skoraj 200km/h v zid ?

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.138
11.010
113
kod Džej-Zija

Urejeno.
grin1.gif
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
saj je zanimivo, samo je na ravni brainiaca to
grin1.gif


kje se pa boš zaletel recimo na AC pri 190 v zid? 90 na 90 čelno pa tudi ni enako kot to
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
saj je zanimivo, samo je na ravni brainiaca to
grin1.gif


kje se pa boš zaletel recimo na AC pri 190 v zid? 90 na 90 čelno pa tudi ni enako kot to
Je blo že par takih primerov v tunelu na primorskem. Je prav lep zid na koncu odstavne niše.
 

dominic

Pripravnik
18. okt 2009
191
0
16
42
nevem zakaj moras biti norc ce se peljes 200km/h, temu sploh ni res...ne trdim za vinjene voznike...ampak ce se osebno peljem tolko, pol sem skoncentriran in se to za boro minutk ali dve, ko pol me mine...vecje kamikaze se vozijo od 100km/h do 150km/h in jim pravim sanjaci...to so vecji del krivci za marsi katero prometno, ker ne upostevajo varnosten, ne gledajo v ogledala, ne signalizirajo in kar je se najbolj pomebno, sploh ne znajo ocenit hitrosti, s ktaro se pripeljes od zadaj...povprecna starost je nekje okoli 40let...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.151
6.964
113
pri taščici
ajd saj avta ni škoda, ampak feltne bi lahko dali neke obične, te pa nekdo od vpletenih ponucal
Sicer pa je test neveljaven ker gume po mojem videnju nimajo dovolj profila. če bi imele več profila, do nesreče ne bi prišlo.
vazen da je avto, da so fletne 19", gume pa tudi če so kitajske totalne slick
 
Nazadnje urejeno:

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.136
113
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
saj je zanimivo, samo je na ravni brainiaca to
grin1.gif


kje se pa boš zaletel recimo na AC pri 190 v zid? 90 na 90 čelno pa tudi ni enako kot to

Žal je 90 čelno enako smrtno kot tole, predvsem zato ker so crash testi bedarija in prevara in je varnost predstavljena narobe!

Danes ni problem naredi avto, ki bo v crash testu pri 64km/h ohranil dovolj stabilno varnostno kletko za dosego 5 zvezdic. Problem je da ko se energija poveča za 15% ali pa kot trka ali pa pokrivnost trka vsi ti programirani računi odpovejo! Ni pa pri vseh vozilih enako in vsekakor bi nekatera preživela trk z 70km/h z skoraj enakim številom točk kot pa klasičen crash test, nekatera pa bi pogorela in padla s 5 na 1 ali 2 zvezdice! Oz. določena vozila bi točke zgubljala hitreje določena pa počasneje, tako da začetni rezultat ne pove nič.

Se pa seveda nihče ne upa preverit trk pri malenkost spremenjenih parametrih, ker so avtomobilistični lobiji premočni!
 

juris

Fizikalc
12. sep 2008
1.635
0
36
Citat:
Uporabnik dominic pravi:
nevem zakaj moras biti norc ce se peljes 200km/h, temu sploh ni res...ne trdim za vinjene voznike...ampak ce se osebno peljem tolko, pol sem skoncentriran in se to za boro minutk ali dve, ko pol me mine...
Ni treba bit, pomaga pa.

Citat:
vecje kamikaze se vozijo od 100km/h do 150km/h in jim pravim sanjaci...to so vecji del krivci za marsi katero prometno, ker ne upostevajo varnosten, ne gledajo v ogledala, ne signalizirajo in kar je se najbolj pomebno, sploh ne znajo ocenit hitrosti, s ktaro se pripeljes od zadaj ...povprecna starost je nekje okoli 40let...
Predvsem ti ne znaš oceniti svoje prevelike in nezakonite hitrosti približevanja. Tako kot oni BMW X6 zadnjič na AC
 

Speedy

Pripravnik
31. jul 2007
724
0
16
38
CENTAR LJ
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
saj je zanimivo, samo je na ravni brainiaca to
grin1.gif

Žal je 90 čelno enako smrtno kot tole, predvsem zato ker so crash testi bedarija in prevara in je varnost predstavljena narobe!

Ok, poglej si slike 2eh avtov pri čelnem trku pri cca. 90km/h in potem še enkrat poglej sliko focusa
tongue-1.gif
Potem pa primerjaj.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.136
113
Citat:
Uporabnik Speedy pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
saj je zanimivo, samo je na ravni brainiaca to
grin1.gif

Žal je 90 čelno enako smrtno kot tole, predvsem zato ker so crash testi bedarija in prevara in je varnost predstavljena narobe!

Ok, poglej si slike 2eh avtov pri čelnem trku pri cca. 90km/h in potem še enkrat poglej sliko focusa
tongue-1.gif
Potem pa primerjaj.

Je fizika naredi svoje, pri 300km/h bo pač avto nerazpoznaven.

Biološki rezultat je pa enak, človek ne preživi!
smirk-1.gif
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
kje se pa boš zaletel recimo na AC pri 190 v zid? 90 na 90 čelno pa tudi ni enako kot to

se mi zdi, da so mythbusters tole testirali... in se mi zdi, da so ugotovili, da je škoda ista.

kakorkoli, človek tega ne preživi, pa če je ne vem kaj... fizika dela svoje tud na vseh notranjih ogranih.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.136
113
ADAC se je enkrat posral v svojo skledo:

Gre za test lagune, takrat enega najbolj varnih avtov na sploh. Pri 64km/h test preživi briljantno, pri 80km/h (16km/h hitreje) pa je rezultat pod nivojem korejcev s konca 90h let.

 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Zid se ne zmecka, nasproti vozeci avto pa se. Za zmeckanje je potrebna poraba energije, torej rezultat nikakor ne more biti enak (ce odmislimo napako v stevilkah, saj 90 in 90 skupaj ni 190). Ce se zabijes v zid ali v drug avto in se oba avta v slednjem primeru zmeckata enako, se je tudi energija razporedila 50/50 in ne 100/0.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
kje se pa boš zaletel recimo na AC pri 190 v zid? 90 na 90 čelno pa tudi ni enako kot to

se mi zdi, da so mythbusters tole testirali... in se mi zdi, da so ugotovili, da je škoda ista.

kakorkoli, človek tega ne preživi, pa če je ne vem kaj... fizika dela svoje tud na vseh notranjih ogranih.
Tole so slabo izračunali.
Pri trku v zid je ena totalka in en šofer mrtev, pri trku 90 + 90 pa sta dve totalki in dva šoferja mrtva
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik Radirko pravi:
Zid se ne zmecka, nasproti vozeci avto pa se. Za zmeckanje je potrebna poraba energije, torej rezultat nikakor ne more biti enak (ce odmislimo napako v stevilkah, saj 90 in 90 skupaj ni 190). Ce se zabijes v zid ali v drug avto in se oba avta v slednjem primeru zmeckata enako, se je tudi energija razporedila 50/50 in ne 100/0.

manjši pojemek je posledica dvakrat daljše poti ustavitve in ne premičnosti/nepremičnosti objekta