Škoda octavia combi 2013

upiwaly

Fizikalc
6. avg 2007
1.513
9
38
ksz

1.2 TSI je kar kul motorček. Sicer pri meni v Roomsterju. Octavia ima 6 prestav se mi zdi, kar je še toliko bolje za AC in posledično nižjo porabo.
Kuri res malo.
Me pa blazno moti, ker v kakšnih konkretnih klancih z drugo ne zvozi. Ne vem, mogoče 6 stopenjski menjalnik kaj pomaga pri teh zadevah?
Sem bil na morju in recimo konkretni makadamski klanci - ne daj bože, da se ustaviš sredi klanca. Je kar muka speljat. Sem moral malo rikverc, da sem na bolj položen del prišel in speljal
uf-1.gif

OK, je pa res, da imaš mogoče 1x na leto tako situacijo in taka stvar nebi smela bit razlog za nenakup avtomobila.
 

Clancy

Majstr
20. avg 2007
822
394
63
Kateri motor pa imaš 86 ali 105KM?
Se pa strinjam s tem, da je malo problematična vožnja na zelo strmem klancu, kjer je makadam. V I. prestavi se kolesa vrtijo v prazno, oziroma sistem proti zdrsu omejuje moč. Tako, da je premikanje bolj počasno. Če takrat prestaviš v II. prestavo, pa obrati padejo pod 1800 rpm, kjer turbina še ne dela in motor nima moči. Meni se je v treh letih to zgodilo le enkrat.
Lahko da je vzrok za to, majhna teža na prednji osi zaradi lahkega motorja in pa tudi naglega prirastka moči pri 1800 rpm. Zato se v takih primerih kolesa hitro zavrtijo v prazno.
 

upiwaly

Fizikalc
6. avg 2007
1.513
9
38
105km.
Ja, je tako kot si povedal - v prvi vrti, v drugi bi pa crknil. Zato sem malo razmišljal o čipanju. Nimam pa funkcije proti zdrsu koles.
 

plexix

Fizikalc
10. sep 2007
907
153
43
Zdravo!

Za testno ne vem, v MB sem vozil limuzino 1.2, prvotno sem hotel tudi 1.4, ampak sem ugotovil da za moje potrebe popolnoma zadostuje 1.2.
Če se ne motim, imajo v MB 1.6 TDI in RSko karavan.

Lp,
 

azeed

Pripravnik
15. sep 2011
104
2
18
saj karavan se vozi isto kot limuzina.

sicer bencinarjev sploh nisem vozil, a sem se (malo na slepo) odločil za 1.4
 

bigMIKE

Majstr
19. mar 2012
1.261
152
63
1.4 TSI v golfu obstaja v 122KM in 140KM verziji, v octaviji pa samo 140KM verzija. Resno pa pretiravajo v cenovnih razlikah med motorji. Med 1.2 TSI in 1.4 TSI je razlike 2.100 EUR, med 1.2 TSI in 1.8 TSI pa celih 4.300 EUR...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
So kar zanimive te cenovne razlike, kaj ima tehnično 1.8 TSI več kot 1.2 TSI? Malo več železa? Malo bolj trpežen menjalnik? Višji % DMV? to so malenkosti, ki bi nanesle en drobiž razlike v proizvodnem procesu, mogoče tudi zato bolj radodarni popusti na zmogljivejše modele, možno pa da je Angelca rekla da je 1.8 luksuz in naj si VAG pri njem vzame malo več marže
wink-1.gif


Mislim resno, 1.2 TSI je tu samo zaradi ugodnosti, ki so si jih izmislili EU birokrati. Če bi to črtal, je razlika v porabi zanemarljiva v primerjavi z 1.4 TSI.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Nebi rekel, ker so razlike dokaj majhne:
1.2 TSI - 117 g CO2 = 1% DMV
1.4 TSI - 121 g CO2 = 1,5 % DMV (ca. 90 € več)
1.8 TSI - 141 g CO2 = 3 % DMV (ca. 360 € več)
 

bigMIKE

Majstr
19. mar 2012
1.261
152
63
1. TDI motorji so spet varčni, celo tako da se "splača" za njih odšteti več in nagraditi proizvajalca za tak uspeh + izdelava je dražja (pa na žalost premonogi, ki to ugotovijo šele kasneje, vzdrževanje tudi)
2. TSI so večkrat nagrajeni motorji in relativno varčni, tudi prijetno zmogljivi
3. Atomsferski motorji (ki jih pri Octaviji sicer ni v ponudbi) so leni, požrešni, zastareli, in imajo visoke emisije

Po tej lestvici se lahko laik orientira glede zakaj/zato
 

upiwaly

Fizikalc
6. avg 2007
1.513
9
38
2013

Vem, da je bilo nekaj uzakonjeno z 2011, da imajo to serijsko noter al kako? Potem pa sem si mislil, itak ena taka "gajba" očitno tega ne rabi, oz ni z zakonom predpisano? Ne vem...Se nisem potem več obremenjeval s tem...