Simobil in same težave

brzi

Pripravnik
23. jul 2007
40
0
6
Maribor
Sedaj pa imam dovolj.
jezen.gif
Kličem 08040.. prijavim obe napaki, na drugi strani me sprašuje kje sem telefoniral, kraj, od kod (kraj) me je klical pri katerem operaterju je, čas klica, mislim bedarija, da me še niso vprašali za številko noge klicočega,... Hkrati vprašam kaj je s prijavo napake o halo klubu, izvem da je napaka odpravljena. Vendar še vedno nimam teh 2 eur. Ponovno prijavim napako.
Danes dobim sms, da je napaka odpravljena. Vendar 2 eur še vedno ni. Spet poskusim poslati sms s kodo, nič. Počasi bom za pošiljanje zapravil več kot bi naj dobil.
Še dobro, da sem prenesel iz Mobitela tri številke na naročninu. No ja vsaj tam zadeva za silo deluje. Čeprav sem za prijavo in odpravo nedelovanja asistenta porabil ves mesec. Operater na drugi strani me je prepričeval, da je nekaj narobe z mojim računalnikom. Pa sem mu nekajkrat povedal, da sem poskusil na nekaj računalnikih in brskalnikih in je zadeva vedno ista. No po mesecu dni so zadevo uredili.
Da ne govorim, da ob nevihtah izpade omrežje, da pogosto nisem dosegljiv,...
Očitno so še vedno "zeleni" na Simobilu. Takoj, ko se mi izteče aneks grem drugam. Pri Mobitelu takšnih težav nikoli nisem imel.
Če je kdo tukaj na forumu od zelenih, bi ga prosil za pomoč, da lahko vsaj ti dve leti uporabljam telefon.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Kaj bi zdaj rad??? Zavestno si se odločil za Simobil. Zavestno si šel tja, ker si želel prihraniti. Ob vsej tej zavesti bi se lahko zavedal še pregovora, da ne obstaja takšna stvar, kot je zastonj kosilo.
Pri Simobilu verjetno plačuješ malce manj, zato se tudi kar lepo sprijazni s tem, da ne moreš pričakovati enake kakovosti storitev kot pri dražjem operaterju. Vsega pač ne moreš imeti in vsaka odločitev pomeni določen kompromis.
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.067
136
63
okolica mesta
To seveda ni res. Dosti je drugih, ki nimajo takih problemov on se je pač spravil to na forumu objavt, če bi se vsi takoj bunili na forumu sem prepričan, da bi se jih tudi dosti našlo na, ki imaj trenutno na mobitelu, tušu...same težave( kot pravi v naslovu teme), pa vseeno plačujejo "višje" račune.
 
Nazadnje urejeno:

Lord_Raiden

Majstr
2. nov 2007
4.538
291
83
jst sem na si.mobilu že dobro leto dni in nimam nobenih težav ki si jih ti naštel tko da čez si.mobil nimam kaj povedat....
wink-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Citat:
Uporabnik Gamero pravi:
To seveda ni res. Dosti je drugih, ki nimajo takih problemov on se je pač spravil to na forumu objavt, če bi se vsi takoj bunili na forumu sem prepričan, da bi se jih tudi dosti našlo na, ki imaj trenutno na mobitelu, tušu...same težave( kot pravi v naslovu teme), pa vseeno plačujejo "višje" račune.

Ne, seveda ni res. Povsod so problemi, šteje pa % problemov in kako jih operaterji rešujejo. Glede na to, da nekatere stranke že izvajajo cikel Mobitel -> SImobil ->Mobitel bi se vprašal, zakaj gredo nazaj.
 

ghibli

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
18. sep 2007
2.132
1
38
Lahko zamenjaš operaterja še pred iztekom aneksa. Naročnino še naprej plačuješ številko pa preneseš. Ko boš sklepal naročnino pri drugemu operaterju moraš obvezno povedati da želiš obdržati naročniško razmerje pri Sidebilu. Ne pozabi tega ker ti v nasprotnem primeru opičijo pogodbeno kazen.
 

ghibli

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
18. sep 2007
2.132
1
38
Citat:
Uporabnik Deky_ pravi:
jst sem na si.mobilu že dobro leto dni in nimam nobenih težav ki si jih ti naštel tko da čez si.mobil nimam kaj povedat....
wink-1.gif

Res je. Itak dobiš smse za čas nedosegljivosti pa zvrcaš nazaj.
priden.gif
 

halo

Fizikalc
22. jul 2007
2.211
0
36
52
Ljubljana
Sem pri Simobilu že od vsega začetka.
No pol ga je neki sralo omrežje sem prekinil.
Bom pa rekel tako; Simobil je OK dokler omrežje uporabljaš samo za klicanje in pošiljanje SMSjev (še ti znajo zatajit)
Ko pa hočeš kaj več kot samo klicanje je prava ''šlamparija'' Vse je na pol pošlihtano.

Da o zgodbah o GSM aparatih ne govorim.
Da v osmih dneh (nesel ga naslednji dan) lahko telefon vrneš in zahtevaš novega brez servisa že ptički čivkajo.
Ampak na Simobilu se gredo drugačno politiko. In naredijo po svoje ''nimamo ga na zalogi ga vam bomo poslali na servis''.....
 

dkivi

Pripravnik
4. jan 2008
835
0
16
ljubljana
no jaz sem pri simobilu tudi od vsega začetka in nimam nobenih pripomb,tudi ko se mi je lansko leto sesul softver na nokii,sem dobil nadomestnega enak model
 

nepot

Pripravnik
2. sep 2007
646
0
16
Beer City/Knežje mesto
Mogoče popravlja aparate Si.mobil in Mobitel in ostali ali pooblaščeni serviserji?
In kje za vraga si prebral, da ti morajo aparat zamenjati v 8 dneh??

svašta....
 

halo

Fizikalc
22. jul 2007
2.211
0
36
52
Ljubljana
Tako je bilo meni včeraj rečeno v enem od Simobilovih centrov.
Rok za popravilo je 8 dni. Ne ''zamenjava'' popraviti ti ga bi mogli v osmih dneh.
Če ti ga ne popravijo v osmih dneh dobiš domov pismo kaj je s tvojim telefonom. Tudi jaz sem ga.
Eni po navadni pošti eni dobijo celo priporočeno.
če ti ga ne popravijo v 45 dneh pa loh zahtevaš denar ali nov telefon.
 

_jolly_

Fizikalc
3. sep 2007
2.141
2
38
pa ti si si prebral sploh zakon? ker si kr nekaj zmišjuješ.
Citat:
20. člen

(1) Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom.
(2) Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katerega le ta uveljavlja garancijo, zagotovi brezplačno uporabo podobnega izdelka.
(3) V primeru, da proizvajalec oziroma pooblaščeni servis tega potrošniku ne zagotovi, ima potrošnik pravico do povračila škode, ki jo je pretrpel zaradi tega, ker stvari ni mogel uporabljati, in sicer od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.

kje tukaj piše o kakšnih 8ih dneh? in o vračilu denarja, če ne popravijo v 45ih dneh? sicer pa simobil nima nič pri tem. se moraš s servisom dogovorit.
 

halo

Fizikalc
22. jul 2007
2.211
0
36
52
Ljubljana
SKUPNI ROK JE 45 DNI
8 IN 37 45 DNI
Itak imaš po osmih dneh zvezane roke, ker ne moreš nič naredit.
Lohk sam čakaš da je čim prej.
po 45 pa lahko uveljavljaš svoje pravice.
 

halo

Fizikalc
22. jul 2007
2.211
0
36
52
Ljubljana
(1) Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v SKUPNEM roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom.

Ne vem, zakaj bi mi na Simobilu potem to rekli.
Pa tud ne vem zakaj sem danes preje pismo v katerem piše da telefon po osmih dneh še ni popravljen.

Konc debate o tem z moje strani..................................................
 

iLukeBerry

Pripravnik
3. jul 2008
60
0
6
TEH 8 DNI NE OBSTAJA!!! Če ti kdo zamenja telefon je to dobra volja prodajalca. Ni ti pa noben dolžen zamenjat telefona ali vrnit denarja!
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.406
2.418
113
8 dni za menjavo aparata je pač ustavljena praksa in dobra volja Mobitela kakor Simobila, mislim da ne obstaja zakon da ti morajo dati v 8 dneh nov aparat... Za popravilo pa imajo do 45 dni časa..
 
Nazadnje urejeno:

_jolly_

Fizikalc
3. sep 2007
2.141
2
38
... kar pomeni, da če napake v prvem servisu ne odpravijo in ti daš ponovno na servis zaradi iste napake, ta čas, kateri je bil telefon na servisu že prvič, teče dalje.
wink-1.gif