Slovenske železnice

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
34.409
16.711
113
Update pri SŽ :cheer:

Podpisana 150-milijonska pogodba za 30 novih električnih lokomotiv​

Predstavniki družbe SŽ-Tovorni promet in nemške enote francoske multinacionalke Alstom so v Ljubljani podpisali pogodbo za nakup 30 novih večsistemskih električnih lokomotiv za tovorni promet. Pogodba je z rezervnimi deli vredna nekaj nad 152 milijonov evrov brez davka in pomeni največjo pomladitev tovrstnega voznega parka v 20 letih.

 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.304
4.263
113
KSZ pa ravno vidim tole temo na vrhu ... prigode SŽ oz. saj ni res pa je, za mesec marec.

1. ta mesec imamo na naši edini cesti do upravnega središča popolno zaporo med 8-13h. Na tej relaciji vozi edini redni avtovlak v sloveniji, samo slučajno zaradi del na progi ravno v času del ne vozijo (niti ni del na relaciji proge kjer je zaprta cesta pač pa skozi bohinjski tunel samo zakaj bi se s takimi malenkostmi ukvarjal). Pač jebeni občani in potencialni potniki javnega prometa prosimo da tega ne uporabljajte.

2. že nekaj časa poteka nadomestni avtobusni prevoz med postajama podbrdo in bohinjska bistrica (8km proge, 7 min vožnje skozi tunel). Ker je tudi na tem delu zaprt en odsek ceste (p. brdo - sorica) vozi bus še malo dlje naokoli kot bi drugače (že tako turistični bus vozi 1.5h+ za to relacijo). Posledica, vsi vlaki na progi jesenice-n. gorica (ki je btw prestolnica kulture, celo neko linijo do benetk so od tam uspeli potegnit s SŽ) imajo med 2-3h zamude.

3. povezano na točko 2., na dan sneženja (14 dni nazaj?) je avtobus uspel priti samo do vrha prelaza (smučišče soriška planina cca .1300m.n.v.) in ni upal nadaljevati poti (precej logično, edina pametna od šoferja če že odgovorni na SŽ ne znajo pogledat kje gre obvoz in kakšne bodo razmere). Zato so potnike reševali s kombiji na katere so čakali par ur.

4. povezano s točko 3., ker se je sneg obdržal in je bil potencial za ponovno ogrožanje potnikov je nadomestni bus par dni vozit po novi "via" progi ki bi ji dal ime trasnslovenija express, samo je ime preveč luksuzno. Avtobus je iz podbrda do bohinjske bistrice vozil po routi podbrdo-železniki.š. loka-kranj-lesece-bohinjska bistrica (in nazaj). Jasno ker gre za en povezan bus-vlak je to isto relacijo dela en in isti avtobus oz. dva od njih vedno en za drugim, zamuda tam ranga 3-4h na vlak. Seveda bus ni ustavljal nikjer na poti, tako da če si slučajno šel do bleda si moral it celo pot do bohinja pa potem na vlak in z njim do bleda.

Je pa priznat SŽ vztrajnost in načelnost. Da kljub temu da vejo da morajo namesto 8km delat 100km poti, še vedno ne ukinejo vsega skupaj ampak se trudijo za nas potnike. Sploh za tiste ki niso obveščeni (uradnega obvestila nikjer ni bilo) in so deležni tako čudovitega panoramskega romanja po biserih gorenjske.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.908
4.511
113
No vidiš, kako velika je dežela Slovenija.
Bedaki bi že zdavnaj lahko kakšen tunel naredili med Gorenjsko in Primorsko.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.640
7.237
113
pri taščici
KSZ pa ravno vidim tole temo na vrhu ... prigode SŽ oz. saj ni res pa je, za mesec marec.

1. ta mesec imamo na naši edini cesti do upravnega središča popolno zaporo med 8-13h. Na tej relaciji vozi edini redni avtovlak v sloveniji, samo slučajno zaradi del na progi ravno v času del ne vozijo (niti ni del na relaciji proge kjer je zaprta cesta pač pa skozi bohinjski tunel samo zakaj bi se s takimi malenkostmi ukvarjal). Pač jebeni občani in potencialni potniki javnega prometa prosimo da tega ne uporabljajte.

2. že nekaj časa poteka nadomestni avtobusni prevoz med postajama podbrdo in bohinjska bistrica (8km proge, 7 min vožnje skozi tunel). Ker je tudi na tem delu zaprt en odsek ceste (p. brdo - sorica) vozi bus še malo dlje naokoli kot bi drugače (že tako turistični bus vozi 1.5h+ za to relacijo). Posledica, vsi vlaki na progi jesenice-n. gorica (ki je btw prestolnica kulture, celo neko linijo do benetk so od tam uspeli potegnit s SŽ) imajo med 2-3h zamude.

3. povezano na točko 2., na dan sneženja (14 dni nazaj?) je avtobus uspel priti samo do vrha prelaza (smučišče soriška planina cca .1300m.n.v.) in ni upal nadaljevati poti (precej logično, edina pametna od šoferja če že odgovorni na SŽ ne znajo pogledat kje gre obvoz in kakšne bodo razmere). Zato so potnike reševali s kombiji na katere so čakali par ur.

4. povezano s točko 3., ker se je sneg obdržal in je bil potencial za ponovno ogrožanje potnikov je nadomestni bus par dni vozit po novi "via" progi ki bi ji dal ime trasnslovenija express, samo je ime preveč luksuzno. Avtobus je iz podbrda do bohinjske bistrice vozil po routi podbrdo-železniki.š. loka-kranj-lesece-bohinjska bistrica (in nazaj). Jasno ker gre za en povezan bus-vlak je to isto relacijo dela en in isti avtobus oz. dva od njih vedno en za drugim, zamuda tam ranga 3-4h na vlak. Seveda bus ni ustavljal nikjer na poti, tako da če si slučajno šel do bleda si moral it celo pot do bohinja pa potem na vlak in z njim do bleda.

Je pa priznat SŽ vztrajnost in načelnost. Da kljub temu da vejo da morajo namesto 8km delat 100km poti, še vedno ne ukinejo vsega skupaj ampak se trudijo za nas potnike. Sploh za tiste ki niso obveščeni (uradnega obvestila nikjer ni bilo) in so deležni tako čudovitega panoramskega romanja po biserih gorenjske.
Grem kupit karto Podbrdo Bohinjska bistrica. Povratno.
Ali lahko kupim povratno za isti dan, al bolje za naslednjega .
V bostrici imam opravk eno uro
 

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.861
578
113
42
povsod malo
KSZ pa ravno vidim tole temo na vrhu ... prigode SŽ oz. saj ni res pa je, za mesec marec.

1. ta mesec imamo na naši edini cesti do upravnega središča popolno zaporo med 8-13h. Na tej relaciji vozi edini redni avtovlak v sloveniji, samo slučajno zaradi del na progi ravno v času del ne vozijo (niti ni del na relaciji proge kjer je zaprta cesta pač pa skozi bohinjski tunel samo zakaj bi se s takimi malenkostmi ukvarjal). Pač jebeni občani in potencialni potniki javnega prometa prosimo da tega ne uporabljajte.

2. že nekaj časa poteka nadomestni avtobusni prevoz med postajama podbrdo in bohinjska bistrica (8km proge, 7 min vožnje skozi tunel). Ker je tudi na tem delu zaprt en odsek ceste (p. brdo - sorica) vozi bus še malo dlje naokoli kot bi drugače (že tako turistični bus vozi 1.5h+ za to relacijo). Posledica, vsi vlaki na progi jesenice-n. gorica (ki je btw prestolnica kulture, celo neko linijo do benetk so od tam uspeli potegnit s SŽ) imajo med 2-3h zamude.

3. povezano na točko 2., na dan sneženja (14 dni nazaj?) je avtobus uspel priti samo do vrha prelaza (smučišče soriška planina cca .1300m.n.v.) in ni upal nadaljevati poti (precej logično, edina pametna od šoferja če že odgovorni na SŽ ne znajo pogledat kje gre obvoz in kakšne bodo razmere). Zato so potnike reševali s kombiji na katere so čakali par ur.

4. povezano s točko 3., ker se je sneg obdržal in je bil potencial za ponovno ogrožanje potnikov je nadomestni bus par dni vozit po novi "via" progi ki bi ji dal ime trasnslovenija express, samo je ime preveč luksuzno. Avtobus je iz podbrda do bohinjske bistrice vozil po routi podbrdo-železniki.š. loka-kranj-lesece-bohinjska bistrica (in nazaj). Jasno ker gre za en povezan bus-vlak je to isto relacijo dela en in isti avtobus oz. dva od njih vedno en za drugim, zamuda tam ranga 3-4h na vlak. Seveda bus ni ustavljal nikjer na poti, tako da če si slučajno šel do bleda si moral it celo pot do bohinja pa potem na vlak in z njim do bleda.

Je pa priznat SŽ vztrajnost in načelnost. Da kljub temu da vejo da morajo namesto 8km delat 100km poti, še vedno ne ukinejo vsega skupaj ampak se trudijo za nas potnike. Sploh za tiste ki niso obveščeni (uradnega obvestila nikjer ni bilo) in so deležni tako čudovitega panoramskega romanja po biserih gorenjske.
Bo pa zdaj še dodatna relacija od Nove Gorice do Beljaka 1x na dan.
Cas potovanja 3 ure in 15 minut.
Čakaj, da Septembra usekajo s totalno zaporo.
Sej ne da so vedeli da bo prestolnica kulture 2025.
Je pa proga totalno v razusulu od žp Vintgar do Podhoma so švelerji čisto gnili ne vem zakaj jih ne zamenjajo nmesto, da sepelje vratolomnih 20 km/h čez njih.
 
  • Všeč mi je
Reactions: 8888

kemb

Majstr
7. okt 2018
882
893
93
Glede na napredek, ki so ga železnice napravile v 30 letih, jih lahko iz Slovenskih Železnic preimenujem v Samo Žalost.
 

Rekreacija

Guru
7. avg 2019
1.468
871
113
Zdaj pa resno, pred dobrima dvema letoma sem prepotoval dobršen del Slovenije in to v glavnem z vlaki in nekaj tudi z avtobusi. V 50 dneh sem obiskal 25 mest, začel sem z črko "A", končal pa z črko "Ž". Vmes so pa boli B kot Bled, C kot Celje, Č kot Črnomelj dokler nisem zaključil v Žalcu. To pomeni da sem z javnim prometom prispel do mesta, ga prehodil po dolgem in počez in se isti dan vrnil domov. Pa so bili vmes Koper, Lendava, Tolmin......za nekatera mesta sem pa porabil po dva dni kot naprimer Novo mesto, Velenje.....
Skratka veliko je bilo hoje, še več pa vožnje in lahko rečem da se takrat še ni obnavljala železniška struktura tako kot se danes. Dela so bila samo na Pragerskem in lahko rečem da sem mogoče, pravim mogoče nabral v vseh petdesetih dneh dve uri zamude!
Ko bo pa ta obnova enkrat končana bo pa zopet teh zamud mnogo manj kot jih je sedaj ko se obnavlja vsaka druga železniška postaja sploh pa na zasavskem delu železnice. Je bilo pa res zanimivo potovanje v Tolmin. Z vlakom na Jesenice, presedel, pa naprej do Bohinjske Bistrice in teta sprevodnica reče da bomo naprej potovali z avdobusom preko Soriške planine do prve postaje za tunelom. Tu je bila ena ura zamude. Cesta pa taka da se nista mogla mimoiti dva avtobusa. Eden je moral vzvratno 500 metrov da je šlo, noro......
 
  • Všeč mi je
Reactions: Utisevalec

kemb

Majstr
7. okt 2018
882
893
93
Človek razume, da se gradi, obnavlja in tudi pričakuje zamude.
Zalostno pa je, da se zgodi, da vlak že starta z zamudo, na križanjih čaka drug vlak in zamude se samo seštevajo. Prevec se je zanemarjalo zeleznisko infrastrukturo zadnja desetletja. Rezultati so vidni.

Na Japonskem pred leti...

 
  • Všeč mi je
Reactions: Robert

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.304
4.263
113
Sej tudi dela na progah so po novem (sploh od tragičnih nesreč dalje) precej tragikomična. To da zaprejo en 7km tunel (ki sem ga sam BTW "ilegalno" prehodil mnogogkrat peš) ker noter ekipa delavcev polaga kable 2m od tirov je nesmselno, ker dnevno gre skozi tisti tunel 15 vlakov in bi BP se prilagodili urnike in po potrebe uredili dodatno varovanje.

Še večja banalnost se dogaja sedaj ko bodo nek star železni most čez reko očitno barvali (domenvam da so par tedenske priprave del tega). Najprej so pod most namestili podeskano konstrukcijo, sedaj so naredili že zastore in ograde za nivoje. Tako od oka bi rekel da tisti most so pod avstroogrsko 120 let nazaj sestavili v par dneh, sedaj pa za pripravo za eno jebno barvanje dela ekipa 10 ljudi že več kot en mesec. Seveda je omejitev hitrosti čez most 20km/h tako da že tako počasen vlak gre še bolj počasi, Takih mostov je po naše grapi 10-20, tako da če mislijo vse to prebarvat bo trajalo več časa kot bo spet potreba po novem barvanju, No s takim načinom ne vidim smisla modernizacije ker to se enostavno hitreje vse skupaj podira kot pa se sestavlja.

Glede novih vlakov še ena stvar, novi vlaki niso za vodo niti za cm vode nad spodnjim nivojem tirnic. Tako da pri nas sedaj spomladi in jeseni vozijo klasični stari "fiati" ker je vsaj 5 tunelov na trasi kjer se ob deževju drenaža vode izvaja preko proge/tirov. Tudi zaradi novih vlakov je sedaj promet še bolj nezanesljiv kot je bil, ker takoj ko se pojavi voda na tirih se ukine promet preko bohinsjkega predora in se uvede nadomestni bus čez 1300m.n.v. prelaz (v času moje SŠ se je samo 1x zgodilo da vlak ni šel skozi, samo je bil res čas velike poplavve in vsaj 0.5m vode nad zgornjim nivojem tira. Če je bila visoka voda je vedno prišla motorka/dizelca in "texas" vagon pa smo šli skozi tunel kot po mississipuju, zaradi varnosti še velikokrat z izkjučeno elektriko [brez luči v vagonih]).