Citat:
Uporabnik dune pravi:
Ja sej, v app oriented OS tega ne rabiš. Za kaj točno bi to rabil nek povprečen uporabnik? Razen za poganjanje krekanih aplikacij seveda.
Zaradi zaklenjenega sistem so virusi in trojanci v iOS zellooooo redki. Česar za android ne bi ravno mogel trditi. In ko se pojavi kaka nova ranljivost, je v parih dneh na voljo popravek praktično vsem uporabnikom.
Še kako fajn je imeti file manager. Predstavljaj si uporabo računalnika, vendar ne moreš dostopati do lokalnih diskov. Lahko direkt prideš recimo do Bluetooth folderja, ali pa če želiš kakšno datoteko share-at in točno veš v keri mapi se nahaja. Prav tako lahko tam kreiraš nove mape in praktično uporabljaš svoj telefon kot prenosni disk ali USB ključ. Niti ne bom omenjal da ne moreš pošiljat datotek Android userjom preko bluetooth, ker je vse zaklenjeno. Tista fora ko je nekdo zgorej napisov da je 10 minut rabil da je spremnu ringtone na iPhoneu je resnično in žalostno. Sploh pa smo že sklenili da si casual user in ne rabiš file managerja. V 1. postu tega threada sem napisal da je iPhone bolj primeren povprečnemu uporabniku, zato ne rabiš razlagat zakaj bi povprečen uporabnik te stvari potreboval.
Glede virusa in trojancov si spet sfalu. To je tak mit da večjega ni. Virus na telefonu, kje si še to videl? Downloadanje antivirusnih programov iz PlayStore je pomoje večji virus in bloatware. Drugače je pa normalno da poskušajo najti več ranljivosti v Android sistemih, saj ima skoraj 90% market share, napram iPhoneom ki ima komaj 10%.
http://www.idc.com/promo/smartphone-market-share/os
Citat:
Uporabnik philips pravi:
Pixel ima res ~4x počasnejše branje kot iPhone, ampak tu je govora o ~200MB/s vs. ~800MB/s, kar je totalno nerelevantno pri odpiranju aplikacij velikosti par 10MB - kar se lepo vidi tudi pri odpiranju (manjših) sistemskih aplikacij.
Drugače pa je software še kako pomemben. S slabim SW lahko "ubiješ" še tako dober HW in z dobrim SW lahko bolje izkoristiš slab HW.
Merjenje hitrosti flash storage-a, kako hitro odpira stvari, se ne gleda v tem koliko velika je aplikacija. V tvojem primeru če bi bilo to res, koliko časa bi potem odpiralo na računalniku 60 giga igro, če jo ima pa nekdo inštalirano na HDD disku z povprečno hitrostjo branja 130 MB/s? Microsoft Word je majhen program, pa je velika razlika v tem kako hitro ga odpre na HDD napram SSD-ju. Prav tako moraš razumet da se gleda to system wide, ne samo eno aplikacijo. Celoten sistem je hitrejši če imaš hitrejši storage, zato se inštalira Windowse vedno na SSD, čeprav imaš mogoče samo 60gb veliko kapaciteto. Celoten računalnik bo bil odzivnejši. Isto pri telefonih.
Je pa res kar si napisal glede software-a. "S slabim SW lahko "ubiješ" še tako dober HW in z dobrim SW lahko bolje izkoristiš slab HW" ta stavek ne bi mogel biti bolj resničen in je nekaj kar je Steve Jobs večkrat ponovil. iPhone ima dober hardware in dober software ki delujeta skupaj in na koncu dobiš zelo hitro in odzivno napravo. Apple nadzorujejo vse, tudi posodobitve, zato je stvar tudi dosti bolje optimizirana. Vendar to ne pomeni da je operacijski sistem uporabniku boljši, kot sem že uporabniku "dune" poskušal pojasniti. Nekateri pač ne maramo njihovih načinov kontrole in "do it our way" pristopa.
In a nutshell, iPhone je za nekatere uporabnike, Android je za druge ker sta si zelo različna. Zato pa imaš odločitev in te noben ne sili. Vedno pogledaš pros and cons in se nato odločiš.