Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Novi E cabrio brez xenona, je to možno?
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
ksz
Danes sem še videl Panamero z garminom na vetrobranskem.
Zakaj bi bilo pa to smešno? Garmin stane par 100 eur (če greš na najdražjega), vgrajene navigacije pa jurja, dva, tri ... In ne znajo nič več (pravzaprav je obratno). Čisto logična odločitev, sploh v avtih, kjer recio že dobiš barvni touchscreen že za radio&co, navi je pa potem lepo štirimestno cifro za doplačat. Tudi če lupuješ avte za 100k, lahko to počneš premišljeno, sploh, če veš, da boš navi rabil 3x na leto (ali pa še to ne).
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Novi E cabrio brez xenona, je to možno?
No ja, to je dejansko možno, malo je kriv kupec, zraven pa tudi prodajalec.
Pred leti smo poslovali s poslovnim partnerjem, ki je fural izključno Mercedes. Običajno je to bila S klada, sem ter tja pa tudi kakšen CL. Takrat sem bil še malo mulota in sem imel včasih zelo neposreden gobec. Vprašal sem ga zakaj fura top spec S klaso, nima pa xenona. Me tip začudeno pogleda ter vpraša kaj je to xenon. Mi smo imeli takrat imeli w203 ter xenon, letnik 2003 ali 2004. Po demonstraciji razlike v svetlobi mi je obljubil kot mulotu, da bo moja želja pri naslednjem "potešena".
No, naslednji Mercedes je bil W221, ki je ponovno top spec, seveda ima xenon oz sedaj so že bixenoni z miljon prilagodljivimi žarometi in ledicami.
Long story short, včasih kupec ne vem kaj je xenon, teslo od prodajalca pa mu ga ne zna ponuditi ali demonstirtati. Sedaj je to drugače, ker paket xenon sedaj pride v kompeltu s prilagodljivimi žarometi, dodatnimi ledicami in kupec pride z željo v salon, hočem imeti takšne ledice.
Se pa tudi po ljubljani pelje beli ecoupe brez xenona, žalost.
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
res drži tisto 100 ljudi 100 čudi ampak kar se mene tiče moraš biti malce čudn (don't take it personal) da ti xenon ne paše, razlika v vidljivosti v vseh pogojih je v primerjavi z navadnimi kot noč in dan,sploh v dežju, ckrnejo 3x kasneje kot navadne žarnice in originalno dobiš za cca. 50 € (bmw) po komadu, verjetno je pa še malce odstopanja glede na znamko
za usnje pa take fore še razumem ampak tole s xenonom je pa tko, kot bi zagovarjal šipe na roko, češ, pri šipah na štrom se lahko pokvari motorček, prej kot pa ročni mehanizem(kar je načeloma res ampak oboje ima da zdrži vsaj 10 let, kar je dovolj)
Citat:
Uporabnik Speedy pravi:
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
res drži tisto 100 ljudi 100 čudi ampak kar se mene tiče moraš biti malce čudn (don't take it personal) da ti xenon ne paše, razlika v vidljivosti v vseh pogojih je v primerjavi z navadnimi kot noč in dan,sploh v dežju, ckrnejo 3x kasneje kot navadne žarnice in originalno dobiš za cca. 50 € (bmw) po komadu, verjetno je pa še malce odstopanja glede na znamko
za usnje pa take fore še razumem ampak tole s xenonom je pa tko, kot bi zagovarjal šipe na roko, češ, pri šipah na štrom se lahko pokvari motorček, prej kot pa ročni mehanizem(kar je načeloma res ampak oboje ima da zdrži vsaj 10 let, kar je dovolj)
Sam bi imel xenon takoj, ampak 100 ljudi 100 čudi. Pri nas so kupili golf 4 variant s xenonom ko je golf prišel ven, avto z skoraj vso možno opremo. Cuker od avta. Avto je bil vedno na servisu samo zaradi xenona, žarnica je crknila res prevečkrat. In vedno so jo menjali ali pa še menjali kaj zraven. No dokler je bil avto v garanciji starega ni skrbelo. Potem je bila zgodba še vedno ista in s xenonom so bili še vedno problemi. Žarnice pa v SIT zelo drage. Ko mu sedaj omenim xenon kar zavije z očmi. In naprimer 10 let star golf s xenonom ti lahko pobere veliko živcev, nam jih je NOV. Ne vem ali imajo vso Golfi 4(srčno upam da ne) probleme s xenonom mi smo jih imeli. Sam bi še vedno imel xenon
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Smo mi meli golfa brez ksenona, pa je bil vec v delavnici kot v garazi. Nemores ksenona krivit če ti šobe, vztrajnik, turbina crkne...
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
Mislim, da samo ti vidiš logiko v varčevanju pri vozil v cenovnem rangu 100.000 EUR.