Servisiranje pri nepooblaščenih v času garancije

Steve

Guru
13. avg 2007
9.990
1.872
113
Do zdaj sem vedno avto servisiral pri pooblaščenemu, ampak ker me je pred kratkim lepo nategnil, sem začel malo vohat okoli, kako je z nepooblaščenimi. EU direktiva že nekaj let do dovoljuje. Pa me zanima, če ima kdo kako izkušnjo, če mu je uradni v primeru reklamacij kaj nagajal, ko je videl žig v servisni od nepooblaščenega? Gledam sem da maxx servis lahko šraufa moj avto. Razlika v servisu je 80€, kar ni ravno malo.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.293
1.920
113
Kaj to pomeni nategnil?

Stroškovno ali kako drugače?

Sicer pa imeš (verjetno) več uradnih servisov..torej zapelji na naslednjega. Saj nisi dolžal servisirat npr. pri tem kjer si kupil avto.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.990
1.872
113
V MB je samo en za Škodo, ta maxx servis pa imam 2 v bližini.
Stroškovno ja, prejšnji avto mi je vodo pil. Oni niso ugotovili nič. Takoj ko pa je bila garancija mimo, pa so v trenutku ugotovili da je vodna pumpa zanič.
 

tomazpog

Fizikalc
30. maj 2009
131
39
28
Garancija bi ti morala v tem primeru normalno veljati, jamstvo, če ga imaš, pa skoraj 100% ne..
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Točno, tukaj je keč.
wink-1.gif


Zato pa vedno vzamem paket, ki vključuje brezplačne serivse v času garancije, najnovejšega pa tudi po poteku garancije servisiram na zaupanja vrednem pooblaščencu, starejša (winter in vikend wagen) pa pri top nepooblaščencih.
smile-1.gif
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.990
1.872
113
Sem si malo prebral okrog jamstva. Ene 5x piše da velja samo, če je vozilo pravočasno servisirano s strani usposobljenega izvajalca. Nikjer pa, da to mora biti pooblaščen izvajalec

"Skladno s pogoji ŠKODA 6-letnega jamstva morata biti vzdrževanje in servisiranje
vašega vozila opravljena s strani primerno usposobljenega servisa"

Mogoče pa je tukaj keč, da pod tem pojmom smatrajo samo pooblaščene?
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.498
5.043
113
"Usposobljen" je verjetno tisti, ki je dokazuje, da je opravil ustrezno usposabljanje. Ki ga verjetno na svetu nudi samo šolanje v mreži proizvajalca in ga najbrž opravljajo samo pooblaščeni serviserji.
Seveda samo ugibam.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.426
2.428
113
Ti si pameten človek, prav si uganil
evil.gif
Sicer pa je tako kar se tiče GARANCIJE, lahko ga v garanciji šraufaš pri katerem koli registriranem obrtniku-mehaniku, ko pa pride do okvare v okviru garancije pa je potem na tebi ali se ti ljubi haklat z servisom ali ne. Da ne omenim da na razne kulance po izteku garancije kar pozabi. Jaz se držim tega da prvi 2 leti nove avte šraufam na pooblaščencu kajti takrat pridejo ponavadi tiste večje morebitne napake na plano, dalje pa šraufam pri privatniku. Pri nas doma pa tudi jamstva dalje šraufajo pri pooblaščencu. Konec koncev z vsemi rabati niti 100€ letno ni razlike (govorim o rednih servisih, olje, filter). Za 100€ pa se jim ne da drkat z nikomer...
 
Nazadnje urejeno:

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.588
466
83
imam stranko, ki ima mehanično delavnico in 40 svojih kombijev
vse servise, tudi na novih kombijih, dela doma, sam
zakaj?
ker je razlika olje in zavore v prid aftermarketa OGROMNA
Je imel tudi že okvaro menjalnika po šestih mesecih in so na pooblaščenem zamenjali menjalnik brez enega ugovarjanja

eno je torej garancija, drugo pa kulanca ali podaljšano jamstvo

kar se tiče 100€ letno razlike, prosim navedi primer - ker v praksi to sigurno ne drži, razen, če delaš en servis letno (olje, zavore, pregled vozila)
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.858
392
83
Seveda so mu menjali menjalnik po 6 mesecih, saj mu do tedaj še 1x ni bilo treba na servis, ga niso niti pogrešal še.
smile-1.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.129
4.103
113
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
imam stranko, ki ima mehanično delavnico in 40 svojih kombijev
vse servise, tudi na novih kombijih, dela doma, sam
zakaj?
ker je razlika olje in zavore v prid aftermarketa OGROMNA
Je imel tudi že okvaro menjalnika po šestih mesecih in so na pooblaščenem zamenjali menjalnik brez enega ugovarjanja

eno je torej garancija, drugo pa kulanca ali podaljšano jamstvo

kar se tiče 100€ letno razlike, prosim navedi primer - ker v praksi to sigurno ne drži, razen, če delaš en servis letno (olje, zavore, pregled vozila)

Potem mu očitno kombiji večino časa stoijijo oz. ima totalno neoptimizirano poslovanje vsaj kar se tiče voznega parka!
grims-1.gif


Zakaj? Ker ko kombi stoji 1 dan je to lahko hitro par 100EUR ali 1000EUR izgube in zato so flotna vozila ponavadi servisirana v tovarniškem flotnem sistemu, ki zajema vse od nakupa, menjave, financiranja, servisov do asistenc. Skratka ti se ukvarjaš s svojim poslom, za vozila ti skrbbi pa outsourcana firma in tebe nič ne briga razen da imaš ves čas 100% floto na voljo.

Enako je pri kamionarjih, nekaj časa so vsi servisirali doma s poceni deli. Na koncu so vsi ugotovili da zaradi neoriginalnih delov in napačne vgradnje sumarno samo izgubljajo denar. Sedaj še tisti ki vseeno imajo svoje mehanične delavnice uporabljajo original dele in serviserje ki so "tovarniško" izučeni.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.588
466
83
ha, to bo ja :D
ne skrbi, bolj ne bi mogel ustreliti mimo
deli so enaki originalnim, saj so enakih znamk, kot so prisotne v prvi vgradnji
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.465
5.765
113
Še original štempl je na njih. Ponavadi dol pofrezan včasih pa samo nalepka preko. Ampak ne origina je pa čisto nekaj drugega
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.426
2.428
113
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
imam stranko, ki ima mehanično delavnico in 40 svojih kombijev
vse servise, tudi na novih kombijih, dela doma, sam
zakaj?
ker je razlika olje in zavore v prid aftermarketa OGROMNA
Je imel tudi že okvaro menjalnika po šestih mesecih in so na pooblaščenem zamenjali menjalnik brez enega ugovarjanja

eno je torej garancija, drugo pa kulanca ali podaljšano jamstvo

kar se tiče 100€ letno razlike, prosim navedi primer - ker v praksi to sigurno ne drži, razen, če delaš en servis letno (olje, zavore, pregled vozila)

Ne štekam kaj hočeš povedati? Da je pri NOVEM, komaj 6 mesecev starem kombiju zamenjal menjalnik čeprav še prvi servis "uradno" ni bil na vrsti?
evil.gif
Ne govorim o servisu Audija A8, govorim o servisu povprečnega avtomobila, povprečnega SLO ranga do 60-80tkm potem pa je itak v povprečju izven garancije.... Prav tako imamo tudi mi na firmi npr. Vivarota in sem pri vsakem rednem servisu dogovorjen z pooblaščencem in prinesem lastno originalno Dexos 2 olje, filtre in delo pa vzamem pri njih. Nekaj jim je seveda treba dati, olja pa po 25€+ na liter ne bom plačeval če dobim identičnega originalnega za manj kot 6€. In seveda na nalog lepo napišejo da je stranka sama prinesla originalno zapakirano Opel Dexos 2 olje... Skratka ja, razlike so seveda pri canah ogromne ampak zgolj takrat ko gre za kakšne kompleksne zadeve, velike servise in ostalo. Prav tako imajo pooblaščenci bolano visoko nastavljene določene norme in to tudi s pridom izkoriščajo. Sicer pa še vedno velja da je tudi na pooblaščencu vse stvar dogovora in tudi oni dobro vedo koga lahko oberejo. Prav tako drži glede kulance, vprašaj tega tvojega z 40 kombiji kaj se bo zgodilo ko mu bo 2 leti in 8 mesecev po nakupu ruknil motor, kaj bodo rekli v "fabriki"? Bo plačal zaradi kulance samo 30% motorja in delo? Pa ja, gladko ga bodo odj**** ker tam pa najbrž nima glavne besede zgolj pooblaščenec temveč najbrž tudi proizvajalec.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.465
5.765
113
kaj je s tabo narobe bluziš nekaj v 3pm in nimaš pojma? kje piše da je doma šraufal. Mehanično delavnico ima, torej registrirano dejavnost. Šraufa laho brez problema sam in bo ostala garancija. Pa kaj je za kombija 6 mesecev. To je lahko brez vsakih problemov tudi 40k km in več. Torej že dva servisa.
. Za BMW, VW in MB lahko iz lastnih izkušenj trdim da ne. Pa se je šlo za menjavo komplet sistema za vbrizg z napeljavo in ECU-jem pri MB, ki je nazadnje videl pooblaščen servis ko so prišli avto kupit. Isto VW menjavali šobe brez vprašanj na avtih ki so bili uvoženi in pri nas še niso vidli pooblaščenega. BMW menjava turbine in štarterja tudi brez problemov.

zakaj je treba razlikovat garancijo in jamstvo? Ker garancijo da proizvajalec in velja tudi če šraufaš na nepooblaščenem. Jamstvo da trgovec, tam si pa lahko zmišluje gglih kake hoče pogoje.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.426
2.428
113
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:

zakaj je treba razlikovat garancijo in jamstvo? Ker garancijo da proizvajalec in velja tudi če šraufaš na nepooblaščenem. Jamstvo da trgovec, tam si pa lahko zmišluje gglih kake hoče pogoje.

Bejži no?
smile-1.gif
sklopi ki pa jih zgoraj omenjaš pa so verjetno v garanciji bili zamenjani zato, ker so se avtomobili šraufali po servisnem planu pri drugih servisih in so verjetno imeli zraven tudi dokazila o tem, če pa so kljub temu bili sklopi brezplačno zamenjani izven garancije pa je bilo to zato, ker je bil vpoklic za te dele in bi jih itak že najbrž morali menjati od prvi priložnosti ko bi se človek z avtom pojavil na servisu ampak kot si rekel, človek je videl uradni servis samo ob nakupu avtomobila. Skratka ne pametuj preveč in preberi kaj sem jaz napisal. Nikjer ne trdim da moraš avtomobil v garanciji šraufat na pooblaščencu, govorim samo da v kolikor ga NE šraufaš da potem zate pač odpadejo določene ugodnosti kot so kulance in podobno... govora pa je bilo o tem da človek šraufa avto sam doma, in ni bilo rečeno da ima registrirano servisno dejavnost. Vidim da ti branje in razumevanje delata težave. Aja pa če ti bo lažje... ne podpiram in ne delam reklame za pooblaščence.... sicer pa sploh ne vem zakaj se vtikaš v debato saj replika ni letela nate, razen če si slučajno kak advokat?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.465
5.765
113
Predvidevam, da si že več večerov na suhem ostal in se zdaj nekaj razburjaš tu.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.426
2.428
113
A ti je zmankalo argumentov in svoj primitivizem in agresijo trosiš dalje, tako kot v ostalih temah?
smile-1.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.465
5.765
113
jaz sem ti že v prvem postu napisal kako je v praksi. Ti si pa pol še en sonet spesnil
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.595
3.019
113
v lokalni ostariji
utiševalec, vsi večji kamionarji imajo SVOJE delavnice in svoje mehanike... pa seveda vedno kakšen kamion za rezervo... mehaniki pa niso vsi glih "tovarniško izučeni"...