Danes sem si vzel čas za čiščenje. Motorčka prostega teka se ne da odstraniti oz. se ga sploh ne vidi. Na ohišju lopute ni ničesar, kar bi se dalo odstraniti/razstaviti. Je sicer nekakšen pokrov, ampak je prinetan.
Vseeno sem očistil loputo na obeh straneh in sicer s sprejem za čiščenje uplinjačev in čopičem. Ni bilo tako umazano, kot sem pričakoval (in videl na nekaterih slikah na netu), vseeno pa se kar dobro vidi razlika med prej in potem.
Toda zdaj imam drug problem - občasno previsoke obrate v prostem teku. Na digitalnem obratomeru je sicer težko oceniti natančno cifro, a rekel bi, da ena črtica pomeni cca. 200 obratov. Normalno so v prostem teku 4 črtice (torej okrog 800 obratov), včasih pa jih je 5, kar je okrog 1.000 obratov. Tudi čuti se, da motor takrat teče z malce višjimi obrati. Speljem npr. lahko brez dodajanja plina in nič ne cuka, medtem ko je pri 4 črticah (cca. 800 obratov) to kar težko izvesti.
Dogaja pa se tudi, da ko ustavim (npr. na semaforju), je v prostem teku najprej 5 črtic (cca. 1.000 obratov), po 5-10 sekundah pa padejo na normalno (4 črtice, cca. 800 obratov).
Poskusil sem tudi zaporedoma 10x vžgati in takoj ugasniti avto, kar naj bi resetiralo loputo oz. motorček prostega teka, a ni bilo nobene spremembe.
Očitno bo treba na servis, kajti naredil sem vse, kar lahko naredim sam - zamenjal svečke in vžigalne tuljave ter očistil loputo. Problem je le, ker tester nič ne pokaže in se bojim, da bi me nategovali oz. menjali vse po spisku, dokler ne bi po naključju "zadeli" tiste stvari, ki povzroča probleme.