Vem, da sodijo zgode in nezgode s tega področja v drug predalnik, vendar ker gre za customer service (odnos do stranke), je hec namerno napisan v bolj obljudenem delu foruma.
Gre za opomin gospodi na 080-1000 (tehnični support za siol "storitve" - narekovaji zato, ker pač teh storitev ni) - konkretno bejbiki, ki je delala danes, 29.12.2007 ob 15:30.
Bil bi že čas, da nehajo poniževati uporabnike (ne velja to samo za tole zadnjo miss, tudi enega klemena imajo tam, ki je tudi vrhunsko ohol) - nismo ravno vsi priplavali po slani juhi in pri onem procentu od nas so pa vaši napotki milorečeno bebavi, vedno pa arogantni.
Pa zgodbica:
Kot je znano vesoljni Sloveniji, je danes siol spet doživel mrk ob cca 9:30. Dobro, to ni ravno novica leta. Pa si človek reče, bodo že porihtali. Ko tudi ob 15:30 še ni bilo porihtano, pa pokličem slavni tehnični support. Kjer VEDNO, V VSAKEM VREMENU, NE GLEDE NA OKOLIŠČINE, ŠTEVILKO MOJIH ČEVLJEV IN BARVO GAT doživim trditev na prvo žogo - "Kriva je vaša oprema".
Ja, logisch. A ni hec da moja oprema vedno crkava ISTOČASNO kot crkava Siol mreža?
Krivec je vse od mojega routerja (ja, kaj pa kupujem Linksys-ova jajca), mrežne kartice (to je tudi router kriv, ker je pač moj router začaral, da se sedaj računalnik ne more povezati - BTW - že cel dan sem na modem direktno priključena (mimo routerja), ampak je router še vseeno kriv, se bejbi ni pustila zmesti), windowsov (itak je za vse kriv Gates - tudi za globalno segrevanje oz. ohlajanje)... skratka - še dobro, da niso vsega skupaj zvalili kar na Elektro ljubljana (oz. mojo notranjo električno napeljavo v hiši), češ da bi vse sigurno delalo, če bi imela elektriko (no, mogoče sem imela le smolo, ker sem že takoj začela renčati, pa do tega ni več utegnila priti).
No, ko nekak to ni šlo skozi (in je bila najina medsebojna komunikacija na nivoju - bevska ona in bevskam jaz), smo prišli do modrega nasveta, da naj se redialam. Češ "res je, da se računalnik ne more povezati, ker me njihov strežnik ne prepozna, ampak vi kar klikajte v nedogled, nekoč se bo že povezalo". Ko je računalnik tudi po 15 minutah konstantnega redialanja (skupaj z gospodično, ki mi je dala "modri" nasvet - aleluja, da imajo vsaj 080 linijo) vztrajal na tem, da se ne more povezati (po kmečko bi temu nasvetu rekli - vi kar trmasto sprašujte računalnik, koliko je 2+2, in ni hudič, da bo računalnik sam od sebe nekoč že priznal, da je 6), je miss odšla v tehnični oddelek, kjer so reč končno porihtali.
In zdaj perla - na moj stavek "upam, da zdaj ne bo več problemov", je miss izjavila "če slučajno ne bo delalo, pa kar klikajte na redail, pa se bo enkrat že povezalo"
DRAGA GOSPODA - V ŽIV MOZEG SE DELATE NORCA IZ LJUDI, KI VAS PLAČUJEJO!
Če se pa s to mojo trditvijo slučajno ne strinjate, pa ne dajajte tako bebavih nasvetov oz. trditev.
(Itak je pa nori čudež, da se je sploh povezalo - glede na to, da kaj vse je bilo baje narobe z mojim kompom
).
Gre za opomin gospodi na 080-1000 (tehnični support za siol "storitve" - narekovaji zato, ker pač teh storitev ni) - konkretno bejbiki, ki je delala danes, 29.12.2007 ob 15:30.
Bil bi že čas, da nehajo poniževati uporabnike (ne velja to samo za tole zadnjo miss, tudi enega klemena imajo tam, ki je tudi vrhunsko ohol) - nismo ravno vsi priplavali po slani juhi in pri onem procentu od nas so pa vaši napotki milorečeno bebavi, vedno pa arogantni.
Pa zgodbica:
Kot je znano vesoljni Sloveniji, je danes siol spet doživel mrk ob cca 9:30. Dobro, to ni ravno novica leta. Pa si človek reče, bodo že porihtali. Ko tudi ob 15:30 še ni bilo porihtano, pa pokličem slavni tehnični support. Kjer VEDNO, V VSAKEM VREMENU, NE GLEDE NA OKOLIŠČINE, ŠTEVILKO MOJIH ČEVLJEV IN BARVO GAT doživim trditev na prvo žogo - "Kriva je vaša oprema".
Ja, logisch. A ni hec da moja oprema vedno crkava ISTOČASNO kot crkava Siol mreža?
Krivec je vse od mojega routerja (ja, kaj pa kupujem Linksys-ova jajca), mrežne kartice (to je tudi router kriv, ker je pač moj router začaral, da se sedaj računalnik ne more povezati - BTW - že cel dan sem na modem direktno priključena (mimo routerja), ampak je router še vseeno kriv, se bejbi ni pustila zmesti), windowsov (itak je za vse kriv Gates - tudi za globalno segrevanje oz. ohlajanje)... skratka - še dobro, da niso vsega skupaj zvalili kar na Elektro ljubljana (oz. mojo notranjo električno napeljavo v hiši), češ da bi vse sigurno delalo, če bi imela elektriko (no, mogoče sem imela le smolo, ker sem že takoj začela renčati, pa do tega ni več utegnila priti).
No, ko nekak to ni šlo skozi (in je bila najina medsebojna komunikacija na nivoju - bevska ona in bevskam jaz), smo prišli do modrega nasveta, da naj se redialam. Češ "res je, da se računalnik ne more povezati, ker me njihov strežnik ne prepozna, ampak vi kar klikajte v nedogled, nekoč se bo že povezalo". Ko je računalnik tudi po 15 minutah konstantnega redialanja (skupaj z gospodično, ki mi je dala "modri" nasvet - aleluja, da imajo vsaj 080 linijo) vztrajal na tem, da se ne more povezati (po kmečko bi temu nasvetu rekli - vi kar trmasto sprašujte računalnik, koliko je 2+2, in ni hudič, da bo računalnik sam od sebe nekoč že priznal, da je 6), je miss odšla v tehnični oddelek, kjer so reč končno porihtali.
In zdaj perla - na moj stavek "upam, da zdaj ne bo več problemov", je miss izjavila "če slučajno ne bo delalo, pa kar klikajte na redail, pa se bo enkrat že povezalo"
DRAGA GOSPODA - V ŽIV MOZEG SE DELATE NORCA IZ LJUDI, KI VAS PLAČUJEJO!
Če se pa s to mojo trditvijo slučajno ne strinjate, pa ne dajajte tako bebavih nasvetov oz. trditev.
(Itak je pa nori čudež, da se je sploh povezalo - glede na to, da kaj vse je bilo baje narobe z mojim kompom
Nazadnje urejeno: