Citat:
Uporabnik dem pravi:
Citat:
Uporabnik Alex pravi:
Meni so mojega rihtali cca. mesec dni, nato pa še cca. 14 dni, da sem dobil novega. Čisto mimo glede na rang telefona.
Se strinjam. Zakaj pa si potem dobil novega? Mi je pa rekla v trgovini, da Edgov so dobili nazaj skoraj toliko kot so jih prodali...
Aparat je imel/ima kar nekaj programskih napak. Večkrat se je zgodilo, da je zacilklal pri polnjenju in postal zelo vroč. Po resetu je bilo nekaj časa v redu, ampak sem si kar mislil, da ta aparat ne bo dolgo deloval. Pregrevanje komponent prav gotovo ne vpliva ugodno na aparat. Nato se je po cca. 6 mesecih zgodilo. Pol displaya je naenkrat postalo belo, po resetu se display ni več prižgal, po parih pritiskih stranskih tipk je telefon povsem mrknil. Nesel na Emonagram, kjer sem pričakoval urgentno rešitev (na S6 se mi je širil madež na displayu in je bil zaslon zamenjan v dveh urah). Najprej je cca, 10 dni pisalo, da čakajo nek nadomestni del iz Samsunga, nato še cca. 5 dni, da čakajo asistenco Samsunga, nakar je bil razglašen za DOA.
V opisu je pisalo, da dobim nov aparat in da naj kontaktiram prodajalca, v mojem primeru S!.mobil. Na Simobilu so potrebovali nekaj dni, da so sploh dojeli, da mi morajo dati novega, Vmes so mi že brisali aneks in s tem bi šlo v nič 6 mesečnih obrokov!? Nato so mi spet nazaj vpisali aneks in me preusmerili na Toptime, kjer da bom dobil nov aparat. Tam seveda spet o tem niso vedeli nič in me pošiljali nazaj na S!. Po še nekaj klicih sem končno uspel dobiti nov aparat na Toptimu, kjer da so mi baje izjemoma dobavili ta telefon.
Brez aparata sem bil tako več kot mesec dni. Vmes se je pokazala vsa beda poslovanja Samsunga in njegovih podpornih služb. Prodajajo telefon za več kot 600 EUR in niti enega ne zmorejo dostaviti v servis za morebitno menjavo. Zanimivo je tudi, da so me ob menjavi zaslona na S6 takoj poklicali iz Samsunga, kako sem kaj zadovoljen s sevisom. Seveda sem bil super zadovoljen. Pri S7 me ni nihče poklical.
Vmes sem se spomnil tudi, da sem imel težave tudi s S6. Prinesem domov, napolnim telefon in ugotovim, da ne dela gumb za vklop/izklop. Drugi dan sem ga nesel nazaj na Simobil, kjer so me hoteli odpraviti na servis. Ni variante. Po pregovarjanju sem nato dobil drugega.
Samsung?! Ne vem, če bo moj naslednji spet Samsung.