Test je pač za ameriške razmere dokaj smiseln, pri nas običajno ne dobiš tega avta za dobesedno par jurjev, tudi če je totalno zanič.
Poleg tega je imel v času lastništva precej sreče, da ni kaj crknilo, naredil je pa celih 8.000km. Tako da, njemu se je izšlo, ampak on nima problema, če bi bilo treba odkartat par jurjev za popravila
.
Poleg tega je kalkulacija malo drugačna, če imaš doma x avtomobilov in če ti rikne, pač vzameš drugega. Če imaš pa le eno vozilo, zna biti pa malo težava, če bo vozilo mesec dni pri mehaniku.
Recimo tipično si lahko ogledaš njegov projekt vgradnje LS motorja v 911-ko. Kljub temu, da ima kar nekaj znanja in izkušenj in očitno sposobnega mehanika, se je projekt občutno zavlekel in podražil. Pa še vedno ima nabit obratomer na sredino armaturke, ker mu original vseeno ne dela.
V glavnem: za nekoga z jajci in šuški, ki VE v kaj se spušča in ima sposobnega serviserja, so takšni avti top izbira. Recimo sem imel stranko, ki je kupila S500 Coupeja letnik 2008, slovensko vozilo s 180.000km dve leti nazaj za pod 20.000 EUR. Nov avto je stal 178.000 EUR. In je izredno zadovoljen z avtom. Seveda je pa daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaleč od tega, da bi spravil na kup svoje zadnje peneze za ta avto. Je bil izredno pripravljen, obveščen in je šel popolnoma razumsko v ta nakup.