Šentviški predor

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Dragi moj,

Ti si zadnji, ki si relevanten, da daješ strokovna mnenja o smiselnosti prometnih omejitev in predpisov. Lahko imaš zdravorazumsko distanco do njih, lahko seveda dvomiš, ampak zgolj na osebni ravni. Kolikor vem, deluješ v vodah IT (pa ne na DARSu, ker bi te drugače celo v živo srečal). Verjetno si na svojem področju referenca in o odločitvah in izjavah na tem področju ne morem dvomiti. V tej temi pa se večinoma smešiš, podpiraš anarhizem in napeljuješ na državljansko nepokorščino.

Da še jaz malo pridam zgodovine... Naš največji pesnik je že 250 let nazaj in več zapisal: ... Le čevlje sodi naj Kopitar... In to velja še dandanes za vse. Pa ta pesnik ni bil neki klečeplaznež brez hrbtenice.

Ajd.
In kako si ti razlagaš, da je bila ob nespremenjenih razmerah v kranju na delavskem mostu v različnih časih
-omejitev 50
-omejitev 60
-omejitev 70
-omejitev 80
-omejitev 90
(ne v tem vrstnem redu)
Misliš da prometni "strokovnjaki" znajo napisat za vsako od teh omejitev, ki so že bile svojo razlago?
Pa še to, most je bil včasih v naselju, pa včasih izven naselja, pa spet nazaj.... pa nobena stanovanjska hiša ni niti blizu, niti na novo,
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik Matko pravi:
Omejitev 80km/h je bila postavljena zaradi odpadanja ometa. Pred tem je bila 100 km/h.

Sedaj po treh letih se nihče več ne spomni, da je bilo takrat rečeno, da je to samo začasna rešitev in je primer zaključen. 1:0 za uradnike.
bonk.gif
Ometa še niso popravili, ga najbrž tudi ne bodo. To, da ga drugi predori sploh nimajo, birokratov ne zanima. In tudi če bi dali nazaj protipožarni omet, dvomim, da bi dvignili omejitev.

Sicer pa tako mimogrede, v večini italijanskih predorov ni znižane omejitve hitrosti, kar se meni sploh ne zdi napačno, še posebej za krajše predore.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Jaz sem napisal: "Eni vedo, drugi verujejo."

Če si ti kaj drugega prebral, je tvoja stvar.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.645
4.375
113
Citat:
Uporabnik keber pravi:

Sicer pa tako mimogrede, v večini italijanskih predorov ni znižane omejitve hitrosti, kar se meni sploh ne zdi napačno, še posebej za krajše predore.





Je pa res , da jih ima večina še odstavni pas
cheer.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Samo najnovejši. Večina italijanskih tunelov je varnostno nekaj nivojev pod našim najslabšim, sploh tistih grajenih v sedemdesetih in prej, ki so samo na četrt osvetljene luknje, pa vseeno ni nobene omejitve hitrosti.
 

Fe3

Thinc
13. avg 2007
1.054
16
38
55
Vzhodna Gorenjska
A je že kdo od odgovornih pomislil, da je človeku sitno vsakih nekaj kilometrov zmanjševati hitrost in potem spet pospeševati, samo zaradi nekih tunelov na avtocestah? Nekajkrat sem se peljal po avtocesti od Vidma do Trbiža, kjer je polno tunelov in viaduktov in je povsod 130. Pa kar ni slišati o kakšnih nesrečah na tej avtocesti. Ali je možno, da tisto zmanjšanje v naših tunelih res toliko vpliva na varnost?
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Vse države razen Italije imajo na avtocestah dodatne omejitve v predorih (razen seveda Norveške z generalno omejitvijo na avtocestah 90 km/h). Pa tudi jaz ne verjamem, da je zaviranje pred predori pametna zadeva, gotovo prej pride do kritične situacije. Po mojem mnenju bi morali biti brez dodatne omejitve vsaj predori z odstavnim pasom. Pri nam so taki brez omejitve pokriti vkopi na dolenjski avtocesti, pa ni težav. Samo nekaj je zdrava pamet, drugo je birokracija, žal.