Saj ne trdim, da je tole nekaj, kar uporabniki sprejemajo z navdušenjem.... Vseeno pa bi bilo lepo doživeti malce manj sanjaštva. Opažam namreč, da slovenski uporabniki prikačakujejo le popuste in nižje cene, ne dojemajo pa tega, da se občasno zgodi tudi kaj manj prijetnega. To je povsem normalno in takrat se je treba vprašati po razlogih in skušati zadevo razumeti. Mislim, da smo v tem primeru napisali že en kup povsem tehtnih razlogov in opcij, nekateri pa še vedno pričakujejo čudeže. Me res zanima, zakaj vrli Alterjevci na logiko poceni, poceni ne pristanete tudi pri svojem delu.
Dajte predlagat delodajalcu, da se odrekate vseh bodoih povišic, nagrad, pravzaprav kar petine plače v dobro podjetja. Ga ni, a ne? Junaka namreč...
Simobil je pač vedno gradil (tudi) na konkurenčnih cenah. Menim, da je pri internetu naredil točno to, postavil nizko ceno in se sedaj pač (prvi) soočil s tem, da ta cena ne zadošča. Pa ne za kritje običajnega vzdrževanja in širitve omrežja, temveč za pospešeno širitev omrežja, ki bi bila potrebna zaradi uporabnikov, ki internet uporabljajo zelo nadpovprečno, nepričakovano intenzivno.
Ko si tako daleč moraš pač nekaj ukreniti. Opciji sem že kakšnih trikrat navedel in se ne bom ponavljal. Izbrali so razumno, takšno, ki bo v praksi kaznovala krivce sedanjih razmer, ne bo pa prizadela običajnih uporabnikov - ne z omejitvami in ne z višjo ceno, ki bi bila sicer potrebna.
Ja, temu lahko rečemo nefair, turbokapitalizem itd. Ampak ni nič od tega. Dajte tako poimenovati še Opel in ostale proizvajalce avtomobilov. Po novem letu bodo dvignili cene. Razlog imajo - nove davke. Ampak to vas itak ne zanima, kajne? Krivi so proizvajalci, ki niso pred petimi leti Opel Vectri nastavili takšne cene, ki bi upoštevala tudi vse, kar se je zgodilo vmes...
Po logiki nekaterih je mogoče res najbolje, da Simobil in Mobitel svoje cene povečata za 250% in tako ustvarita ustrezen donos, ki bo pokril tudi takšne spremembe in nato kasneje ne bo treba spreminjati cen in pogojev. Samo da bosta "fair"...
Na kratko-neumno. Ponudniki naj v vsakem trenutku zagotavljajo najnižje cene, ki še zagotavljajo želeno kakovost in dostopnost storitve (te želje in potrebe definira ponudnik in ne komande uporabnikov). Če se razmere spremenijo v bolje, naj cene še znižajo. Če se razmere poslabšajo pa naj jih dvignejo. Ampak to je treba ljudem povedati jasno in glasno, brez mutenja. Tisti trenutek, ko bodo operaterji znali tako utemeljevati svoje početje, bodo tudi uporabniki počasi začeli razumeti pravila igre. Dotlej pa bodo operaterji "fair" le kadar bodo spuščali cene, ob tem širili omrežje, povečevali prenosne hitrosti, prodajali telefone in modeme za 1 EUR z najkrajšo možno vezavo itd.
Pa še to o primerjavi z Mobitelom. Evo, njih vedno zagovarjam, kar dobro veste vsi, ki spremljate moje objave. Ampak bodimo kar lepo realni. Mobitel ima res boljši klicni center, ima boljše storitve, omrežje. Dvomim, da lahko kdor koli temu oporeka, če hoče biti vsaj rahlo resnicoljuben. Resnici na ljubo pa je Mobitelova ponudba cenovno nad Simobilovo Ne povsod, ampak načeloma so stvari malce dražje. Več denarja, boljša storitev. Logično, enostavna matematika. Prav tako, kot je enostavna v obratni smeri pri Simobilu.
To pa še ne pomeni, da je nekaj kar naenkrat najboljše in super duper, drugo pa zanič. Dejstvo je, da oba operaterja ponujata precej kakovostne storitve za zelo razumno ceno, le da je Simobil pač izbral malce drugačno raven storitev, zato pa tudi malce drugačno ceno. Še vedno pa za svoj denar zagotavlja več kot dovolj. Uporabniki pa se lahko odločajo, ne morejo pa pričakovati za manj denarja enako ali še bolje kot pri Mobitelu.
Vse je zelo enostavno, če poskusimo vsaj rahlo uporabiti možgane in logiko. Kljub temu, da nekateri to neradi počno.