Dejstvo je, da se TK, SiOL or whathewer v uporabnikov računalnik ne vtika. Proti plačilu se naredi edinole nova povezava do interneta. Pred dvemi leti pa če se ne motim tudi tega niso delali.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
A ti veš kolko časa si brez neta ob prestopu? Ker se gospodje na T2, Amisuin še kje ne znajo premaknit in popedenat stavri v enem dopoldnevu, sem prisiljen ostat na siolu. <ker par dni brez neta pri meni ne gre ...Citat:
Uporabnik Telefunken pravi:
Sploh ne vem zakaj še vztrajate pri Siolu oz. Telekomu.
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Ljubica, pa veš, da tole redialanje z veliko več potrpežljivosti 24/7 dela že tisti strašni Linksys?
Citat:
Uporabnik Matej pravi:
Uuu tole te je pa razjezil. Vidim da mocno iritira, cutim jezo, "zahtevna" stranka. Jaz sem pa pri T-2 bil vedno ustrežen. Ze res da te vedno vezejo na tehnicno pomoc ako imas malo potrpezljivosti. A ves kako se oseba na drugi strani pocuti ko se nekaj deres pa sproscas jezo nad njim.
Citat:
Uporabnik kozarec pravi:
Sem zelo potrpežljiva stranka. Ampak SAMO DO SEKUNDE, ko začno za vso gnojnico, ki je povezana z njimi (nedelovanje mreže, nepopolni vklop uporabnikov,...), kriviti mene in mojo mrežno kartico.
Ker sem missici 2x jasno, v čisti in mirni slovenščini ponovila, da ne more biti mrežna kartica, ampak je to vseeno ni dovolj zmotilo, da ne bi "na lepe oke" trmarila, da je 100% mrežna kartica in da se jaz sigurno motim. Seveda je poleg v isti sapi žgolela, da je to pa moj problem in da oni nimajo nič z mojo farderbano (tako so se vsaj zaklinjali) mrežno kartico.
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Sem tudi jaz že nekajkrat doživel, da internetna povezava ni delovala, po klicu na 080 pa model na drugi strani reče: "Aha...", nato se je iz slušalke zaslišal KLIK (živo sem si predstavljal, kako model pritisne ENTER
Citat:
Uporabnik Dzexon pravi:
Potem se naveliča, vzame v roke mobitel, pokliče na eno centralo "Jože, vklopi." ali nekaj podobnega in zadeva dela. V pol minute.
Citat:
Uporabnik guardy pravi:
No ker si ti tako sposobna, pa so oni tam totalno nesposobni, se jim pa pridruži pa jih nauči kako se dela s strankami:
Citat:
Uporabnik alkoholik pravi:
v glavnem sem prov vesel da sem se privat prevekslal k AMIS-u... ko jih poklicem te jemlejo resno, po stevilki vedo kdo klice, in ce prijavis napako ob 8h ob 9h preveris kako je stanje ti takoj povejo... (se mi je zgodilo da mi je modem crknil (delal net telefon pa ne) in so cca 3 ure probal zadevo resit ko ni slo so mi poslali novega... poklicali na dan dobave in vprsali ce sedaj vse dela BP... v glavnem pohvalno...