Različnost avtomobilov - še dobro...

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
391
83
Kras
www.mtl.si
... ker sicer bi vsi furali iste kante.

Hehe, sosednja tema o uiberwagnu mi je dala malo razmišljanja zakaj nekdo kupi fully loaded avto brezvezne znamke, drugi pa siromaka kao prestižne znamke.
Morda še moje izkušnje, čeprav ni nikjer prestižne znamke
grin1.gif
.
V zadnjem času sem imel priložnost naredit kar nekaj voženj z različnimi vozili. Recimo Škodo skoraj brez opreme, potem fully loaded Fordom in fully loaded Škodo.
V fully loaded Fordu nikakor nisem našel ustreznega položaja za volanom, da ne govorimo o totalno neergonomskem volanskem obroču (ozek, čudna neokrogla oblika). Poleg tega je le ta peresno lahek, kar je super, ko si na mestu, vendar smrtno nevarno nad 80 km/h. Hkrati so tudi sklopka in zavora kot puter. Enim verjetno ustreza, jaz sem očitno bolj ''traktorsko'' vzgojen
grin1.gif
Tako sem se raje vozil z opipano Škodo. Sicer brez opreme, ampak vsaj z dobrim občutkom (bolj varnim).
Recimo fully loaded Škoda je bila pa točno to kar je bilo meni pisano na kožo. No, naslon sedeža je sicer bolj poden (čuden), ampak vse ostalo pa kot je treba.
Recimo še en primer: sklop števcev. Na daleč izgleda od Mondeota hud ko hudič, ekranček velik, itd... No, potem v praksi je pa tako: oba mala kazalčka (temperatura in gorivo) sta stisnjena spodaj desno in se moraš prav fokusirat, da vidiš, kje je kazalček (pa nisem ravno na pol slep dedi). Merilec vrtljajev je na levi strani ekrana,samo kot polkrog, ker pa recimo furam bolj lagano, se sploh ne premakne iz spodnjega četrtine, torej ne veš točno koliko vrtljajev je, ker je skala premajhna (sicer ne, da je ta podatek tako pomemben
grin1.gif
). Naprej, sredinski ekranček: hočeš prestavljat med podatki potovalnega računalnika in rabiš ene 10 pritiskov na gumbe in it čez 3 menije, da zamenjaš podatek. Loool. Prestavljaš osvetlitev armaturke in ekranček utripa kot v ta najbolj pocenski LCD televiziji (kitajski, ne kakšne normalne znamke)...
Na drugi strani Škoda: brez veze, klasika, na sredi mali ekranček (ne barven). Totalen dolgčas. Ampak vse pregledno, ne rabiš nobenega fokusiranja, menjava podatka na potovalnem računalniku ti vzame 1 klik na gumb. Oz. največ 3 v najslabšem primeru, če rabiš najbolj ''oddaljen'' podatek, vse popolnoma intuitivno, brez fokusiranja in gledanja, ja da fak, v katerem meniju sem pa sedaj...
Potem gremo naprej: dva avta sta imela približno enake kilometre oz. pri Fordu 40 jurjev manj, Ford brez izživljanja, Škoda z izživljanjem. Sklopka izgleda v slabšem položaju pri Škodi (verjetno posledice Racelanda...), vendar se tudi pri Fordu pojavljajo občasni nezdravi zvoki. Čričkov je več v Fordu. Plastika v Fordu slabša in meni osebno grša.
Gremo naprej: prižig meglenk: pri Škodi potegneš stikalo za luči enkrat ali dvakrat ven in to je to. Pri Fordu imaš dva mala gumbka na stikalih za nastavljanje višine luči in osvetlitve armaturke. Gremo stavit, katero lahko brez razmisleka in pogleda vključiš?
grims-1.gif

Eh, naj bo to zaenkrat to...
Ampak zaradi zgornjih razlogov bo pač nekdo kupil prestižnega ''siromaka'', drugi pa full loaded brezveznjaka. Oba bosta plačala isto vsoto in ne moreš verjeti, oba bosta zadovoljna. Prvi, ker ima prestiž, drugi ker je naredil super deal. Tako da, ni treba srat čez druge znamke, če imate nek avto....
 

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
23.057
1.272
113
42
Kupiš pač avto, ki ti je všeč in ti ustreza notri. Tisi, ki kupi znamko si je pač sam kriv. Nebi kupil znamko če bi vedel da me bo križ bolel vsakič ko se bom peljal.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
391
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik turbobitch pravi:
Kupiš pač avto, ki ti je všeč in ti ustreza notri. Tisi, ki kupi znamko si je pač sam kriv. Nebi kupil znamko če bi vedel da me bo križ bolel vsakič ko se bom peljal.
Očitno nisi razumel pointa mojega zapisa. Tudi tisti, kateri kupi znamko je lahko popolnoma zadovoljen in si ni nič sam kriv...
Zato je pa treba avto pred nakupom temeljito preizkusit, ker ti lahko banalnosti naredijo hudičevo vožnjo.
 

Drifter

Fizikalc
22. jul 2007
1.167
14
38
ksz škoda je postala avto, ki vztrajno sili v premium razred, in ji to tudi dobro uspeva face it
redface-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
391
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Drifter pravi:
ksz škoda je postala avto, ki vztrajno sili v premium razren, in ji to tudi dobro uspeva face it
S tem se tolažijo ''bedasti'' lastniki Škode, ki so kao kupili A4, pa plačali pol manj
aplauz.gif
.
Pa ni tako, razlika med Audijem in Škodo je očitna, pa čeprav imata 3/4 zadev enakih. Lahko govorim iz prve roke.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.651
9.862
113
40
MB
meni je pa to glih všeč, vsi si mislijo glej siromaka v škodi, jaz se pa prav fajn peljem
smile-1.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
391
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
meni je pa to glih všeč, vsi si mislijo glej siromaka v škodi, jaz se pa prav fajn peljem
smile-1.gif
S tem ni nič narobe. Dokler ne širiš bedarij v smislu, imam A4 za pol denarja.
wink-1.gif
 

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
23.057
1.272
113
42
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik turbobitch pravi:
Kupiš pač avto, ki ti je všeč in ti ustreza notri. Tisi, ki kupi znamko si je pač sam kriv. Nebi kupil znamko če bi vedel da me bo križ bolel vsakič ko se bom peljal.
Očitno nisi razumel pointa mojega zapisa. Tudi tisti, kateri kupi znamko je lahko popolnoma zadovoljen in si ni nič sam kriv...
Zato je pa treba avto pred nakupom temeljito preizkusit, ker ti lahko banalnosti naredijo hudičevo vožnjo.

sem razumel samo pač povem kako eni razmišlajo. meni je pač pomemben kako se peljem in izgled...
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.651
9.862
113
40
MB
ja saj to, moreš pač realno vedet kaj lahko pričakuješ za svoj denar.
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Lahek volan ni smrtno nevaren. Sem še kar živ.


No je, za tiste, ki ircajo in preveč sms-jajo za volanom.
evil.gif
nahrung002.gif

Se se.
grin1.gif
Sicer sem to tudi sam počel na W810i. Zdaj pa ne več, ker ima moj tono devetsto težak telefon tako trapast vmesnik za pisanje SMS. Pravzaprav sem prepričan, da prav zato, da te minejo take želje.

Mi je pa pri avtu pomembno, da se v njem dobro počutim in še vedno se mi prikrade nasmešek zadovoljstva, ko se presedem iz »kant« (z različnimi znamkami), v svojo debelo italijansko pijanko. Čeprav priznam, sem v moji stari italijanski pijanki malenkost bolje sedel. Tale ima sedež ukrojen za malce širše ljudi in zgleda kljub dobljenim 20kg še nisem zadosti »širok«.
tongue-1.gif
 

Stupo

Fizikalc
28. mar 2009
1.334
0
36
Ljubljana
Tudi meni je bila Octavia zelo všeč. Sam položaj za volanom in občutek je super.
Sem pa vozil 1.9TDI 105KM, pa se mi ni zdela nič podhranjena.

Glede čričkov sem pa opazil da se pri vseh Renaultih pojavljajo (tudi pri 2 leti starem Twingu RS), med tem ko ima BMW serije 3 že čez 200.000km in je star več kot 12 let, pa ne slišim niti enega črička.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.285
1.217
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik mtl pravi:

Gremo naprej: prižig meglenk: pri Škodi potegneš stikalo za luči enkrat ali dvakrat ven in to je to. Pri Fordu imaš dva mala gumbka na stikalih za nastavljanje višine luči in osvetlitve armaturke. Gremo stavit, katero lahko brez razmisleka in pogleda vključiš?
grims-1.gif

Tebi je to fajn (pri škodi), meni pa mimo. Prižgi ločeno le prednje ali le zadnje meglenke (prvo rabiš recimo, če voziš prvi v koloni, da naprej vidiš, unega za tabo pa ne slepiš, drugo v obratnem položaju, ko voziš zadnji v koloni). Pri škodi ne gre?
 

Lateral

Fizikalc
31. mar 2008
1.771
33
48
1 poteg prižge samo sprednjo, še en poteg pa poleg sprednje še zadnjo. Saj s sprednjo meglenko ne motiš spredaj vozečega...
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.618
1.215
113
Celje
Mah vsak ima svoje poglede na zadeve... Sam sem kupil novega scenica s skoraj vso možno opremo. Pa mi je čist OK
smile-1.gif
sej ne, da rabim navigacijo, pa zadnjo kamero, pa usnje, pa bose zvočnike...je pa fajn! in ja zanj sem odkartal več kot za kakšnega bmw520 z 200.000km.
Tudi peljal se bi verjetno bolj udobno v "starem mlinčku", predvsem pa bi izgledalo dosti bolje pa kljub temu imam rad nov avto.
Verjamem pa, da bi dosti ljudi naredilo drugače.
 

slr

Pripravnik
30. jun 2008
183
2
18
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik Drifter pravi:
ksz škoda je postala avto, ki vztrajno sili v premium razren, in ji to tudi dobro uspeva face it
S tem se tolažijo ''bedasti'' lastniki Škode, ki so kao kupili A4, pa plačali pol manj
aplauz.gif
.
Pa ni tako, razlika med Audijem in Škodo je očitna, pa čeprav imata 3/4 zadev enakih. Lahko govorim iz prve roke.

Kakšna je npr. konkretna razlika med octavio in passatom oz. med vw, škodo in audijem? Ali pa med octavio in a4 oba v osnovni opremi in oba z vso opremo? Kaj konkretno je v audiju boljše, da je vreden razlike v ceni (materiali, izdelava, zvočna izolacija, občutek v vožnji)? Ali pa npr. če primerjaš seat ibizo, škodo fabio, wv polo? Kaj je v vw boljše da je npr. 1000 eur dražji že v osnovi?
 

Lateral

Fizikalc
31. mar 2008
1.771
33
48
Octavia je na platformi Golfa in je ne moreš primerjat s Passatom ali A4. Primerjal bi lahko Superba.
 

Jurij

Pripravnik
22. sep 2007
821
0
16
Za Ibizo ti povem, da je kvaliteta izdelave notranjosti nizka, črički, razni kosi plastike kar odpadejo ipd. Motorni prostor je lepo urejen, tam je itak enako v vseh treh bratrancih. Izkušenj s Polotom nimam, ampak že Clio je na višjem nivoju, zato predvidevam, da je tudi Polo. Gre se pa za prejšnjo serijo Ibize.
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.580
1.104
113
Titograd
Citat:
Uporabnik mtl pravi:

Gremo naprej: prižig meglenk: pri Škodi potegneš stikalo za luči enkrat ali dvakrat ven in to je to. Pri Fordu imaš dva mala gumbka na stikalih za nastavljanje višine luči in osvetlitve armaturke. Gremo stavit, katero lahko brez razmisleka in pogleda vključiš?
grims-1.gif

Focus ima vklop meglenk točno tako kot opisuješ za Škodilaka
wink-1.gif
vsaj moj 6 let star.....