Simobil Internet Unlimited gre na LIMITED

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.501
768
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Froum je zato, da se izmenjujejo mnejna... ali ne?

Jaz priznam, da ne prenesem toliko podatkov (to sem tudi ze napisal)... se mi pa vseeno ne zdi fer poteza...
smile-1.gif
...
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Itak, zato pa smo tu
smile-1.gif


Evo, bom še jaz povedal. Mesečno prenesem v povprečju manj kot 5 GB. Instant internet ni moj edini dostop do interneta, uportabljam ga tam, kjer nimam fiksnega, to pa so službene poti, zunanji sestanki, dopusti ipd. Ne uporabljam P2P, uporabljam pa Exchange in kompletno sinhronizacijo s strežnikom, VPN povezavo do službenega omrežja in računalnika.
Kakšen je moj mesečni podatkovni footprint pa težko ocenim (delo na štirih računalnikih, preko treh različnih dostopov).
 

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36

Saj bi napisali, pa ni števca ;-).

Drugače pa računam okoli 10-20MB. (emaili, GoogleSync, kaka Wikipedia... vse samo na telefonu).

3G/ P2P folka je verjetno precej malo, vprašanje če sploh kdo tule.
 

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36

Seveda, ampak itak tu po mojem ni poanta količin, ampak način, na katerega Simobil dela zadeve.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Ja pa je poanta količin. Poanta je v tem, da veeelika večina uporabnikov ne prenese več kot 20 GB in teh novih pogojev ne bo opazila nikjer v restriktivni obliki, kvečjemu v pozitivni, ker bo internet delal hitreje. Če bodo slučajno presegli pa jih bo itak kdo kontaktiral in po vsej verjetnosti se to ne bo zgodilo prvi dan obračunskaga obdobja temveč kvečjemu kje proti koncu.
Tistih nekaj, ki prenašajo več pa bo prizadetih, se strinjam.
AMpak alternativ ni veliko. Bodisi te omejiti z novimi pogoji ter ohraniti ugodno ceno 19 EUR. Druga opcija je pozabiti (začasno) na pogoje in dvigniti ceno prav vsem kar pa bi motilo vse. Ne vidim potrebe po tem, da 99% ljudi z višjimi položnicami financira početje enega odstotka, ki pa bi ob podražitvi ponovno skakal v zrak, verjetno še bolj kot vsi ostali, ki prenašajo manj, plačevali pa bi več.
 

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36

Jah, to je spet dilema pavšal vs. pay per use.


Oziroma kje je meja, kaj ja in kaj ne.


Ne bova prišla skupaj. Popolnoma razumem tvoje argumente in so dejansko čisto logični in realni.

Vseeno pa menim, da ta poteza niti pod razno ni fair-play (ironično, ker od nas zahtevajo fair-use).
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Life is not a cake. Kompromisi so nujni in podjetjem je pomembno, da je večina zadovoljna in plačuje račune.
 

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36

Res je, ampak to še ne pomeni, da se lahko nekdo gre umazano igro, samo zato ker 99% uporabnikov tega ne opazi. Oziroma ne zdi se mi prav, da se lahko nekaznovano gre takšno umazano igro. Čeprav me zadeva trenutno ne prizadane, me vseeno malo skomine - kdaj bo pa na vrsti storitev, ki jo dejansko tudi jaz uporabljam.


Leti v prvi vrsti na zaračunavanje vstopnin, pa tudi tole malo smrdi.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Temu ne moreš reči umazana igra samo zato, ker je nekdo spremenil pogoje. Kaj boš potem rekel na redne spremembe cen v trgovinah? Tam niti ne spreminjajo pogojev, spremenijo kar ceno. Je to škandal? Ne vem, meni se zdi nekaj običajnega v tržnem gospodarstvu. Včasih se kaj poceni, včasih podraži, včasih pa se ne podraži ampak se le priškrne tiste, ki bi sicer s svojim početjem povzročili nujno podražitev.
Ko je Simobil spuščal cene je bilo vse OK, sedaj pa ko izjemoma pri eni storitve ohrani ceno in storitev zgolj omeji za nekaj uporabnikov pa nastane problem. In ja, ti bi kar "kaznoval" vse, ki si drznejo početi kaj drugega kot stalno spuščati cene. Evo, vidiš. To je še en razlog za moje trdno prepričanje, da si uporabniki dolgoročno ne zaslužijo nižjih cen. Tega itak noben ne zna cenit, četudi greš dol do plafona rentabilnosti in vztrajaš pri tej ceni, dokler gre. Ko pa več ne gre in skušaš ceno ubraniti tako, da omejiš enih par, ki storitev uporabljajo izjemno intenzivno (v prid nekajkrat večje mase ostalih uporabnikov) pa spet nastane problem.

Mislim pa, da je dovolj ljudi razumnih in vedo, da sta opciji res samo dve: dvigniti ceno vsem ali pa ohraniti ceno ter omejiti presežno uporabo v prid ohranitve cen. Nekateri sicer trdijo, da bi moral Simobil prej naviti takšno ceno, da mu ne bi bilo treba spreminjati pogojev.

No ja. Kaj bi šele govorili, če bi jo na začetku navil na 30 EUR? A ni za veliko večino boljša cena 19 EUR, tistih par pa je pač nezadovoljnih? Res ne vem, zakaj bi ljudje že kar nekaj časa plačevali več samo zato, da danes teh omejitev ne bi bilo, čeprav prizadanejo zelo malo uporabnikov?

Sicer pa je tudi 19 EUR zelo korektna cena za 20 GB in nadaljnjo možnost uporabe pri nižji hitrosti. Kje v lepi Evropi bi že za 20 GB plačali krepko več kot 19 EUR. Razen če si kdo misli, da SImobil bazne kupuje v Angoli in jih dobi za tretjino siceršnje cene Siemens Nokia opreme? Smo v EU in pristati bomo morali tudi na EU cene. Dejstvo pa je, da so naše cene v mobilni telefoniji sedaj kvečjemu prenizke in se bodo zagotovo počasi dvigale, z uporabo raznih metod, seveda.

Cenovne vojne Mobitel Simobil je bolj ali manj konec, takšen je vsaj moj občutek. Do hitrejšega spoznanja pa je pri obeh pripomogla gospodarska kriza. Skratka, stvari ne bodo več cenejše v dogledni prihodnosti. Marsikaj bo dražje in marsikaj že je, npr cene subvencioniranih telefonov so šle realno gor.
 

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36
Mislim sem, da sem (smo) bili dovolj jasni v tej temi.


NI PROBLEM SPREMINJANJE POGOJEV.

Simobil ima vso pravico, da sam spreminja pogoje in cene storitev. Enako kot imamo uporabniki vso pravico, da (če nimamo pogodbe) kadarkoli rečemo adijo.

PROBLEM JE V UVAJANJU NOVIH CEN (POGOJEV) ZA TISTE, KI SO PODPISALI POGODBO za neomejen internet. Ki - šmet - naenkrat ni več neomejen.

Tako kot da vzameš kredit s fiksno obrestno mero, po parih letih pa se banka odloči dvigniti obresti. Ni problema. Za nove kredite. Ne pa za tvojega.


To je se mi zdi daleč od fair-playa s strani Simobila.
 

halo

Fizikalc
22. jul 2007
2.211
0
36
52
Ljubljana
Tle jih je peščica ki vleče na Simobilovo stran in ena ogromna večina ki je na strani uporabnika.
Jasno je da Simobil lahko spremeni pogoje kadarkoli. Te stvari pa ne moreš primerjati z nakupovanjem in dvigovanjem cen v trgovini kot jih opisuje Coolpower. Madona saj nam je vsem jasno da v štacuni nisem podpisal nobenga aneksa.
Ponavadi daj tle folk take primerjave katere sploh niso na mestu.
Dejstvo JE da je tle črna ovca Simobil ker ne zna logično razmišljati že v samem štartu.
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
Očitno ti ne razumeš, fora ni v ceni, ampak v paketu... To da lahko simobil spreminja svoje cene ali pa ukinja pakete je nepomembno.....

da pa uporabnik če je vezan, hoče potem zaradi tega prekint pogodbo in da posledice noče nosit operater, ki je z taistim načiniom premamil stranko, jo po domače nategnil kasneje, je pa nedopustno...

Vidim, da pointa nikakor nočeš videt pointa, fer operater po milji volji lahko ukinja in draži pakete, ampak more stranki po tem katera uporablja paket in se po možnosti še veže z subvencionirano opremo vsaj možnost prekinitve ali pa če se odloči, da mu je to dovolj......

tvoji primeri pa z zastavami pa kofetki, so bizarni in preprosto SIMOBIL NATEGUJE in dobesedno zavaja folk.. Recimo primer ti lahko dam pakete...

kjer piše v istem omrežju pogovori brezplačno in to na veliko, da vidiš iz treh metrov..., da pa je dejansko za to ceno dobiš plačanih 1001 minut pa je skrito....

dejansko imaš brezplačno 1001 minut in ni brezplačno

enostavno veliko zavajanje po 1001 minut je pa dražje kot prepaid
 

Bush

Fizikalc
19. okt 2008
1.735
0
36
To je zrelo za zavrnitev zaradi stvarne napake, ki velja tudi za storitve. Kupil si modem, ki ti dve leti omogoča neomejen prenos podatkov v Si.mobilovem omrežju, ki pa kar naenkrat to ni. Če primerjaš zgolj z blagom, je kot da bi ti dobavitelj pri dolgoročni pogodbi čez čas začel dobavljati drugačne izdelke, ki nimajo več lastnosti, zaradi katerih si se odločil sploh iti v pogodbo. Dvig cen po drugi strani ni problematičen, če pogodba med strankami tako dovoljuje.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Nisi kupil modema, ki ti #dve leti omogočs neomejen prenos podatkov". Kupil si modem, brez tistega v navednicah. Najdi mi, kje v aneksu je tvoja dikcija? Nikjer. Aneks je en papir, pogodba pa drugi papir. To ni eno in isto. In še nekaj. Simobil uradno ni spremenil prav nič. Neomejen internet je še vedno neomejen internet. NIKJER v papirjih, pogodbah, splošnih pogojih itd ne piše, kakšno hitrost ti Simobil jamči pri paketi unlimited. Nikjer. Niti to ne piše pri Mobitelu in še pri katerem drugem operaterju. Operaterji ti ne jamčijo hitrosti pri mobilnem internetu. Formalno lahko recimo Simobil jutri čisto vsem uporabnikom omogoči internet z maximalno hitrostjo 64 kb/s in bo formalno čisto vse čisto.

Vse kar Simobil da extra je njegova dobra volja in ne formalna obveza, toliko da smo si na jasnem. Pa še nekaj: če kdor koli dvomi o tem, da mora še naprej plačevati aneks za USB modem, četudi so pogoji storitve, na katero je uporabnik vezan, drugačni, lahko vse skupaj prijavi tržni inšpekciji ter APEK-u. Ne bluzit v tri krasne. Lepo prijavite in naj vam pač razloži pristojni organ, kakšne pravice imate po njegovem. Ni pa to jamstvo, da jih tudi imate. O sporih glede pravnih poslov lahko razsoja sodišče. Pa se tožarite z operaterjem, če vas tistih 20 GB tako zelo moti. Unlimited pa je še vedno, le da je bolj počasen po presežku te meje 20 GB.

Jaz ne vem, zakaj Simobil ven ne pokne še paketa za nergače, ki bo Maxi Unlimited za 29 EUR in bo dejansko unlimited. Potem pa izvolite, tistih par si lahko vzame ta paket ali pa prekine naročniško, velika večina pa bi ostala na paketu za 19 EUR.
 

communismfan

Pripravnik
1. okt 2008
54
0
6
he he, če vam kaj ne paše pa se pojdite tožarit z operaterjem, res bravo. Simobil uradno ni spremenil ničesar, pošljejo pa ti grožnjo da te bodo izključili , če ne boš začel z običajno porabo, pa da se ne boš zopet spravil na mene, imam paket za 10gb. In še enkrat uporabnik ne more bit v nobenem primeru nič kriv, če simobil ni znal predvidevati možne porabe in obremenjenosti omrežja, še bolj neumno pa se je izgovarjati, da je takšnih le en procent.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Sploh ni vprašanje krivde. Ponudba je bila, kakršna je bila, sedaj se spreminja. To je povsem legalno in za povrhu še legitimno, predvsem pa običajno v vseh panogah gospodarstva. Razumljivo je, da uporabniki ljubijo ugodnosti in pocenitve, malce manj pa zaostritve pogojev, v skrajnem primeru pa podražitve. Ampak tako je, večno ne more biti govora le o pocenitvah.
Glede tistega odstotka pa bom samo tako rekel: komunizma ni več. Tisti odstotek uporabnikov bo bodisi odšel, bodisi pazil pri uporabi interneta, bodisi plačeval več. Nikakor pa ni nobene logike, da 99% ostalih plačuje več zaradi te manjšine uporabnikov. Simobil je naredil razumno potezo, se izognil podražitvi, v praksi ne bo prizadel večine uporabnikov, manjšina pa je tukaj točno tista, zaradi katere so spremembe pač potrebne. Nekateri ne poznajo razumne mere, nihče je od njih doslej niti ni zahteval, odslej pa brez tega samoomejevanja pri nekaterih posameznikih ne bo šlo več. Poglejmo drugače. Kaj pa če je Simobil ob uvedbi unlimited interneta raje poiskal najnižjo možno ceno za uporabnike? A bi raje videli, da bi že takrat poknil 100% višjo ceno, tko "za rezervo"? Dvomim. Jamrali bi vsi po spisku, tako pa so doslej vsi pridobili poceni internet, odslej bo takšen ostal za veliko večino, manjšina pa bo pač morala sprejeti nova pravila igre.

Vse je posel in v poslu vedno gledaš na mase uporabnikov, ne pa na nekaj specifičnih posameznikov s posebnimi potrebami (razen če se ti to bolj splača, he he).
 

SE_P1i

Pripravnik
7. feb 2008
887
0
16
Kakorkoli, to je vse res... Simobil si dejansko lahko, s pravnega vidika gledano, privošči tak korak, ker v končni fazi res ne omejuje interneta, ampak pač po določenih prenešenih GB podatkov samo zmanjša hitrost. Dvomim, da bodo upal komurkoli odklopit interenet, tudi če ga bodo večkrat opozorili, ker nenazadnje, mislim da se tudi simobil malo zaveda besede UNLIMITED. Drugače pa, gledano na daljši rok, meče to zelo slabo luč na operatertja. Najhujše je ko zgubiš zaupanje uporabnikov, kar pa je pri današnji konkurneci, zelo pomembna stvar
wink-1.gif
 

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36

Dokler se o tem prepiramo na nekem spletnem forumu, je Simobil popolnoma "na varnem". Pač jim je, kot si lepo napisal, popolnoma vseeno za prazne obljube (UNLIMITED za 24 mesecev) in se ne sekirajo za tistih par nezadovoljnih uporabnikov.

AMPAK!

Na tem mestu se zna vmešat APEK in takrat je veselja konec. Zadeva bo ratala malo bolj medijsko odmevna in Simobil bo, kot so že napisali, dobil v očeh VSEH uporabnikov še eno črno piko.

Do sedaj so nekako še držali stik z Mobitelom kar se tiče kvalitete storitev, predvsem pa v odnosu do uporabnikov. S ukinjanjem helpdeska (a je helpdesk, če moraš čakat pol ure in vmes pritisnit žnj tipk), prijaznim zaračunavanjem neuporabljenih storitev (Live) in nepripravljenostjo, da bi napako popravili vsem uporabnikom in sedaj še enostranskim spreminjanjem pogojev naročniških pogodb...

Če je to fair-play s strani operaterja, potem resnično ne vem več, v kakem turbokapitalizmu živimo.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Saj ne trdim, da je tole nekaj, kar uporabniki sprejemajo z navdušenjem.... Vseeno pa bi bilo lepo doživeti malce manj sanjaštva. Opažam namreč, da slovenski uporabniki prikačakujejo le popuste in nižje cene, ne dojemajo pa tega, da se občasno zgodi tudi kaj manj prijetnega. To je povsem normalno in takrat se je treba vprašati po razlogih in skušati zadevo razumeti. Mislim, da smo v tem primeru napisali že en kup povsem tehtnih razlogov in opcij, nekateri pa še vedno pričakujejo čudeže. Me res zanima, zakaj vrli Alterjevci na logiko poceni, poceni ne pristanete tudi pri svojem delu.
Dajte predlagat delodajalcu, da se odrekate vseh bodoih povišic, nagrad, pravzaprav kar petine plače v dobro podjetja. Ga ni, a ne? Junaka namreč...

Simobil je pač vedno gradil (tudi) na konkurenčnih cenah. Menim, da je pri internetu naredil točno to, postavil nizko ceno in se sedaj pač (prvi) soočil s tem, da ta cena ne zadošča. Pa ne za kritje običajnega vzdrževanja in širitve omrežja, temveč za pospešeno širitev omrežja, ki bi bila potrebna zaradi uporabnikov, ki internet uporabljajo zelo nadpovprečno, nepričakovano intenzivno.

Ko si tako daleč moraš pač nekaj ukreniti. Opciji sem že kakšnih trikrat navedel in se ne bom ponavljal. Izbrali so razumno, takšno, ki bo v praksi kaznovala krivce sedanjih razmer, ne bo pa prizadela običajnih uporabnikov - ne z omejitvami in ne z višjo ceno, ki bi bila sicer potrebna.

Ja, temu lahko rečemo nefair, turbokapitalizem itd. Ampak ni nič od tega. Dajte tako poimenovati še Opel in ostale proizvajalce avtomobilov. Po novem letu bodo dvignili cene. Razlog imajo - nove davke. Ampak to vas itak ne zanima, kajne? Krivi so proizvajalci, ki niso pred petimi leti Opel Vectri nastavili takšne cene, ki bi upoštevala tudi vse, kar se je zgodilo vmes...

Po logiki nekaterih je mogoče res najbolje, da Simobil in Mobitel svoje cene povečata za 250% in tako ustvarita ustrezen donos, ki bo pokril tudi takšne spremembe in nato kasneje ne bo treba spreminjati cen in pogojev. Samo da bosta "fair"...

Na kratko-neumno. Ponudniki naj v vsakem trenutku zagotavljajo najnižje cene, ki še zagotavljajo želeno kakovost in dostopnost storitve (te želje in potrebe definira ponudnik in ne komande uporabnikov). Če se razmere spremenijo v bolje, naj cene še znižajo. Če se razmere poslabšajo pa naj jih dvignejo. Ampak to je treba ljudem povedati jasno in glasno, brez mutenja. Tisti trenutek, ko bodo operaterji znali tako utemeljevati svoje početje, bodo tudi uporabniki počasi začeli razumeti pravila igre. Dotlej pa bodo operaterji "fair" le kadar bodo spuščali cene, ob tem širili omrežje, povečevali prenosne hitrosti, prodajali telefone in modeme za 1 EUR z najkrajšo možno vezavo itd.

Pa še to o primerjavi z Mobitelom. Evo, njih vedno zagovarjam, kar dobro veste vsi, ki spremljate moje objave. Ampak bodimo kar lepo realni. Mobitel ima res boljši klicni center, ima boljše storitve, omrežje. Dvomim, da lahko kdor koli temu oporeka, če hoče biti vsaj rahlo resnicoljuben. Resnici na ljubo pa je Mobitelova ponudba cenovno nad Simobilovo Ne povsod, ampak načeloma so stvari malce dražje. Več denarja, boljša storitev. Logično, enostavna matematika. Prav tako, kot je enostavna v obratni smeri pri Simobilu.

To pa še ne pomeni, da je nekaj kar naenkrat najboljše in super duper, drugo pa zanič. Dejstvo je, da oba operaterja ponujata precej kakovostne storitve za zelo razumno ceno, le da je Simobil pač izbral malce drugačno raven storitev, zato pa tudi malce drugačno ceno. Še vedno pa za svoj denar zagotavlja več kot dovolj. Uporabniki pa se lahko odločajo, ne morejo pa pričakovati za manj denarja enako ali še bolje kot pri Mobitelu.

Vse je zelo enostavno, če poskusimo vsaj rahlo uporabiti možgane in logiko. Kljub temu, da nekateri to neradi počno.