Že 2x sem skoraj doktoriral iz tega vprašanja, tako da ti lahko odgovorim na osnovi izkušenj. Najprej najbolj pomemben splošni nasvet: 3x otroški sedež NI ENAKO 3x otroški sedež! Sedeži so namreč zelo različni in trije eni modeli lahko gredo nekje noter, trije drugi modeli pa ne gredo. Po mojih izkušnjah je najbolj problematično, če imaš hkrati 3 sedeže kategorije 2+3 (jaz vztrajam na njih, jahači niso niti približno varni) in so vsi na isofixu. Še posebej so tukaj problematični najnovejši modeli, ki so še posebej široki v zgornjem delu, kjer pa gredo avtomobili običajno po širini že malo skupaj (to je npr. pokopalo C-maxa). Vedno torej imej točno tiste sedeže, kot jih uporabljaš in potem testiraj na konkretnem avtu. Ponekod se ti namreč lahko zgodi, da sedeže sicer spraviš noter, pa potem ne prideš z roko do zapenjalca pasu, ali pa sta zunanja dva na isofixu toliko potisnjena proti sredini, da imaš potem pri vratih sicer res prostor, na sredini pa ni dovolj za srednji sedež. Jaz sem tako lani poleti "veselo" skakal okoli trgovcev in "tiščal" noter sedeže... Aja še ta splošni napotek: načelno glej avte, ki imajo zadaj tri ločene sedeže, tam je najbolj verjetno, da bo šlo.
In sedaj konkretno (3x sedež Cybex Solution X-Fix; torej ISOFIX):
- C4 Grand Picasso (sicer prejšnji model): sedeži gredo noter brez težav, stvar je udobna.
- Scenic III: sedeži gredo noter brez težav, je pa zapenjanje pasu manj udobno kot pri C4GP, tako da imamo zaradi tega srednji avto sedež za kakšna 2 cm potegnjen naprej, da se lažje pripenja otroški sedež....
Ko smo lani kupovali Scenica III, sem testiral še te nove modele:
- Berlingo/Partner: sedeži so šli noter, vendar sredina ni imela isofixa
- Kangoo: sedeži so šli noter.
- Dacia: šlo noter vsaj v njihovo verzijo "kangooja"
- Doblo: šlo noter.
- Cubo (verjetno torej tudi sestrski modeli): presentljivo šlo noter, najmanjši avto, v katerega sem to spravil.
- Caddy life: šlo noter.
Avti v katere moje kombinacije nisem nikakor spravil noter: Škoda (octavia, roomster, yeti), Ford (C-max, B-max, focus), megane, ceed, i30, c-elysee, še eni drugi Peugeoti (zabrljal cifre), Opel (zafira, astra), Mazda (3 in 5), neke Toyote, Seat (Altea XL, leon).
Aja, še to pojasnilo: pri tem lanskem iskanju so bili kriteriji zelo "skregani" med seboj: iščemo čim manjši drugi avto, v katerega spravimo 3 sedeže zadaj, letno naredimo samo 5k km, zato obvezno bencin, dovolj je osnovna oprema. Zato velikih enoprostorcev sploh nismo gledali. Najcenejša je bila sicer dacia (cubo je odpadel zaradi los testa), vendar se nekako nisem mogel odločiti, saj je bila vseeno malo preveč "racionalna". Ožji izbor sta bila tako berlingo in scenic, na koncu vzeli scenia, ker je v začetnih paketih opreme bolj "osebni" kot pa berlingo, plus peljal se je dosti lepše kot berlingo. Ostali potencialni kandidati so bili dražji...
In pa še to: če iščeš za tvoje 3 otroke (in je minilo 3 leta od prejšnjea nakupa) - ne pozabi, če kupiš novega, dobiš od države nazaj DMV. Če je avto zelo ekološki je to lahko res samo kakšna malenkost, če je pa avto malo bolj pujsast, pa je lahko znesek že kar lep....
PS (še edit): lani nisem testiral z novim C4 Picasso/GP (jaz vozim prejšnjega), enostavno nismo želeli imeti dveh istih, plus cenovno je bil izven...