Že kar nekaj zanimivih pojavov je bilo okrog tega RCS. Morda si dobro preberi izkušnjo
bostjangtline ter vse ukrepe. Menim, da bi jih bilo dobro upoštevati.
Težava je lahko tudi operater in sicer Telemach ter njihova šlamparija pri prenosu številke v njihovo omrežje z drugega operaterja. Namreč, če k njim preneseš številko, je že res, da boš imel isto kot prej. AMPAK morali bi tudi v SIM kartico vpisati podatek o novi številki v parameter MSISDN. Naj bi se dalo tudi na daljavo, ampak oni tega ne naredijo ne tako ne drugače. Četudi jih kličeš, jim pišeš, pravijo, da bodo obvestili. Zgodi se nič, podatek o številki se še vedno nanaša na številko pred prenosom. Tako telefon in vse aplikacije mislijo, da imaš to številko (pred prenosom).
Vsaj za A1 lahko potrdim, da ta MSISDN parameter prilagodi in seveda potem RCS instant deluje.
Enostavno lahko na Samsungu preveriš, če ti v Nastavitve - O telefonu v vrstici Telefonska številka izpisuje tvojo pravo številko. Če ti jo ne, moraš v nastavitvah RCS znotraj Google Messages vpisati pravo številko in bo delalo.
Če nič ne pomaga, lahko probaš aktivirati RCS še v Samsung Messages. Ne skrbi, nobenih sporočil s tem ne izgubiš