Uporabljate neposodobljen brskalnik. Ta ali druga spletna stran morda ne bo prikazana pravilno. Posodobite brskalnik ali uporabite alternativni brskalnik.
evo pa so nareidli točno angleži. Prvo tesnilo na glavi šlo pri 80tisoč kilometrih in nekaj drobiža, drugo tesnilo na glavi pa je šlo včeraj pri nekaj več kot 160 tisoč kilometrih!
PA je spet majoneza v motorju.
Tale 75ka mi je bla zelo všeč ampak se nism upu it v nakup ravno zaradi tega k je not Roverjev motor.
Pa 214ke so tud na nekih 80t menjaval te dihtunge
Citat: Uporabnik vaginko pravi:
evo pa so nareidli točno angleži. Prvo tesnilo na glavi šlo pri 80tisoč kilometrih in nekaj drobiža, drugo tesnilo na glavi pa je šlo včeraj pri nekaj več kot 160 tisoč kilometrih!
PA je spet majoneza v motorju.
Pri 80k kilometrov so te nate.gnili in ti dali originalno dihtungo. Zamenjaj z OEM tesnilom in si dober za praktično vekomaj...če te zanimajo podrobnosti vprašaj....
lp
sam nekaj bi rad še preveril. Nekdo mi je rekel, da je dobro, ko se vsa tesnila zamenjajo in motor očisti ter sestavi na novo, da se motor vsaj cca 20 minut drži na mestu pri cca 2000 obratih?
Ta stran uporablja piškotke, ki vam pomagajo prilagoditi vsebino in funkcionalnosti ter obdržati prijavo, če ste registrirani.
Z nadaljnjo uporabo tega spletnega mesta soglašate z našimi piškotki.