Servisni interval 1.6 tdi

x5x

600.registrirani uporabnik
22. avg 2007
2.662
9
38
Ljubljana- okolica
Zanima me servis pri 1.6 motorju/77kw). Bolj točno kakšno razpredelnnico na koliko kilometrov oz. let je potrebno menjati zavorno tekočino, zobati jermen itd.

hvala in Lp
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.402
5.682
113
Zavorno tekočino menjaš ko potegne vode na sebe nad 2% (al je 4?).
 

matej_

Guru
25. okt 2007
2.123
655
113
to sprasujes za vw motorje?

interval na 15.000km, velik servis pri 210.000km ali 7 let, zavorna tekocina prvic po 3letih, potem na 2leti, naftni filter mislim da na 60.000km (casovno ne vem ker prej nardim 60kkm), filter kabine isto oz. preverijo pa zamenjajo. hladilno preverjajo na vsakih 15.000km.

lp
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.402
5.682
113
Na 30k je že konkretno črn filter. 45 je po mojem že prepozno, 60 pa tak bolano.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.658
113
Jaz naftnega menjam vsako menjavo olja...se pravi na 15kkm....Mann/Mahle (drugih filtrov niti ne gledam-tudi oljni je te znamke)....dodatnih 10+/- eur....(autodoc)
 
  • Všeč mi je
Reactions: 8888

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.276
4.100
113
Meni pa na službenem na 60000 km.
Pa še tudi laufa.
Tankam omv, avanti, agip, eni, BP, Aral
Pač Routex kartica.
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.079
137
63
okolica mesta
Ravno zadnjic govoril z enim ki dela v nemčiji in menja olje (Long life) na 30 do 40k km in nima nobenih problemov z dizlom. Nebi vw dajal takih napotkov če nebi bilo ok. Enako velja za filter nafte itd. na 60k km.
Vsi serviserji takoj skočijo da nafta pri nas ni ista kar ni res...potem bi se tujci na veliko izogibali naših črpalk.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.658
113
Ja ampak v Nemčiji majo dizla za na razdalje....se ne jajcajo 2-5km znjim do šihta pa nazaj :) Sej tud kamijon ma olje za 100.000-150.000km...sam se zjutri prižge pa zvečer ugasne...pa večino voženj na optimalnih 90km/h na tempomatu...
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
Ravno zadnjic govoril z enim ki dela v nemčiji in menja olje (Long life) na 30 do 40k km in nima nobenih problemov z dizlom. Nebi vw dajal takih napotkov če nebi bilo ok. Enako velja za filter nafte itd. na 60k km.
Vsi serviserji takoj skočijo da nafta pri nas ni ista kar ni res...potem bi se tujci na veliko izogibali naših črpalk.
Vsakemu svoje.
Jaz vem kakšen je filter nafte po 30.000km tankanja naše nafte, tistih 20 EUR mi pa tudi ne predstavlja težav. Morda ne bi imel težav z avtomobilom tudi pri menjavi na 60.000km, ampak nekatere izkušnje bližnjih ne nakazujejo ravno tega, pa ne pravim, da je bil za problem kriv naftni filter. Vsekakor pa zabit naftni filter ni dobrodelno vplival na to.
In še popravek: VW ne daje napotkov DO 40.000 km, ampak DO 30.000 km. Za teoretike za tipkovnico to ni nobena napaka, v praksi je pa to za tretjino presežen deklariran servisni interval, kar marsikomu, ki je že videl kakšne stvari v praksi, zažene rdeči alarm. In to ob tem, da sam osebno nikoli ne bi servisiral na 30.000 km, pa imam več ali manj le dolge vožnje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.658
113
Jaz sem menjal sosedu na vw Sharanu 1.9tdi 7M....ne vem kdaj je bil menjan prej....ampak nisem vedel al menjam oljnega al naftnega....isto bil črn....
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.079
137
63
okolica mesta
Pa si ti že videl naftni filter po 30k km?
Ja se mi je zdelo da nisi. Če bi, ne bi pisal takih bedarij.
Lej nisem serviser ampak uporabnik avta. S prejšnjim dizlom naredil 200k km, filter je bil menjan na 60k km nikoli problema tako da je zame tvoje pisanje bedarija. Avto ima zdaj 350k prve šobe, sklopka itd. Ravnal sem se po navodilih proizvajalca in to je to.

Sad: tudi jaz govorim o daljših vožnjah.
 
Nazadnje urejeno:

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.079
137
63
okolica mesta
Ja ampak v Nemčiji majo dizla za na razdalje....se ne jajcajo 2-5km znjim do šihta pa nazaj :) Sej tud kamijon ma olje za 100.000-150.000km...sam se zjutri prižge pa zvečer ugasne...pa večino voženj na optimalnih 90km/h na tempomatu...
Kakor vem se sipajo sedaj olja, ki mažejo tudi pri hladnem zagonu. Kamijoni morajo imeti postanke in takrat se ga ugaša :)
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.658
113
EP/AW aditivi (protiobrabni aditivi po kmečko!) se aktivirajo z toploto....toplota se pa zgodi zaradi trenja (med gibajocimi deli)...kasneje pa pač tudi zaradi delovanja motorja!

Motor (sploh pa ne kamijonske velikosti) se ne shladi v 5minutah....MB Actros MP4 motor ima 38L olja :)
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.402
5.682
113
Lej nisem serviser ampak uporabnik avta.
no zato pa ne govori kaj je ok in kaj ni.

To je ena random slika naftnega filtra od CR dizla iz neta. Naj bi bilo 60k km. Če se ti zdi to ok in si raje tak žid, da boš prišparal tistih par € za filter potem kar. Ne svetuje pa drugim, da ni potebe in da vw ve kaj predpiše. Pri 30k km se med to črnino še vsaj da nekak razbrat kake barve je bil nov filter.
23833d1380878103-you-got-ddis-how-often-you-img_1984.jpg
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Ko zamenjas naftnega, a je treba ene parkrat kontakt dati, da se nafila primankljaj nafte v filter posodi al ne?