Se bojim da do vsi proizvajalci našli super točko za zniževanje proizvodnih stroškov (oziroma eden od njihovih dobaviteljev kondenzatorjev) in se jim sedaj malo maščuje v obliki garancijskih popravil, kulance, ali pa slabe volje njihovih kupcev. Kaj pa če je odpoved kondenzatorjev posledica globalnega segrevanja? Kaj pa če je vse res?Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Ne hvali se z VAG... Malo nazaj je en klel ker je pri isti znamki riknilo komplet po 3 letih od novega...
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
In če najdeš na kompresorju avtomobilske klimatske naprave (o čemur teče debato) servisne ventile/čepe za izpust olja to dokaži s fotografijami.
Citat:
Uporabnik damo pravi:
Ok, zdaj sem malce zmeden:
1. Tisti, ki tako promovirajo servise, pravijo da se precisti plin (vlage!?) in da novo olje, ker staro olje zgubi mazalne sposobnosti.
2. Vlage v plinu nima bit od kje, saj je sistem zaprt. Prav tako se plin ne iztroši.
3. Cep za drenazo olja sicer je, vendar se ne uporablja, torej recimo da 90% starega olja ostane not, se posebej kaki eventualni delci.
4. Tudi ce klima dobro deluje, je za dolgoletno brezhibno delovanje `nujen` vsakoletni servis, ki pa (glej tocko 3) ne zajema bistva - kompletne menjave olja. Da obstaja tudi sušilec vlage, pa verjetno vec kot polvica kvazi klima mojstrov niti ne ve.
Torej, kdo je tuki butast? Jaz ali tisti, ki verjamejo pravljicam o nujnih servisih?
Dokler me nekdo ne preprica, se vedno trdim, da SERVISI KLIMA NAPRAV SO NAVADNO INKASANTSTVO.
Se pa se vedno pustim prepricati v nasprotno
Kje pa se ponavadi nahaja ta sušilni filter?Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
- vlaga lahko pride v sistem, zato je del vsakega sistema avtomobilske klimatske naprave sušilni filter , ki ga je priporočljivo zamenjati recimo na 5 let normalnega obratovanja, nujna pa je menjava le-tega pri večjih posegih okoli sistema klimatske naprave
Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
men pa pušča klima...
kje to zrihtajo?