Citat:
Uporabnik Roberto
Ima se, može se. Nema se, krade se.
Citat:
Uporabnik Janez40 pravi:
Razlika v ceni je 1500 eur (dizel dražji). Poraba je slabša v 1.4 TSI v povprečju za 2l, torej je razlika na letni osnovi 600 eur v korist dizla, torej si v 2.5 letih na nuli, potem le še v plusu. Stroški servisov so enaki. Ko boš hotel avto prodat bo dizel veliko več vreden, medtem ko TSIja tudi prodal ne boš, ker jih nihče ne kupuje. Dizel zmaga, tako kot pri večjih avtih, torej kje je že tista superiornost bencinarjev in kako je super ker pijejo, grejo pa toliko kot dizli ali še manj?
Citat:
Uporabnik Janez40 pravi:
Poraba je slabša v 1.4 TSI v povprečju za 2l, torej je razlika na letni osnovi 600 eur v korist dizla, torej si v 2.5 letih na nuli, potem le še v plusu.
Citat:
Uporabnik sumica pravi:
Dejansko? Dajmo tole pokomentirati, ker me res zanima.
Evo čisto točni primer: 1.8 tone težak karavan, kupljen nov. Prihaja v štirih konfiguracijah:
Bencin:
- 2.0 z 254KM, 7s do 100, 230 kmh končna. papir poraba 6,8l/100km. Pogon LE na prednja kolesa.
- 2.0 s 320KM, 6.1s do 100, 250kmh končna, poraba papir 7,4l/100km, Pogon na VSA 4 kolesa.
Dizel:
- 2.0 s 190KM, 8.5s do 100, 225kmh končna, poraba papir 4,8l/100km. Pogon LE na prednja kolesa.
- 2.0 z 235KM, 7.2s do 100, 240kmh končna, poraba papir 4,9l/100km. Pogona na VSA 4 kolesa.
Avto je preveč nov, da bi bila na voljo realna poraba, ampak računam, da bi 254KM bencin pil okoli 8 do 9l, medtem ko bi dizel okoli 7l povprečno.
Meni sta zanimiva 254KM bencinar s prednji pogonom in 235KM dizel s pogonom na vsa 4 kolesa. Cenovna razlika med njima je 5100 eur (dizel dražji). Bolj kot cena me zanima uporabnost motorjev in pogonov za moj način vožnje, ki je:
- avto pod nadstreškom, mrzel štart, 5km vožnje do vrtca, nato znova štart in še 10km do službe. Enaka pod v obratno smer popoldan. Povprečno 2x tedensko sledi še pot iz službe naprej po Sloveniji (Ljubljana). Avto se uporablja tudi popoldan za dodatna razvažanja krajših razdalj in seveda tudi za daljše vikend vožnje, itd. Ni pa to "večinska avtocesta" avto, ampak delovni konj za vse živo. Skupno naberem do 25.000 km letno.
Kateri motor in pogon bi izbrali vi? Zakaj? Eni pravijo dizel vedno nad 1.5 tone. Drugi bencin vedno, razen, če si vedno na avtocesti. Tretji pravijo, da bencin požre le liter več od dizla, a se potem izkaže, da je to 6l proti 10l. Četrti pa, da se dizel veliko več kvari od bencina. Aja peti reče, da je štirikolesni pogon brezveze. Šesti pa, da brez tega sploh ne gre.
Tukaj imaš primerjavo za E90, ker so za F30 še bolj skopi podatki:Citat:
Uporabnik Janez40 pravi:
Očitno so dizelski delovni konji prehiteli žlahtne bencinarje potem. Ne vem kje potem nekateri vidijo trend vračanja bencinskih motorjev in ukinitev dizlov?
Primer oh in sploh najboljših motorjev: BMW.
Novi model 5:
330i proti 330d. Dizel ima malenkost več konjev, je precej hitrejši in porabi bistveno manj. Seveda je tudi dražji a če ga gledamo kot motor v celoti je precej boljši od enakovrednega bencinarja. Zakaj bi torej hotel bencinski motor/žrebca proti delovnemu konju, če je delovni konj boljši v vseh pogledih in z MANJŠO porabo? Zakaj me ne bi zanimala poraba, če dobim boljši motor z manjšo porabo? Kje ste zagovorniki bencinskih jajc od motorjev, da lahko upravičite požrešen, slabotnejši polizdelek in upravičujete visoko porabo z neko mimo sunjeno logiko, da kao nikogar ne zanima?
V tej temi sem našel kar nekaj dobrih quotev, in ta je eden izmed njih.Citat:
Uporabnik mtl pravi:
8 litrov s takim avtom je smeh. Ker če voziš s tako porabo, bi lahko vzel 190KM dizla in z manjšo porabo vozil hitreje.
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
Kje so našli tebe in prisilno regeneracijo dpf-a
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
Kje so našli tebe in prisilno regeneracijo dpf-a
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Stranka ima Superba v tej konfiguraciji.
Poraba pod 10 litrov je utopija, tam od 12 naprej se začne, malo bolj poskočna vožnja 15 litrov, DE autobahn 26.
Stranka ne vozi umirjeno.
RecimoCitat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Stranka ima Superba v tej konfiguraciji.
Poraba pod 10 litrov je utopija, tam od 12 naprej se začne, malo bolj poskočna vožnja 15 litrov, DE autobahn 26.
Stranka ne vozi umirjeno.
Si zelo milo napisal. Za take porabe moraš bit kar pacient.
Na AC porabo ubijejo (pre)kratka prestavna razmerja.Citat:
Poraba gre pri vožnji nad omejitvami takoj čez 10l/100km; Če res paziš, lahko na relaciji vidiš tudi številke okrog cca. 7l/100km. Pri priganjanju pa lahko številke skočijo tudi čez 15l...
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Na AC porabo ubijejo (pre)kratka prestavna razmerja.
Zanimivo, da pri 2.0TSI 220KM noben lastnik ni omenjal previsoke porabe, so bili vsi čisto zadovoljni.
WTFCitat:
Uporabnik cizy pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Na AC porabo ubijejo (pre)kratka prestavna razmerja.
Zanimivo, da pri 2.0TSI 220KM noben lastnik ni omenjal previsoke porabe, so bili vsi čisto zadovoljni.
230hp ima v Golfu dosti daljša prestavna razmerja kot 300hp. Pri 180 km/h recimo je za cca. 1000 obratov razlike (230hp malo čez 3k rpm 300hp, malo čez 4k rpm). 3k rpm ima 300hp že pri 130 km/h.
Citat:
Uporabnik Janez40 pravi:
Očitno so dizelski delovni konji prehiteli žlahtne bencinarje potem. Ne vem kje potem nekateri vidijo trend vračanja bencinskih motorjev in ukinitev dizlov?
Primer oh in sploh najboljših motorjev: BMW.
Novi model 5:
330i proti 330d. Dizel ima malenkost več konjev, je precej hitrejši in porabi bistveno manj. Seveda je tudi dražji a če ga gledamo kot motor v celoti je precej boljši od enakovrednega bencinarja. Zakaj bi torej hotel bencinski motor/žrebca proti delovnemu konju, če je delovni konj boljši v vseh pogledih in z MANJŠO porabo? Zakaj me ne bi zanimala poraba, če dobim boljši motor z manjšo porabo? Kje ste zagovorniki bencinskih jajc od motorjev, da lahko upravičite požrešen, slabotnejši polizdelek in upravičujete visoko porabo z neko mimo sunjeno logiko, da kao nikogar ne zanima?