Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
turbo masino tudi tezko tako zamoris kot atmosferski motor, oz. so razlike veliko manjse.
Ne štekam....če turbaču turbina ne dela je potem samo še en navadn SDI traktor k nikamor ne gre!
Doživu pr kolegu na škodi superb 2.0TDi k mu je EGR šou pa DPF filter mu je pol posledično zabasal!
govorim o zamorjenosti motorja (ne crknjeni turbini! bodisi dizel, bodisi otto motorja), ki je posledica voznje starih dedkov, nedeljskih voznikov in raznih mtljev, ki bolano varcujejo s porabo goriva in nikoli ne zenejo avtomobila preko 2000rpm. bat v cilindru si s svojim hodom izoblikuje pot. bat in cilinder se scasoma prilagodita en drugemu, hkrati pa naredi bat rob na cilindru. ta rob (ki je lahko ali pa ne posledica tudi gareza) se naredi zaradi vecletne voznje pri prenizkih obratih, ce masina nikoli nima priloznosti zadihati...
masina mora vsaj enkrat na teden na blokado in pika. skoraj iz salona..