Škoda octavia combi 2013

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.522
1.126
113
ksz

Veliko se odločate za 1.2 TSI in to za karavan Octavio. Ali ste kje sprobali, kako se to premika? Po teh. podatkih čisto solidno ali je tudi v praksi tako? Ali se poraba giblje okoli 6l ali je mnogo več?
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Sprobal ga še nisem, po besedah prodajalca naj bi se dobro obnesel.
wink-1.gif


... testna je na "to do" listi.
 

Clueless

Fizikalc
5. avg 2007
744
86
28
Vozil sem 105KM verzijo in se čisto normalno premika v okviru omejitev na cesti. Polno naloženemu na momente malo zmanjukuje sape ampak nič kritičnega. Motil me je edino zvok motorja, ki me je malo spominjal na trivaljnika. Glede porabe ti ne morem nič povedati, ker me to ni zanimalo. Po občutku bi rekel, da je povprečje bližje 7 kot 6.
 

plexix

Fizikalc
10. sep 2007
907
153
43
Zdravo!

Sam vozil testno O3 1.2 TSI, nisem ravno tisti, ki bi ze izživljal nad testnimi avti, ampak se poskusil več načinov vožnje, tudi naložil sem ga dodatno s cca 250 kg (potem skupno 4 odrasle osebe), pa je avto čist solidno potegnil, povprečje porabe je bila 7,1 v cca 100km.

Glede na to, da smo mlada družina in da takšno večjo težko vozimo max 4-5x na leto, ne vidim nobenih problemov na motor 1.2.

Lp,
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
Citat:
Uporabnik Valhalla pravi:
ksz

Veliko se odločate za 1.2 TSI in to za karavan Octavio. Ali ste kje sprobali, kako se to premika? Po teh. podatkih čisto solidno ali je tudi v praksi tako? Ali se poraba giblje okoli 6l ali je mnogo več?

točno taka octavia karavan je pri hiši samo vprašaj kaj te zanima.
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
mislim da bi 1.2 TSI tut kakšnega zahtevnega alter dirkača prepričal. Glede porabe pa je okoli 7l mestne vožnje na dolgo turo pa pije manj koliko niti ne bom pisal ker me boste popljuvali
evil.gif
 

azeed

Pripravnik
15. sep 2011
104
2
18
jaz sem si ogledal kako zgleda dvojno dno, kot je že bilo predebatirano je zelo praktična zadeva ker je lažje rokovati s tovorom + ob podrtih zadnjih sedežih popolnoma zravna površino. občutek pa je, da je zadeva dovolj stabilna in da ima dovolj nosilnosti.

je pa to dno tudi precej modularno in omogoča različne postavitve in kombinacije, skratka, po mojem mnenju vsekakor vredno nakupa - sploh če govorimo o combi različici.

enakega najdemo tudi pri novem golfu variant
 

Jason

Fizikalc
20. avg 2009
685
51
28
ksz, kaksna je slo priblizna cenovna razlika med octavio in golfom karavan. kaksna bistvena prednost/slabost?
 

azeed

Pripravnik
15. sep 2011
104
2
18
Citat:
Uporabnik Jason pravi:
ksz, kaksna je slo priblizna cenovna razlika med octavio in golfom karavan. kaksna bistvena prednost/slabost?

precej kompleksno vprašanje, ker imata modela različno serijsko opremo in motorje, najbolje da si zadevo skonfiguriraš na obeh konfiguratorjih in primerjaš. v osnovi je octavia nekaj malega cenejša, ima tudi cenejšo dodatno opremo. če pa kupuješ na leasing pa je škoda bistveno cenejša zaradi trenutne akcije z 0% obresti.

ker sem se odločal med točno tema modeloma sem tudi sam pri sebi naredil primerjavo obeh vozil je po moji oceni octavia nekaj prostornejša v potniški kabini, golf ima morda malo boljše materiale (čeprav tudi škoda pri teh nikakor ni slaba), ostalo je bolj ali manj stvar okusa. octavia ima tisti faktor understatement-a, ki je mnogim všeč.

imel bi pa vprašanje za poznavalce: so rezervni deli od škode res cenejši od vw? to sem slišal od nekaj lastnikov škod...
 

Clueless

Fizikalc
5. avg 2007
744
86
28
Odvisno od tega kaj ti je pomembno. Konfiguriraj oba pa boš videl. Od osnovnih stvari je mogoče še najbolj zanimiva možnost izbire 122KM TSI-ja.
 

Speedy

Pripravnik
31. jul 2007
724
0
16
37
CENTAR LJ
Citat:
Uporabnik azeed pravi:


imel bi pa vprašanje za poznavalce: so rezervni deli od škode res cenejši od vw? to sem slišal od nekaj lastnikov škod...

Včasih je bilo tako. Že pri uri dela je razlika. Škoda < VW < AUDI. Sigurno je pa od dela do dela različno.