rabljen VS novi

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.485
10.727
113
Ker se dosti kregamo okol tega
evil.gif


https://www.motor1.com/news/181930/used-v12-mercedes-cheaper-civic/
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Mogoče, če imaš avto parkiran v garaži, pa še to v US.

Pri nas boš za V12 Mercedes najprej odcolal letno dajatev (5.5l) potem zavarovanje po kW (380 kW), če tak avto želiš uvozit iz tujine te prizadene še "luksuzni" DMV da porabe ne omenjamo.
 

B81

22. jul 2007
36.935
10.504
113
Pa ce bi pozabil vse nasteto, ni veliko ljudi, ki jim taka limuzina "paše k frisu"...
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.654
6.515
113
hehe en takle benz je bil včas tam pri Portalu parkiran

volan tako zlizan, da bi mu nepoznavalsko pripisal nekje med 4 in 6 miljoni prevoženih. pa k facam tudi paše.
 

dTi

Fizikalc
5. avg 2007
340
31
28
Rabljen seveda. Nov stal 100k, rabljen stane 20k.
Vložiš 5k za servis in (če imaš srečo) se voziš z Avtom. Res pa, da tudi za to varianto moraš imeti nekaj lešnikov na strani, če nimaš, je pač najboljša opcija nov poceni avto z garancijo.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.404
5.684
113
5k za servis na takem avtu je, ko da bi reko keks če kaj "resnega" crkne.
Ne pozabit, da so rezervni deli in vse rangirano za ceno novega avta in ne za ceno rabljenega zgonjenega.
 

dTi

Fizikalc
5. avg 2007
340
31
28
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
5k za servis na takem avtu je, ko da bi reko keks če kaj "resnega" crkne.
Ne pozabit, da so rezervni deli in vse rangirano za ceno novega avta in ne za ceno rabljenega zgonjenega.

Kot si rekel.
Rabiš lešnike za to opcijo. To je za ljudi, ki si npr lahko privoščijo novega passata za 40k brez problema, si pa raje nabavijo nekaj starejše konjenice za pol manj, ostalo pa pač gre v servisiranje. Vožnja z novim passatom proti 10 let starim nišanom na zračnem vzmetenju (ki bo crknilo prej ko slej) je žalitev. Prioritete pač, eni vlagajo v stanovanje, otroke, posel, sadovnjak ... enim je pa pač avto hobi. Vsakomur svoje.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.578
9.810
113
40
MB
lahko se pregovarjate kolko se hočete, on je v videu navrgel konkretne številke, ki pričajo o tem da je njega lastništvo S600 stalo pol manj kot američana v povprečju stane lastništvo avta na mesečni ravni.

verjamem pa da si marsikateri slovenec skuša opravičit nakup novega avta s katerim se je preveč zadolžil, ob tem pa v svoji računici zanemari vse ostale stroške poleg kredita
smile-1.gif
 

dTi

Fizikalc
5. avg 2007
340
31
28
Si me spomnil še na zelo pomemben faktor.
smile-1.gif

V SLO je tudi važno, kateri servisi so na voljo. Recimo za BMW imaš dosti profi nepooblaščencev, medtem ko za Merca jih je peščica, dober pooblaščen je pa samo en.
 

MiHa88

Pripravnik
13. apr 2008
729
4
18
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
hehe en takle benz je bil včas tam pri Portalu parkiran

volan tako zlizan, da bi mu nepoznavalsko pripisal nekje med 4 in 6 miljoni prevoženih. pa k facam tudi paše.

Ta S je od lastnika Portala - če ga še ima, dobil pa ga je za rd od žene pred leti...
 

MiHa88

Pripravnik
13. apr 2008
729
4
18
Citat:
Uporabnik dTi pravi:
Si me spomnil še na zelo pomemben faktor.
smile-1.gif

V SLO je tudi važno, kateri servisi so na voljo. Recimo za BMW imaš dosti profi nepooblaščencev, medtem ko za Merca jih je peščica, dober pooblaščen je pa samo en.

Kater pa je dober pooblaščen za Mercedes?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.404
5.684
113
Si že kdaj šraufal kaki avto podobnega ranga. Oziroma naročal dele?
To ne kupiš na rezervnideli24 ampak samo original na mercedezu kjer je cena primerna S klasi. Vsaj večina kaj je specifike.
Pusti zdaj na strani potrošni materjal.

Nevem zaj cen za S klaso. Ampak za primerjavo recimo GL zadnji amortizer (seveda zračno vzmetenje in nastavljiva trdota in višina). tam 400-500€ komad neoriginal. spredaj je cena višja.
Greš menjat vse 4 in si na 2 jurjih pa nisi mel cajta niti kihnit. Verjamem, da za S-klaso niso cenejši. Pa ne si predstavljat, da je to ena stvar ki drži življensko dobo avtomobila, ker je daleč od tega.

Kakor koli obračaš cifre realno gledano tak avto ni ceneje kot nekaj novega za 20k. Razen če maš avto eno leto parkiran v garaži in ne za uporabljat.

Drugače maš pa polno majstrov ku kupijo tako zverino, potem pa kaj crkne in pač avto čaka in čaka..... in čaka, dostikrat tudi ne dočaka :D
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.578
9.810
113
40
MB
no ja, prav kupec tega S600, user tavarish na youtube, si lahko pogledaš, da se da marsikaj, sploh v usa, delov kolko hočeš, niti približno ni edina opcija samo uradni servis
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.404
5.684
113
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
no ja, prav kupec tega S600, user tavarish na youtube, si lahko pogledaš, da se da marsikaj, sploh v usa, delov kolko hočeš, niti približno ni edina opcija samo uradni servis

Povej mi eno večjo okvaro pri tavarishu. To kaj on dela je vbistvu neko redno vzdrževanje in šraufanje za hobi.
Drugače pa ko je hoovie kupil tega s600 je rukno not 7700$ materjala (in 1450 za delo), da je bil avto vozn. S tem da je bilo 4500 od tega za rabljen motor. Pa mi povej kje boš pri nas v EU dobil rabljen v12 motor. Ni glih da bi na vsakem odpadu ležali.

pa vžigalne tuljave ki naj bi crkovale pogosto (tudi hoovie reče, da so hin na original motorju). 500€ rabljene za eno stran glede na ebay. Nova 1500€ za eno stran. Obnova v USA 700 dolarjev za eno stran.
Drobiž....
 
Nazadnje urejeno:

tomi

Guru
1. sep 2007
18.578
9.810
113
40
MB
sej noben ni reko da se moreš ti tega lotit, al pa da bo ista računica v 99 % primerov, v tem pač je kaka je, pa če se ti na glavo postaviš
 

darko11

Majstr
21. jul 2007
1.216
191
63
Hoče ti samo povedat, da ni vse tak romantično ko tip v videu opisuje.
Najcenejši A8 z avtomatskim menjalnikom je 1890 na Avtonetu. Keri butl bo kupo novega cliota - če rečem tako kot v videu ?
redface-1.gif

Če crkne menjalnik je vsaj 10 jurjev, cena delov je primerna rangu avta, pa dvomim, da jih dobiš v Avto Roma, itd.
Sicer ima "samo" 321.000 prevoženih. Na kolko podlage ?
wink-1.gif


Aja pa vozil se je res malo, če bi se več, bi verjetno še dosti več stvari pocrkalo v tem Benzu.
 
Nazadnje urejeno:

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
So že bili pametni, sploh tisti preko kolpe, potem je pa marsikdo tudi kar raje avto pustil na servisu, ker ni imel denarja za plačilo.

Ena taka zanimiva zadeva so recimo vzmetne roke zračnega vzmetenja: 1300/kos. "Klasika" pri tekih koretah je tudi menjalnik, z cenami servisa od 7-8k naprej (sodelavec je nedolgo nazaj dal na Audiju 7k za servis menjalnika). Potem je tukaj potrošni material, ki je drag ko pes (tukaj seveda ne govorimo o 4l olja in nekih ponarejenih zavornih oblogah). Nek poslovni partnerje recimo že pred leti kupil A8 4,2 in v času, ko je bila v sloveniji povprečna plača okoli 160k, je on rekel da ga dosedaj ni bilo servisa, kjer bi dal manj kot 250k (pa je bil nov avto). Pri tako močnem avtu se namreč pogosto menja vse, z diski vred.

Zadnja stvar, kjer je pa ponavadi konec veselja, so razni senzorji in računalniki. Senzorjev in računalnikov je "mali miljon", vsaka stvar pa stane VSAJ par sto eur, če ne par jurjev. Fušarji se s tem neradi ukvarjajo (če sploh).

Lahko pa imaš seveda srečo in zadeva dela par let brez problema...
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.485
10.727
113
malo se vseeno preitrava...menjalniki so v mercedesih 7 gji alizdaj 9 gji, od Cja naprej. torej je to dost razširjeno po vseh cenovnih segmentih, ne more biti razlike servisrianja pri Cju ali Su, razen če te mehanik načrtno gre lupit. pika. In tako je tudi vse ostalo, tako pri senzorjih enako pri vzemetenju itd. Okej motor 600 je specifika, prav tako je spercifika posebna oprema, ki je samo v Sih recimo. Vsa ostala mehanika je pa lupljenje raje. Cvetka pooblaščenega servira je tudi reci menjava olja, samo s najjačo sšecifiko pa ni važno ali imaš AMG 63 ali pa C180 in to je lupljenje.