Skozi šentviški predor 1. julija - končno!!!!

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
dstranitev ometa je kot naročnik zahtevala Družba za avtoceste v RS (Dars).

hysterical-1.gif
pa plačal bo spet DARS!
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
850
113
Citat:
Uporabnik Floki pravi:
Mogoče bi morali najeti kitajce en primer predora ki so ga odprli

cena 410 mio $ / 253 mio € se pravi ne veliko več kot bo stal naš ko vse popravijo, pa seveda 10 krat daljši
no, preveč pa spet ni treba pametovati. ne moreš cene predorov primerjati samo po dolžini, na ceno bistveno namreč vplivajo geološki pogoji, ki so bili v šentviškem primeru zelo slabi.

zanimiv je pa tale, dober mesec star članek iz: rtvslo.si
Citat:
SCT: Predor je varen
Celotne požarne zaščite je okoli 13.000 kvadratnih metrov, do poškodbe pa je prišlo na enem kvadratnem metru, na mestu, kjer se je držala kovinske površine. Ta je bila nameščena na petih mestih v stari galeriji, na katerih bi lahko prišlo do pronicanja vode. Zaščito so tako preventivno odstranili tudi na ostalih štirih mestih, zato v SCT-ju na podlagi tega zagotavljajo, da je predor varen, oziroma da se tovrtsne poškodbe ne bodo več zgodile.
se bo kdo ugriznil v jezik?
grin1.gif
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.100
3.158
113
Citat:
Uporabnik sass pravi:

no, preveč pa spet ni treba pametovati. ne moreš cene predorov primerjati samo po dolžini, na ceno bistveno namreč vplivajo geološki pogoji, ki so bili v šentviškem primeru zelo slabi.

seveda se jih ne da kar po dolžini primerjat ampak slabi geološki pogoji verjetno ne višajo cene za n krat (seveda je tudi cena delovne sile zraven)
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
850
113
glede na strme brežine nad portaloma bi rekel, da je bil predor grajen v kompaktni hribini, verjetno celo s TBM-om, predor je zelo dolg, cena predora/m pada z dolžino. povprečna mesečna bruto plača na kitajskem je 200€
tako da lahko za n mirne duše vzameš faktor 3 ali več (govorim na pamet)
 

xaxid

Pripravnik
22. avg 2007
576
0
16
to sem nekje prebral:

Napisi primerni za postavitev pred vhod v galerijo šentviškega predora:

"Pazite na padajoče predmete. / Beware of falling objects."
"Z malo sreče se vidimo na drugi strani. / With a bit of luck we'll se each other on the other side."
"Prepovedano kajenje - možnost požara. / No smoking - chance of fire."
"www.bwin.com - napovejte naslednje zaprtje / www.bwin.com - predict the next closure"
"Zakaj je kokoš prečkala cesto? Da se izogne predoru! / Why did the chicken cross the road? To avoid the tunnel!"
"Priporočena dodatna oprema: lopata. / Recomeded additional equipment: shovel."
"Vozite manj - živite dlje! / Drive less - live longer!"
"Vremenska napoved: padajoči omet. / Weather forecast - falling caoting."
"Samo oklepna vozila. / Armoured vheicles only."
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
"Nagrada za prijavo poškodb"
"Hard hat area." !!!
grin1.gif

"Prepovedano odnašanje padle izolacije".
"Vozite previdno (da tresljaji ne odvržejo ometa)"
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Predvsem je smešno, da DARS da SCT 14 dni (ali še več). Dati bi jiim morali rok 24 ur, po tem roku zaradi goljufije, ogrožanja varnosti in še česa zapreti VSE vodilne na SCT. Ampak VSE, ne samo Zidarja. In jih ne spustit, ne futrat, ne nič, dokler ni popravljeno. SCT prepovedt kakršnokoli delo za katerokoli firmo z kakršnimkoli delom državnega lastništva.
In seveda SCT zaračunat vse stroške (tudi izgubljeni čas voznikov).
Mimogrede: pa zakaj mamo tajne službe, če ne morejo pospravit Zidarja in kompanije????
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Ker je gradbeni baron kot hobotnica... lovke ima na vseh polih...

Ko smo imeli doma z bratrancem žurko smo se pogovarjali, kako bodo odprli tunel (to je bilo v juniju letos) in ga kmalu zaprli zaradi obnove... Nismo veliko falili...
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
če nekaj gradiš dobiš javno naročilo in si odgovore al ne? Daje je bila galerija zgrajena leta 80 so vedeli zdaj se zgovarjat na to nima smisla. Rečt da je delo dobro opravljeno, hkrati pa se vse podira, dars pa očitno verjame je pa malo za s
bonk.gif
! Vse za pitanje ovčic! Pa naj še Markovec zgradijo pa bo ko bo prišlo do katastrofe celotni avtocestni križ podrt pa ne bomo rabli ne vinjet ne satelitskega cestninjenja!
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
malo me skrbi tale izjava ministra: Torej, dovolj časa, da bi bil narejen tako, kot bi bilo potrebno. Očitno omet ni bil nameščen, kot bi moral biti. To zdaj kažejo tudi nekatere analize, ki smo jih dobili," je zatrdil. Minister ve kak je ta zaščita slabo narejena pa ima vseeno odprt tunel!
Drugače pa jih je avdi kar konkretno dobil!
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
A ti si novinar?

Čudno, Žerjav ni nasprotoval nobenim aneksom, ki jih je dobil SCT. Zato je tudi minister v istem zosu, ne rabi biti "pretresen". Prejšni minister je moral odstopiti, ker se nek domačin ni prepričal, ali z njegove desne prihaja nek vlak in s tem naredil prometni prekršek, ki je stal tri življenja (dejansko je bil odstopljen predvsem zaradi zapletov okoli šentviškega predora). Zdajšni pa očitno ni nič boljši.

Edina napaka SCT-ja v današnjem zapletu je bila, da ni ometa odstranil v celoti že pred enim mesecem, ko je bil predor zaprt en teden. Če bi to takrat naredil, bi danes vse štimalo.
 

xaxid

Pripravnik
22. avg 2007
576
0
16
pri dnevniku je bil objavljen pogovor z voznikom avtomobila, na katerega je padel omet. povedal je, da je po "nesreči z ometom" poiskušal poklicati iz SOS telefona v tunelu, vendar ta NI DELAL!
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik keber pravi:
A ti si novinar?

Čudno, Žerjav ni nasprotoval nobenim aneksom, ki jih je dobil SCT. Zato je tudi minister v istem zosu, ne rabi biti "pretresen".
Tudi novinar, ne izključno novinar.
In kolikor se spomnim, so te ankse podpisali pred sedanjim ministrom. Če so jih pa v njegovem lasu, imaš pa prav, je kriv toliko, kot DARS.