Ista dilema je bila pred kakšnim letom z nexen.Odvisno kaj iščeš. Za iti čez tehnični pregled so vse dobre.
Pa če ne voziš kot kreten in držiš dvojno varnostno razdaljo, potem načeloma ni težav. Razen, ko ti npr. v dežju pri visoki hitrosti nekdo zavre, tvoje gume imajo pa 60 m zavorne poti namesto 35 m in se pribiješ njemu v rit. Ali pa povoziš mulca na prehodu za pešce, ker ima avto za 3 m predolgo zavorno pot na mokrem.
Zato se načeloma gre gledat razne teste gum, letne, zimske in tam lahko odbereš kaj dobiš za denarce, ki si jih pripravljen dat. So pa vse gume kompromis. Kak kompromis, pa samo testi pokažejo.
Dobiš pa tudi na testih gume, ki so dokaj dobre in uravnotežene, pa nimajo ravno premijskih cen.
Je pa dejstvo, da se okrog prvih mest vedno vrtijo premijske gume in to iz leta v leto. Jasno, ker imajo te gume tudi višji razvojni budget, pa tudi na materijalih se ne špara. Dajejo pa premijci svoje amortizirane tehnologije tudi svojim nepremijskim znamkam. Npr. Goodyear neko tehnologijo in gumo upokoji, se pa te tehnologije in dizajn gum prodajajo kot Sava za tretjino cene manj, pod Goodyear pride pa novo razvita guma z novimi tehnologijami in materijali seveda s premijsko ceno, ipd ...
Danes so pa dejansko že kar hvaljene.
Ni bistvo v temu ali bom dal 300 ali 400 evrov za gume..Bistvo je ,da tudi pri gumah kot povsod je ,da iz fabrike pridejo gume po dokaj podobnih cenah ,potem pa marketing in ime naredi svoje.
Te celoletne osebno furam dve poletji in dve zimi ,tretja zima gredo nove gor . Km cca 25-30 tkm.
Profil še vedno vsaj na pol.
Ti testi so pa tudi tako tako..Finance delajo svoje.
Sem gledal maxxis so si privoščili sodelovanje na par testih pa so posekali kar nekaj dobrih imen.