 200 k€ takorekoč čez noč. V glavnem, raji mogoče lahko kisle prodajajo, ampak nekaterim ki malo poznajo/mo situacijo pa zagotovo ne.

pred kakšnim tednom ali dvema sem tudi pogledal od blizu tale K1 renovatio (neka razstava v AT), hm hm...poliester spokan okol in okol, avto pač deluje kot rahli polizdelek, zraven pa je bil parkiran med drugim 458 italia in murcielago....prav zelo bi moral razmislit, kaj bi vzel za recimo svoj denar, NOT. tolk o tem.
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.255
1.765
113
40
Sej to ja...js nobenmu nisem nevoščljiv - nasprotno, mu prvoščim. Ampak očitno res preveč sanja...

Slike so lepe, ima smisel ded...ampak bi bilo verjetno res bolje, če bi se povezal z neko priznano znamko. Ne gre superšportive kr iz nič sestavit. Pr takih projektih par miljonov ni nič, oni pa sanja o nekih 200k!
 

virtuoz

Fizikalc
20. jul 2007
874
82
28
Ponavadi se projekti skrivajo in šele ko je nekaj narejeno se zadeva pokaže.
Oni pa imajo za pokazati samo slikice.
bonk.gif
 

maddog

Fizikalc
16. avg 2007
1.817
0
36
okolica MB
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
Ampak res, kere finte, najprej 1000 KM, zdaj ze 500. Nissan Gtr podvozje..., racunalniski koncept ima motor zadaj, cesar "izbrano" podvozje ne omogoca, kar seveda korenito vpliva na obliko itd... Model malo prevec sanja.

Seveda, ce je faking dizajner. Ko bi bil vsaj tehnicne stroke, bi mu se kdo verjel.
 

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.764
3
38
ksz

Sam oblika v vseh pogledih/strani mi deluje pa lepsa od marsikaterega trenutnega supersportnika. Je pa res da mogoce po velikosti bolj pada v klaso R8