Renault Megane

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Enaka logika kot audi: če ga boš videl samo spredaj ne boš vedel ali je talisman (naslednik lagune) ali novi megane. Sicer všečen, edino luči ima za izvoz - več kot preveč.
smile-1.gif
 
I

Izbrisan uporabnik 3287

luci ma za tri avte. ko kak kitajc pred desetimi leti. kamorkoli pogledas sami prelomi. niti ene clean zadeve. ko so zacele slike (ugibanja) krozit okoli, je bilo enih par vau. tole je pa beda. boljsi (drazji) modeli bodo imeli touch displey. vse lepo in prav, ce ga ne bi obrnili v "pokoncen" polozaj. ne lezece (kao 16:9) ampak kontra.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Seveda je pokončen, upam,d a bodo ležečo 16:9 neumnost kmalu vsi opustili. Pokončen je lažji za uporabo, primernejši za navigacijo, nanj spraviš veliko več vsebine, ki pa je ob tem preglednejša. Če se ga prav uporabi, je portetni način veliko uporabnejši.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Seveda je pokončen, upam,d a bodo ležečo 16:9 neumnost kmalu vsi opustili. Pokončen je lažji za uporabo, primernejši za navigacijo, nanj spraviš veliko več vsebine, ki pa je ob tem preglednejša. Če se ga prav uporabi, je portetni način veliko uporabnejši.
467716-post_slo.gif
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Tako je. Ležeč format je izredno nepregleden. Lažje z očmi preletiš vrste, kjer sta dve ikoni (funkciji) kot pa vrste, kjer je 5 funkcij...
 
I

Izbrisan uporabnik 3287

lezeca varianta je zame boljsa. ni treba kompletno umakniti pogleda z ceste. pokoncna varanta je zame pac no go. recimo sedanji megane ima avtoradio cisto spodaj in se zavlecen bolj v armaturo za cca cm. ja vidis vse
bonk.gif
sicer pa, meni je ta novi megane kopija kitajcev. blink blink
 
I

Izbrisan uporabnik 3287

Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Seveda je pokončen, upam,d a bodo ležečo 16:9 neumnost kmalu vsi opustili. Pokončen je lažji za uporabo, primernejši za navigacijo, nanj spraviš veliko več vsebine, ki pa je ob tem preglednejša. Če se ga prav uporabi, je portetni način veliko uporabnejši.
. saj bo. vsi audiji in bmw, mercedesi in ostala "ljudska" vozila bodo sledili renaultu
hysterical-1.gif
never ever. saj res, ti si ultra novinar za "stroje" . sorry my bad
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Seveda je pokončen, upam,d a bodo ležečo 16:9 neumnost kmalu vsi opustili. Pokončen je lažji za uporabo, primernejši za navigacijo, nanj spraviš veliko več vsebine, ki pa je ob tem preglednejša. Če se ga prav uporabi, je portetni način veliko uporabnejši.

noben touchscreen ni primeren za uporabo v avtomobilih, vsaj sedaj dokler ne vozijo sama!
smirk-1.gif
kot urednik avtorevije bi lahko imel nekaj zdrave pameti in temu oporekal. zakaj nimam pametnega telefona? ker ne morem telefonirati in brskati po telefonu, ko se vozim... pustimo zdaj facebook in ostale neumnosti.

zgolj se ena neumnost kjer ima oblika prednost pred uporabnostjo! me zanima kako se bodo touchscreeni obnasali, ko v dalmaciji parkiras avto sredi poletja in znotraj dosezejo +80C... toliko sem letos izmeril
hysterical-1.gif
top weatherproof touchscreen mobiteli recimo cat s50 deluje v obmocju od -20 do +55C (!)
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik smt pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Seveda je pokončen, upam,d a bodo ležečo 16:9 neumnost kmalu vsi opustili. Pokončen je lažji za uporabo, primernejši za navigacijo, nanj spraviš veliko več vsebine, ki pa je ob tem preglednejša. Če se ga prav uporabi, je portetni način veliko uporabnejši.
. saj bo. vsi audiji in bmw, mercedesi in ostala "ljudska" vozila bodo sledili renaultu
hysterical-1.gif
never ever. saj res, ti si ultra novinar za "stroje" . sorry my bad

Mogoče ne Renaultu, bodo pa Volvu, recimo. Poglej si XC90, ta je ta hip vzor za čisto vse, kako mora biti stvar narejena. Ostali Volvi bodo dobili enako. Poglej McLaren, če ti Volvo ni dovolj ekskluziven. Ali pa Tesla, recimo. Pa še bi se kaj našlo.

In ja, tisti od naštete trojice, ki bodo sploh še imeli sredinski zaslon (Audi ga bo itak popolnoma opustil, ko bodo pri njih digitalni merilniki že v osnovni opremi, recimo), bodo šli na pokončnega. Seveda ne takoj, ker je stvar zelo povezana z notranjim dizajnom in k njihovemu trenutnemu ne paše.

Horizontalni zasloni se pač zasluženo poslavljajo, dolgo prepozno, a se. In z njimi se bodo poslovili tudi razni vrtljivo gumbi za njihovo uporavljanje ipd ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Seveda je pokončen, upam,d a bodo ležečo 16:9 neumnost kmalu vsi opustili. Pokončen je lažji za uporabo, primernejši za navigacijo, nanj spraviš veliko več vsebine, ki pa je ob tem preglednejša. Če se ga prav uporabi, je portetni način veliko uporabnejši.

noben touchscreen ni primeren za uporabo v avtomobilih, vsaj sedaj dokler ne vozijo sama!
smirk-1.gif
kot urednik avtorevije bi lahko imel nekaj zdrave pameti in temu oporekal. zakaj nimam pametnega telefona? ker ne morem telefonirati in brskati po telefonu, ko se vozim... pustimo zdaj facebook in ostale neumnosti.

zgolj se ena neumnost kjer ima oblika prednost pred uporabnostjo! me zanima kako se bodo touchscreeni obnasali, ko v dalmaciji parkiras avto sredi poletja in znotraj dosezejo +80C... toliko sem letos izmeril
hysterical-1.gif
top weatherproof touchscreen mobiteli recimo cat s50 deluje v obmocju od -20 do +55C (!)

So čisto enako varni kot brskanje po navadnem radiu ali upravljanje z vrtljivim gumbom ali pritiskanje na gumbe. Oziroma, če so prav narejeni, bolj.

A veš, zakaj niso bolj razširjeni in zakaj so dragi? Tudi zaradi tega, kar si napisal. Ker mora delat pri ekstremnih temperaturah. Zato tudi čipovje zadaj ni najbolj sodobno, je pa tako da dela OK in zanesljivo.

Dalmaciji? Avti so parkirani po cel dan v Death Valleyju, pa mora potem stvar delat. In dela. Je že doslej (touch LCDji pa res niso nič novega v avtih) in bo še naprej.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.749
5.903
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik smt pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Seveda je pokončen, upam,d a bodo ležečo 16:9 neumnost kmalu vsi opustili. Pokončen je lažji za uporabo, primernejši za navigacijo, nanj spraviš veliko več vsebine, ki pa je ob tem preglednejša. Če se ga prav uporabi, je portetni način veliko uporabnejši.
. saj bo. vsi audiji in bmw, mercedesi in ostala "ljudska" vozila bodo sledili renaultu
hysterical-1.gif
never ever. saj res, ti si ultra novinar za "stroje" . sorry my bad

Mogoče ne Renaultu, bodo pa Volvu, recimo. Poglej si XC90, ta je ta hip vzor za čisto vse, kako mora biti stvar narejena. Ostali Volvi bodo dobili enako. Poglej McLaren, če ti Volvo ni dovolj ekskluziven. Ali pa Tesla, recimo. Pa še bi se kaj našlo.

In ja, tisti od naštete trojice, ki bodo sploh še imeli sredinski zaslon (Audi ga bo itak popolnoma opustil, ko bodo pri njih digitalni merilniki že v osnovni opremi, recimo), bodo šli na pokončnega. Seveda ne takoj, ker je stvar zelo povezana z notranjim dizajnom in k njihovemu trenutnemu ne paše.

Horizontalni zasloni se pač zasluženo poslavljajo, dolgo prepozno, a se. In z njimi se bodo poslovili tudi razni vrtljivo gumbi za njihovo uporavljanje ipd ...

Dejstvo je da ima človek horizontalno poravnane oči in ne vertikalno. Zato so vse televiziije in naprave v horizontalni postavitvi. Primer je videposnetek ki je posnet s stoječim telefonom, ki pokaže zelo malo v primerjavi z horizontalnim.

Pri avtih se pa zadeva spremeni. Če je le diagonala dovolj velika, da se navigacija lahko normalno vrti, so potem komande za stiskanje priročnejše, ker se ne rabiš toliko stegovat v skrajni desno zgornji kot. Če pa zaslon ni na dotik, pa je razumljivo horizontalna postavitev ugodnejša prav zaradi zgoraj napisanega.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
TVji so horizontačni zaradi vsebine, ki jo prikazujejo, da je ta čim bolj podobna človeškemu vidnemu polju (kino, recimo, takisto). Za vsebine, ki jih vidiš v avtu, je to nepotrebno in celo veliko manj učinkovito. Poglej recimo navi: če uporabljaš način direction up (ki ga uporablja več kot 3/4 voznikov), je logično, da ti kaže čim več pred avtom in ne ob straneh. Za north up je seveda najbolj primeren kvdrat.
Poleg tega je človek sezname (kar je večina vsebin v avtu) vajen brat od zgoraj navzdol, torej je spet primernejši portretni način.
Je kar nekaj raziskav na to temo, in vse imajo zelo podobne rezultate.
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.252
4.815
113
Malgaj Vič že ima par primerkov na zalogi
shocked-1.gif

2375631-megane.jpg
 

Priponke

  • 2375631-megane.jpg
    2375631-megane.jpg
    68,9 KB · Ogledi: 223

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
avtomagazin je bil zakon, dokler je bila edina revija na trgu. Recimo, v tistem času so bili Mahkota in ostali zakon, ker so imeli dostop do več kot 95 procentov ostalih jugoslaovanov. Ko pa FDV - jevci prve dni po zahtevnem faksu začnejo v avto oglasih in hitro ratajo neki uredniki nekoč najboljše revije in daleč najboljši poznavalci avtoindustrije, potem veš da gre vse navzdol. Sicer pa ta megan je všečen, morda premalo odmaknjen od prejšnjega, je pa dobrodošla alternativa večno dolgojcajtnim nemcem.
 
Nazadnje urejeno: