Slovenske železnice

Rekreacija

Guru
7. avg 2019
1.000
560
113
Retro feeling!!!

Dodal bi samo to da so skoraj vse železniške postaje od Zidanega mosta pa do Maribora popolnoma obnovljene razen Grobelno je še za obnoviti. Skratka štajerska proga je res kot mora biti. Proga od Ljubljane do Dobove se pa sedaj obnavlja. Zagorje ob Savi in Radeče so že končane. Trenutno se obnavljajo postaje v Lazah in Litiji.
 
  • Všeč mi je
Reactions: msenjur

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.266
4.096
113


Mogoče še dočakam 250 kmh med Mariborom in Ljubljano, preden se stegnem.

Sigurno pa se bom peljal zastonj z upokojensko karto...
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.328
6.141
113
Ta projekt je bil kar zanimiv. Par sto milijonov evrov je šlo čisto mimo medijev (v primerjavi naprimer z drugim tirom ali predorom Karavanke).
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.162
2.474
113
Seveda, ker je ta koridor bistveno bolj potreben in pomemben (Evropi) kot 2. tir ali 2. luknja skozi Karavanke.
 

Rekreacija

Guru
7. avg 2019
1.000
560
113


Mogoče še dočakam 250 kmh med Mariborom in Ljubljano, preden se stegnem.

Sigurno pa se bom peljal zastonj z upokojensko karto...
Se boš peljal z upokojensko če si že upokojen ali pa če se boš upokojil do konca tega leta. Za naprej še ni nič sigurnega. :nazdravje:
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113

Mogoče še dočakam 250 kmh med Mariborom in Ljubljano, preden se stegnem.
Sigurno pa se bom peljal zastonj z upokojensko karto...
Predvidevam, da si še zelo mlad.
Preden se bo v Sloveniji umestilo v prostor 100 + neke povsem nove infrastrukture, bo minilo prej 30 kot 20 let. Potem pa še sledijo zapleti s pridobivanjem zemljišč.
Zgradilo bi se že hitro.
Jaz na to ne računam, bi moral krepko preseči povprečno življenjsko dobo.
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.162
2.474
113

shift

Guru
20. jul 2007
9.894
2.279
113
za šankom
V bistvu precej logično: itak je potovanje iz Lj v MB odhod na lepše, potem pa še možnost hitrejšega pobega v Avstrijo (no ja do Šentilja, ker predvidevam, da za čez mejo, še vedno rabijo 1-2 dni) in tako ti čas dosti hitreje mine. :evil:
Cakej da naredijo še novo postajo na Jesenicah, bo pot do Maribora po Sašino le še 45 min
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.266
4.096
113
Predvidevam, da si še zelo mlad.
Preden se bo v Sloveniji umestilo v prostor 100 + neke povsem nove infrastrukture, bo minilo prej 30 kot 20 let. Potem pa še sledijo zapleti s pridobivanjem zemljišč.
Zgradilo bi se že hitro.
Jaz na to ne računam, bi moral krepko preseči povprečno življenjsko dobo.
Nja sedaj ste me spravili v dilemo.
Imam še cca 16 let do penziona, če ne bo prej crknila država.

Če sem pa vsaj malo genov po fotru pobral pa bom penzion užival vsaj 25 let...
No moj stari že gre prek.
 

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.345
2.549
113
1715663144311.png

Železnica:
18 +4 = 22km = 315 mil € = 14 mil €/km

Koliko je AC? 6,22 - 11mil €/km?

''Stroški. Po podatkih češkega podjetja IBR Consulting, ki so nam jih posredovali na Darsu, smo za kilometer avtoceste v SlovenijI na lahkem in srednje zahtevnem terenu odšteli 6,22 milijona evrov. Na Hrvaškem so odšteli 5,9 milijona, na Danskem pet milijonov, v Avstriji pa skoraj 11 milijonov evrov.''

Kociper: A selfija sama pa ne zna naredit?
 

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.345
2.549
113
Srpski „Soko” prije nekoliko tjedana prošao je kroz Hrvatsku na putu od Slovenije do Srbije. Riječ je o vlaku kineskog proizvođača CRRC INNOTRANS kojeg je Srbija namijenila za povezivanje Beograda s Budimpeštom. Kompozicija koja se sastoji od četiri vagona brodom je dopremljena u slovensku luku Koper gdje prebačena na tračnice. Na nju je zakvačena lokomotiva Slovenskih željeznica koju su dopremili preko Slovenije i Hrvatske do Srbije. Prema neslužbenim informacijama, lokomotivom je upravljao strojovođa iz Slavonije koji je nekad radio u HŽ-u, a danas je zaposlen u Slovenskim željeznicama. Kineska kompozicija u Beograd je stigla 30. travnja.