Citat:
Uporabnik Toro pravi:
Tole mi pa gre na živce, no. Lahko da se motim - če se, naj me kdo prosim popravi -, ampak za Renault je Slovenija Culukafrija. Pri scenicih, na kratko:
- 2,0 dci ni na voljo in se lahko izvolimo zadovoljiti z 1,9 dci
- kar je še huje, filter trdih delcev FAP ni na voljo niti za doplačilo, medtem ko je v civiliziranih državah to del serijske opreme
In vse to pri podjetju, ki se bo glede eco2 razpočilo od napihovanja. Zakaj VW in podobnim ni težko ponuditi FAP, tem Francozom pa to na kraj pameti ne pade?
Kot prvo, v razvitih drzavah se registracija vozila palcuje po "cistosti" motorja in ce za njihovo trzisce ni modela z FAPom so pogoreli, pri nas pa je vseeno, zaradi visje cene se se avto tezje proda, take izjeme da gledajo na ekologijo so pa redke.
Kot drugo pa je Slovenija znana po slabi nafti in s tem se se stevilo problemov pri modelih z FAPom se poveca.