Razlike med enakimi avtomobili

kloshar

Ciganæe
26. jul 2007
5.998
0
36
Yo,

čisto informativno ... ali je možno, da obstajajo opazne individualne razlike med posameznimi enakimi modeli istega proizvajalca avtomobilov? Ali so take razlike le dolgoročna posledica različnega tipa vožnje z avtomobilom??

lp
 

Vrsho

Pripravnik
28. jan 2008
633
4
16
41
Šentvid pri Ljubljani
Obišči stran
Kakšne razlike imaš v mislih? Že pri nakupu novega avta nekateri proizvajalci omogočajo da si avtomobil čimbolj prilagodiš (pa naj bo to samo barva ali pa kaj tretjega). Potem so tukaj še razlike glede na opremo (osnovni golf ni enak kot gti) pa še kaj se najde.

Najprej pa ti definiraj o kakšnih razlikah govoriš?!
 

kloshar

Ciganæe
26. jul 2007
5.998
0
36
Recimo o voznih lastnostih in o motorju. Imata lahko 2 enaka motorja pri 2h različnih avtomobilih različne pospeške??
 

Vrsho

Pripravnik
28. jan 2008
633
4
16
41
Šentvid pri Ljubljani
Obišči stran
Ja čisto možno. V veliki meri je to odvisno od voznika. V prejšnji firmi smo imeli cca 15 Kangoojev z enakimi motorji, enakim letom izdelave in enako opremo. Razlike med njimi pa so bile velike.

Kakršen voznik, tak avto.
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Komot, tut pri čisto novem je lahko razlika pr zmogljivostih oz porabi. Sicer najbrš min, skozi leta oz prevožene km ob različnem tipu in režimu vožnje je pa lahko bolj občutna razlika.

Govorim valda o primerjavi 2eh enakih tipo avtov z enakim motorjem.
 

kloshar

Ciganæe
26. jul 2007
5.998
0
36
No to me je zanimalo.
smile-1.gif


hvala
 

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.773
548
113
42
povsod malo
Citat:
Uporabnik kloshar pravi:
Recimo o voznih lastnostih in o motorju. Imata lahko 2 enaka motorja pri 2h različnih avtomobilih različne pospeške??
Itak, da je preverjeno v praksi 2 ista avta z istimi motorji prvega ženska drugega moški... ženska zmagala v drag racu 3x
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.056
5.660
113
Sm se pogovarju z kolegom ki je delu v carinski coni kjer so natovarjal avte......ford mondeo nemški (če se prou spomnem) in ford mondeo španski( za tega sem siguren) razlika v porabi 0,2litra (po računalniku)!
Drugače pa zavisi od mesca izdelave....firme da se zavarujejo pred črnim trgom...usake par mescev spremenijo elektroniko v vozilu...na vn je škatla še zmer ista...not so pa drugačni čipi vezja...itd...načeloma nj bi delal isto...no učasih pač ne!
smile-1.gif


Isto ko sem 6let nazai delu izpit smo mel v avtošoli 2 cliota DCi....tista tanajbl švoh...1,5litrski motor......razlika med njima je blo sam pou leta v izdelavi.....inštruktor razlagu da z enim sami problemi....zjutri na mrzl delu k traktor...slabš vleku od ta druzga cliota, s katerim pa ni blo nobenih problemov!
Zato kdar pride vn kak nov model avta se splača počakat kake pou leta predn ga kupš da mu popraujo use poporodne težave! Seveda gledaš pr nakupu da ni iz stare zaloge!
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
prejšnja generacija M5 je bojda imela precejšnje razlike v zmogljivosti. Je en frik na bmwslo forumu to lep opisal. Finta je bla v izdelavi in če se ne motim, so bile razlike od deklarirane moči tudi več kot 10% v plus ali minus
 

kloshar

Ciganæe
26. jul 2007
5.998
0
36
No sej, ravno to mi je bilo zanimivo, da kolegov A3 1.8 vleče OČITNO slabše (manj sunkovito) od našega A4 1.8. Tako očitno slabše, da kar nisem mogel verjeti. Zanimivo tudi, da imajo pri istem kolegu še A3 1.8T, kateremu se sicer čuti, da ima turbino, a v primerjavi z našim sploh ni tako močnejši, kot sem sprva pričakoval (kot so govorili po forumih). Tako da ne vem, kakšno čudno smo to kupili.
wink-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.056
5.660
113
Učasih pomaga da ko ga pelješ na servis pač rečeš da nj ti še updejtajo računalnik....pač če je kaka novejša različica programa za vbrizg....pa kak monitoring......turbacem se rad zapaca EGR ventil pred turbino! Al pa se zabaše loputa al ap kak drug senzor pretoka zraka! Pa pr turbo motorji če maš lukno v auspuhu nikamor ne grejo....

Pr svojmu avtu usake tolk potegnem dol uno gumjasto cev za zrak iz ubrizga pa brakecleaner pa cunja...spucam loputo pa na filtru za zrak senzor za pretok zraka pa dela mal lepš pol!
Pr men še ni takih problemov....fotrov pa vem da je nenormalno se polenu pa cuku pr pospešvanju dokler ni spucu te lopute pa senzorjev....pač usak avto je mal drugač! Treba usacga mal poštudirat
smile-1.gif
 

B81

22. jul 2007
36.935
10.504
113
200:)
500 sprobaj, to bo veselica.
raje ne, ker taki ste najnevarnejši.
 

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
5
38
Citat:
Uporabnik kloshar pravi:
Če avto kar skoči, ko butneš pri 70 iz 2. v 3.
grin1.gif

Koliko ga pa šponaš v 2. brzini? Ker 70kmh se mi zdi nekam malo, da bi prestavljal če želiš dober pospešek... Meni gre avto v 2. prestavi točno 100kmh po GPS-u. V 3. ga daš pa malo prej potem..
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
turbo masino tudi tezko tako zamoris kot atmosferski motor, oz. so razlike veliko manjse.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.056
5.660
113
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
turbo masino tudi tezko tako zamoris kot atmosferski motor, oz. so razlike veliko manjse.

Ne štekam....če turbaču turbina ne dela je potem samo še en navadn SDI traktor k nikamor ne gre!
Doživu pr kolegu na škodi superb 2.0TDi k mu je EGR šou pa DPF filter mu je pol posledično zabasal!
 

kloshar

Ciganæe
26. jul 2007
5.998
0
36
Citat:
Pr svojmu avtu usake tolk potegnem dol uno gumjasto cev za zrak iz ubrizga pa brakecleaner pa cunja...spucam loputo pa na filtru za zrak senzor za pretok zraka pa dela mal lepš pol!

A se to imenuje mogoče LMM filter?? Ker so mi za corsino cukanje in slabo pospeševanje postavili diagnozo, da je hin filter za pretok zraka oz. LMM filter.
 

kloshar

Ciganæe
26. jul 2007
5.998
0
36
Citat:
Uporabnik Infernus pravi:
Citat:
Uporabnik kloshar pravi:
Če avto kar skoči, ko butneš pri 70 iz 2. v 3.
grin1.gif

Koliko ga pa šponaš v 2. brzini? Ker 70kmh se mi zdi nekam malo, da bi prestavljal če želiš dober pospešek... Meni gre avto v 2. prestavi točno 100kmh po GPS-u. V 3. ga daš pa malo prej potem..

Ojoj, to mi je en na morju nabijal, da mu gre njegova alfa v 2. 110 km/h.
wink-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.056
5.660
113
Hm......nevem zdei teh kratic na pamet (LLM) vem da ga ma lantra na box-su od zračnega filtra! Fotr mislm da ga je meu pa na sonati pa pred loputo od gasa! Sj ti pravm..usak avto morš mal preštudirat!
Drugač se ma men 70 km/h v drugi mal mal zdi....men gre lantra z drugo do blokade 100....3ja pa do 135km/h
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.056
5.660
113
Lahko je narobe velik banalnih stvari k jih lah doma v garaži al pa pred blokom popravš! Drugač nisem mehanik me pa te stvari zanimajo že od nekdaj......delu med drugim tud kot študent na enem servisu pa sm se menu z mehaniki ker me je zanimal!
Velik razlog da s fotrom sama "šravfava" take stvari je biu tud razlog da smo na eni prejšni lantri (fotrovi) mel konstantno probleme z cukanjem in so pol menjaval use kar se jim je zazdel mi smo pa plačval....seveda je še vedno cukal! Od bencin filtra...2x kable....5x svečke....sam računalnika niso hotl kje biu avto še v garanciji...pol kasnej k bi šlo na naše stroške so hotl pa še to
smile-1.gif


Problem na teh servisih je k majo mehaniki norme za popravila...in se nima noben časa ukvarjat z tvojim avtom!
Use bl poteka na način...prideš s problemom...prklučjo na računalnik.....use kaže uredu.....mal pogledajo preventivno kable pa kj mal naokol mašine....zaračunajo in ti se odpelš z istim avtom!
Najlepše so pa zgodbice ko kdo prpele turbo dizla na servis k m nikamor ne gre...ga mal pogledajo....etak je pr turbačih že po difoltu kriva turbina in ti jo zamenjajo...seveda za ceno 2000eur in avto isto gre.....pol nakonc k si pa že ta tretjič na servisu pa k že težiš pa ugotovijo da ti je šou en navadn EGR ventil za 60eur....al pa da si meu zapacan oddušek na ubrizgu al pa da ti je šou senzor za pretok zraka.....umazana loputa az gas.....itd itd same banalne stvari pač
smile-1.gif
Ti maš pa praktično nov avto prešraufan po dougem in počez zarad enga navadnga EGR-ja!