Reklamacija na siol tehnični support

guardy

Guru
3. avg 2007
8.484
1.050
113
Obišči stran
Dejstvo je, da se TK, SiOL or whathewer v uporabnikov računalnik ne vtika. Proti plačilu se naredi edinole nova povezava do interneta. Pred dvemi leti pa če se ne motim tudi tega niso delali.
 

smidge

Pripravnik
2. avg 2007
168
0
16
ne bo drzalo, k meni so prisli, bil je en starejsi mozakar z orodjem, in en mlajsi ki je delal neki na mojem racunalniku, oni starejsije pa zraven bil z orodjem in gledal. je pa res da delal neke znanosti na racunalniku, ampak siolov programcek in nadzorna plosca-ish stuff.

je pa bilo to 3-4 leta nazaj
 

Dzexon

Pripravnik
3. sep 2007
946
0
16
Tole dejstvo bolj slabo drži, ker sem to doživel jaz in še sosed. Mogoče je pa šlo celo za enako osebo, kakšnega rajonskega Telekomovca, ki ima pač po naklučju takšne navade.

Se mi "vtikanje v računalnik" ne zdi nič tako nenavadnega za telekomunikacijska podjetja, če dobijo dovoljenje strank. Če že kozarčevi (in ostalim) po telefonu namigujejo na napačno nastavljene routerje in viruse na računalnih, potem bi bilo skrajno čudno, če se terenski telekomovec na terenu ne bi "vtaknil v to". Škoda le, da je problem ponavadi drugje.
 

Don_Corleone

THE GODfather
3. sep 2007
5.638
0
36
38
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Telefunken pravi:
Sploh ne vem zakaj še vztrajate pri Siolu oz. Telekomu.
A ti veš kolko časa si brez neta ob prestopu? Ker se gospodje na T2, Amisuin še kje ne znajo premaknit in popedenat stavri v enem dopoldnevu, sem prisiljen ostat na siolu. <ker par dni brez neta pri meni ne gre ...

jaz sem nedolgo nazaj naredil prestop iz siola na t2 in sem bil brez neta nekje 30-60min. je pa res da sem čakal dober mesec da sem prišel na vrsto. ampak se je splačalo, prej sem plačeval 28€ za 1mb povezavo, sedaj pa 23€ za 10mb
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.663
1.482
113
Sem tudi jaz že nekajkrat doživel, da internetna povezava ni delovala, po klicu na 080 pa model na drugi strani reče: "Aha...", nato se je iz slušalke zaslišal KLIK (živo sem si predstavljal, kako model pritisne ENTER
jezen.gif
 

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Ljubica, pa veš, da tole redialanje z veliko več potrpežljivosti 24/7 dela že tisti strašni Linksys?
zmaga.gif

Vem.

A žal je hudič v tem, da čim zaslišijo besedo "router", je 100% nekaj narobe z njim in se NE PREMAKNEJO s tega stališča.

Zato raje hec izklopim in jih pustim, da stvar rešijo brez motečih elementov, ki jih neskončno zmedejo in so se "sigurno prej pokvarili, kot pa SIOLova mreža".

@odisej - sem pravkar tudi od kolega dobila nasvet, da drugič trmarim s "TEHNIKA, prosim, hvala lepa!"
Očitno mora biti res nekaj na tem, da imajo nastavljene tupe bejbike, katerih cilj je odganjanje strank.

Citat:
Uporabnik Matej pravi:
Uuu tole te je pa razjezil. Vidim da mocno iritira, cutim jezo, "zahtevna" stranka. Jaz sem pa pri T-2 bil vedno ustrežen. Ze res da te vedno vezejo na tehnicno pomoc ako imas malo potrpezljivosti. A ves kako se oseba na drugi strani pocuti ko se nekaj deres pa sproscas jezo nad njim.

Sem zelo potrpežljiva stranka. Ampak SAMO DO SEKUNDE, ko začno za vso gnojnico, ki je povezana z njimi (nedelovanje mreže, nepopolni vklop uporabnikov,...), kriviti mene in mojo mrežno kartico.

Ker sem missici 2x jasno, v čisti in mirni slovenščini ponovila, da ne more biti mrežna kartica, ampak je to vseeno ni dovolj zmotilo, da ne bi "na lepe oke" trmarila, da je 100% mrežna kartica in da se jaz sigurno motim. Seveda je poleg v isti sapi žgolela, da je to pa moj problem in da oni nimajo nič z mojo farderbano (tako so se vsaj zaklinjali) mrežno kartico.

Vsak resni support bi začel "gospa, kliknite tole in tole in mi povejte, kaj vam je računalnik napisal". In šele potem bi zaželi najedati, kaj mi je crknilo.

Ampak, seveda, potem se ta support ne bi imenoval Siol internet.
smirk-1.gif


Če pa ne zameriš - NISEM DOLŽNA V NEDOGLED TOLERIRATI AROGANTNIH NESTROKOVNEŽEV!
In jih zato tudi ne bom.
Ker mi ne delajo nobene usluge, ampak jih za določen nivo pomoči MASTNO PLAČAM.
Ker plačam, imam tudi pravico ZAHTEVATI to, kar mi s plačilom pripada.

Če želijo imeti vljudne uporabnike, naj se iz njih ne delajo norca.
srce-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
Še glede menjave providerja -
seveda je tudi to v igri, vendar se mi ta trenutek ne da je.bati z vsemi temi metanji polen pod noge in bom zato nekaj mesecev še sigurno siolov naročnik.

Kako bo pa naprej, bomo pa videli.

Če ocenjujem po svojih izkušnjah, bomo zelo verjetno menjali.

Baje se sicer okoli govori, da ima siol najboljši support - ampak jaz si na osnovi svojih izkušenj dejansko zelo težko predstavljam, da bi konkurenca nudila manj, kot pa nudi siol - ker ta ne nudi praktično nič. Meni vsakič zraste pritisk, ko se zavem, da drugače ne bo šlo, kot da pa spet kličem ta njihov "support" na 080-xxxx. Zdravje je pa ipak več vredno...
smirk-1.gif


@še na nekoga, ki je govoril o 30 minutnem "vse linije so zasedene, prosimo počakajte trenutek". Ja seveda, brez tega vendar ne gre in tudi sama si še zdaj, po 10ih urah od naravne katastrofe, ki se imenuje "klicanje na siolov support", požvižgavam tisti jingle, ki ga imajo za take, ki so trmasti in dejansko vztrajajo te pol ure.
 
Nazadnje urejeno:

Dzexon

Pripravnik
3. sep 2007
946
0
16
Citat:
Uporabnik kozarec pravi:
Sem zelo potrpežljiva stranka. Ampak SAMO DO SEKUNDE, ko začno za vso gnojnico, ki je povezana z njimi (nedelovanje mreže, nepopolni vklop uporabnikov,...), kriviti mene in mojo mrežno kartico.

Ker sem missici 2x jasno, v čisti in mirni slovenščini ponovila, da ne more biti mrežna kartica, ampak je to vseeno ni dovolj zmotilo, da ne bi "na lepe oke" trmarila, da je 100% mrežna kartica in da se jaz sigurno motim. Seveda je poleg v isti sapi žgolela, da je to pa moj problem in da oni nimajo nič z mojo farderbano (tako so se vsaj zaklinjali) mrežno kartico.

Tole si odlično napisala! Natanko to je mene tako ujezilo/nasmejalo. Vedno je zadnja stvar, ki jo preverijo/okrivijo, tista, ki jo provajdajo in jo dejansko lahko popravijo. "Z našim omrežjem že ni nič narobe." Ampak, če si prebrala moje poste, si videla, da se ta odnos nadaljuje tudi pri tehnikih, okej, saj na koncu se le porihta vse.
smile-1.gif


"Je lahko kriv modem?"
"Ga imate od nas?"
"Da."
"Nikakor ni kriv modem, gospa."
"Pa router?"
"Ga imate od nas?"
"Ne."
"100% je router kriv, gospa."
grin1.gif


Citat:
Uporabnik tony pravi:
Sem tudi jaz že nekajkrat doživel, da internetna povezava ni delovala, po klicu na 080 pa model na drugi strani reče: "Aha...", nato se je iz slušalke zaslišal KLIK (živo sem si predstavljal, kako model pritisne ENTER
jezen.gif

Citat:
Uporabnik Dzexon pravi:
Potem se naveliča, vzame v roke mobitel, pokliče na eno centralo "Jože, vklopi." ali nekaj podobnega in zadeva dela. V pol minute.

Saj, tako nekako pa mukotrpna procedura "popravljanja" internetnega omrežja dejansko izgleda, da je vse skupaj še bolj smešno.
hysterical-1.gif


Pa lahko noč.
roza.gif
 
Nazadnje urejeno:

dsf

izbrisani
6. sep 2007
10.019
1
36
Mene je Siolov operater prepričeval da mora lampa za linijo (100M) na Calistu ves čas goreti in ne utripat med srfanjem. Na moje vprašanje ali je prepričan je začel mutit da so morda neki modeli pa taki z utripajočo lučko
bonk.gif

Res ne vem kaj bi s takšno pomočjo
 

clutch

Zelenc'
3. sep 2007
5
0
1
Dobra, Guardy :D Me prav zanima, kako bi nakladali (upam si trditi, da je 60% napisanega zgolj podpihovanje), ce bi delali na tech supportu nekaj casa
smile-1.gif
 

skorpy

organizatorka
18. jul 2007
7.801
0
36
41
E dragi moj, če vas je par takih, ki pač zadeve obvladate, vse lepo in prav, a vmes se najdejo tudi osebki, ki resnično nimajo pojma. je pa malo bedno vse potem metat v isti koš, to se pa strinjam.
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.528
2.901
113
v lokalni ostariji
ah ja... siol support...

gor visijo STUDENTJE s prevelikim egotom in premalo pametjo... naj za support vzamejo IZKUSENE informatike / tehnike... ne pa te studente po moznosti s FDV-ja kateri zna samo prebirat check listo (sveti lucka ta in ta? ste resetirali? kdaj je anzadnje delalo? pocakajte bo zacelo delati...)

ko ga poklices, mu poves tocno diagnozo problema (meni se je dogajalo da se je modem pregreval in je net crkoval... pomagalo je edino da sem ventilator obrnil proti njemu...) ti on se zmeraj najeda s temi butatstimi vprasanji... potem ko ponnoris in poves da hoces samo da pride tehnik zamenjat modem to traaajaaaa in traaajaaa in traajaaa (teden dni) vmes se vsakic ko poklices delajo butaste...
aja pa NIC ampak res NIC se ne da z njimi zment... jih poprosis ce ti lahko kreirajo username (ker nimas cajta skakat po tisti njihovi registracijski strani...) pa 5x se da potem drug dan se pa najde en cigo ki pa tega noce naredit... matr bi ga kresnu....
to, da imajo pa nastimano cakanje 35 minut to je pa visek...

v glavnem sem prov vesel da sem se privat prevekslal k AMIS-u... ko jih poklicem te jemlejo resno, po stevilki vedo kdo klice, in ce prijavis napako ob 8h ob 9h preveris kako je stanje ti takoj povejo... (se mi je zgodilo da mi je modem crknil (delal net telefon pa ne) in so cca 3 ure probal zadevo resit ko ni slo so mi poslali novega... poklicali na dan dobave in vprsali ce sedaj vse dela BP... v glavnem pohvalno...
 

Spirit

propeler
18. jul 2007
5.746
1
36
Nabavi si
478197797_9ecd518ff1.jpg



Skoraj dve leti sem že z njimi in ni bilo nikoli nekih drastičnih problemov ki se jih ne bi hitro rešilo. Briga me če je mariborska škofija solastnik, glavno da je poceni in dobro
grin1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Uros

Zelenc'
27. jul 2007
1
0
1
@alkoholik:

Me prav zanima, kje bi se nasli IZKUSENI informatiki za delo v klicnem centru...
 

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
Citat:
Uporabnik guardy pravi:
No ker si ti tako sposobna, pa so oni tam totalno nesposobni, se jim pa pridruži pa jih nauči kako se dela s strankami:

Dragi moj,

Vsak teden imam opravka s cca 150 zelo sitnih (in vse prej kot samokritičnih) strank. Pa odlično preživim. Veš zakaj? Zato ker svoje mnenje o njihovem poznavanju zadeve ZADRŽIM ZASE! Nikoli, ampak res nikoli se ne delam norca iz svojih strank, četudi v sebi prekleto dobro vem, da bi 3/4 svojih problemov rešile tako, da bi si vzele pet minut in zgolj prebrale navodila. Tako jih pa mirno in potrpežljivo rešujemo skupaj.
(zato pa več visim tu in stresam svoj bes čez Jankoviæa ali npr. cifro
grin1.gif
).

Konec koncev so pa ti študentki plačani na uro in ne od števila strank in bi v tem času lahko DELALI (torej pomagali), ne pa se delali norca. Saj iz norčevanja - razen nekoristnega bildanja ega, saj ta res nima prav nobene trdne podlage - nimajo prav nič dodatnih cekinov, zelo veliko "koristi" pa s tem naredijo svojemu delodajalcu, ko taiste stranke začno resno premišljevati, da ima pa vse svoje meje (grem stavit, da bi marsikdo še naprej plačeval tistih par evrov več, če bi bil odnos korekten - ker se ljudem pač ne da menjat, če je vse OK, pa četudi je dražje, tu je pa daleč od tega).

Pa še okoli linka - ta veliko pove o "nivoju storitve", ki jo gre pričakovati od telekoma (pardon - siola), žal pa meni nič ne koristi, ker sem že desetletje redno zaposlena delovna sila (pa še za nedoločen čas - kdo bi si mislil, kaj ne?
smile-1.gif
).
 
Nazadnje urejeno:

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Jaz pa ne omenjam nikoli ruterjev, ne bom jim ponujal rešilnih bilk kako me na easy odpraviti...
 

Narodnjak

Majstr
20. jul 2007
10.328
301
83
39
Ljubljana
Citat:
Uporabnik alkoholik pravi:
v glavnem sem prov vesel da sem se privat prevekslal k AMIS-u... ko jih poklicem te jemlejo resno, po stevilki vedo kdo klice, in ce prijavis napako ob 8h ob 9h preveris kako je stanje ti takoj povejo... (se mi je zgodilo da mi je modem crknil (delal net telefon pa ne) in so cca 3 ure probal zadevo resit ko ni slo so mi poslali novega... poklicali na dan dobave in vprsali ce sedaj vse dela BP... v glavnem pohvalno...

Amis ma pa koliko uporabnikov?