Proizvajalec gum ?

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.452
158
63
Odvisno kaj iščeš. Za iti čez tehnični pregled so vse dobre.

Pa če ne voziš kot kreten in držiš dvojno varnostno razdaljo, potem načeloma ni težav. Razen, ko ti npr. v dežju pri visoki hitrosti nekdo zavre, tvoje gume imajo pa 60 m zavorne poti namesto 35 m in se pribiješ njemu v rit. Ali pa povoziš mulca na prehodu za pešce, ker ima avto za 3 m predolgo zavorno pot na mokrem.

Zato se načeloma gre gledat razne teste gum, letne, zimske in tam lahko odbereš kaj dobiš za denarce, ki si jih pripravljen dat. So pa vse gume kompromis. Kak kompromis, pa samo testi pokažejo.

Dobiš pa tudi na testih gume, ki so dokaj dobre in uravnotežene, pa nimajo ravno premijskih cen.

Je pa dejstvo, da se okrog prvih mest vedno vrtijo premijske gume in to iz leta v leto. Jasno, ker imajo te gume tudi višji razvojni budget, pa tudi na materijalih se ne špara. Dajejo pa premijci svoje amortizirane tehnologije tudi svojim nepremijskim znamkam. Npr. Goodyear neko tehnologijo in gumo upokoji, se pa te tehnologije in dizajn gum prodajajo kot Sava za tretjino cene manj, pod Goodyear pride pa novo razvita guma z novimi tehnologijami in materijali seveda s premijsko ceno, ipd ...
Ista dilema je bila pred kakšnim letom z nexen.

Danes so pa dejansko že kar hvaljene.
Ni bistvo v temu ali bom dal 300 ali 400 evrov za gume..Bistvo je ,da tudi pri gumah kot povsod je ,da iz fabrike pridejo gume po dokaj podobnih cenah ,potem pa marketing in ime naredi svoje.

Te celoletne osebno furam dve poletji in dve zimi ,tretja zima gredo nove gor . Km cca 25-30 tkm.

Profil še vedno vsaj na pol.

Ti testi so pa tudi tako tako..Finance delajo svoje.

Sem gledal maxxis so si privoščili sodelovanje na par testih pa so posekali kar nekaj dobrih imen.
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.163
2.474
113
Ne boš ti prepričanih prepričal.

Imam osebne izkušnje z Rotallo in Tristar - oboje je iz istega "hleva", vsekakor povsem primerljivo s Savo in podobnimi znamkami.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Ista dilema je bila pred kakšnim letom z nexen.

Danes so pa dejansko že kar hvaljene.
Ni bistvo v temu ali bom dal 300 ali 400 evrov za gume..Bistvo je ,da tudi pri gumah kot povsod je ,da iz fabrike pridejo gume po dokaj podobnih cenah ,potem pa marketing in ime naredi svoje.

Te celoletne osebno furam dve poletji in dve zimi ,tretja zima gredo nove gor . Km cca 25-30 tkm.

Profil še vedno vsaj na pol.

Ti testi so pa tudi tako tako..Finance delajo svoje.

Sem gledal maxxis so si privoščili sodelovanje na par testih pa so posekali kar nekaj dobrih imen.

Glede na to, da sem na istem avtu imel tako Nexen, kot Michelin, ti v praksi povem, da kot noč in dan, kar se tiče recimo zavorne poti in podobnega, seveda v prid Michelin.

Kolikor denarja, toliko muzike. Zastonj kosila ni.

Ampak, če nisi zahteven in voziš "kot po jajcih" problema ni. Zdržijo pa Nexen ulala km.

Seveda, tudi Nexen naredi na vsake toliko res dobro gumo. Tudi na tovarniške Porscheje jih dajejo. Samo dosleden pri temu pa ni. So bolj muhe enodnevnice in posamični modeli. Tako, da tudi tukaj priporočam, da raje vzameš tako, ki je bila kje testirana in veš primerjalne rezultate ter jih primerjaš s svojimi potrebami.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.345
765
113
Zato se načeloma gre gledat razne teste gum, letne, zimske in tam lahko odbereš kaj dobiš za denarce, ki si jih pripravljen dat. So pa vse gume kompromis. Kak kompromis, pa samo testi pokažejo.
Testov ne gledam več. Ko prebereš, recimo, vožnja v krogu po mokri stezi, in top, najbolj priporočljive, odnese pri 80km/h, tiste najslabše pa pri 74km/h, dobijo pa oznako "ne priporočamo"... Normalen človek bi se ves trd peljal max 50 v takih pogojih.
Vse lepo in prav, samo toliko pretiravanja, kot ga je v teh testih...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Svoj

sad

Guru
24. avg 2007
21.041
9.682
113
Jaz sem letos moral nabavit gume za četrti avto.
Sem pogledal cene in ker se ni mudilo sem potem spremljal še malo bolho in avto.net. Tako sem v roku meseca dni naletel na set štirih gum v iskani dimenziji premijskega proizvajalca starih eno leto za 60% cene gum žnj znamke. Nepoškodovane, enakomerno obrabljene s 7mm profila.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Vredu, samo na takšnih testih lahko vsaj prebereš mejno hitrost, kjer je "odneslo" tvojo željeno gumo.
Kaj pa če ne-testirano odnese že pri 65 km/h?

Povrh tega moraš računat, da se testirajo nove gume. Performanse, predvsem na mokrem, z obrabo padajo. In guma, ki je slabša že kot nova, sigurno ne bo boljša, ko bo bolj izrabljena. Novo odnese pri 65 km/h, na pol izrabljeno pa morda že pri 50 km/h.

In tudi tukaj so razlike, da premijske znamke več dajejo tudi na performanse izrabljenih gum. Recimo Michelin testira gume tudi pri minimalni dovoljeni globini profila. Seveda guma nima istih performans kot nova, ma vseeno pa pazijo, da rezultati niso katastrofalni.

Skratka, testi so osnova, da se lahko odločiš. Netestirano je pa uganka. Za moje tovarniške Nexen sem našel samo en test, pa še tam je bila najslabša.
In tudi Nexen ima lahko za isto dimenzijo različne modele gum. Ne dajejo iste modele Nexen na tovarniško Kio Rio, pa na tovarniškega Porscheja. Potem pa razlike v cenah niso spet tako velike ...
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.345
765
113
Vredu, samo na takšnih testih lahko vsaj prebereš mejno hitrost, kjer je "odneslo" tvojo željeno gumo.
Kaj pa če ne-testirano odnese že pri 65 km/h?

Povrh tega moraš računat, da se testirajo nove gume. Performanse, predvsem na mokrem, z obrabo padajo. In guma, ki je slabša že kot nova, sigurno ne bo boljša, ko bo bolj izrabljena. Novo odnese pri 65 km/h, na pol izrabljeno pa morda že pri 50 km/h.

In tudi tukaj so razlike, da premijske znamke več dajejo tudi na performanse izrabljenih gum. Recimo Michelin testira gume tudi pri minimalni dovoljeni globini profila. Seveda guma nima istih performans kot nova, ma vseeno pa pazijo, da rezultati niso katastrofalni.

Skratka, testi so osnova, da se lahko odločiš. Netestirano je pa uganka. Za moje tovarniške Nexen sem našel samo en test, pa še tam je bila najslabša.
In tudi Nexen ima lahko za isto dimenzijo različne modele gum. Ne dajejo iste modele Nexen na tovarniško Kio Rio, pa na tovarniškega Porscheja. Potem pa razlike v cenah niso spet tako velike ...
Se pravi, vs trd bi se peljal 50, zdej pa panika, ker eno odnese pri 65, 3x znesek pa odnese pri 80...? Bolj zaupam izkušnjam iz druge roke, kot "placanim" testom.
Imel pred leti Uniroyal rain tyre al nekaj podobnega, sem bil precej na cesti pa sem hotel nekaj, kar bo dobro v mokrem, po suhem je itak vse kar je okroglo in črne barve dobro. Prvih 10.000km guma odlična, prav strah je je bilo v ovinku, ker so v mokrem tako dobro držale... Od tam naprej pa... Plastične... Tako kot je tisto potem drselo, niso nobene kitajske...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Svoj

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.452
158
63
Zato se pa na koncu vsak sam odloči..

Kot zanimivost ravno pri modelih ki sta me v osnovi zanimala. Že na pogled se mi je zdel isti profil.

Minerva _ Tristar

Dejansko eno in ista guma..

" Europe’s leading tyre wholesaler Deldo Autobanden NV is presenting a full range of new quality all season tyres in its main brands Minerva, Imperial and Tristar. Offering more than 100 sizes in Deldo exclusive patterns, the quality budget brands once again outperform the competition, including many of the premium industry brands. The range will cover the complete spectrum of PCR, SUV and LT/Commercial Van. "

Testi..Najbolj zanimivo je ,ko se malo poglobiš ,ko vidiš v enem testu identično gumo v vrhu ,v drugem pa pri dnu...


Dva ,tri ,štiri metre razlike v zavorni poti. Nič ne rečem. Samo če si voznik ki vozi tako na nož ,ti ni rešitve.
Imam za sabo cca močan milijon+ kilometrov. Zdrava pamet in predvidevanje ti prinese več metrov kot kakršnakoli guma na svetu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Svoj

sad

Guru
24. avg 2007
21.041
9.682
113
Dva ,tri ,štiri metre razlike v zavorni poti. Nič ne rečem. Samo če si voznik ki vozi tako na nož ,ti ni rešitve.
Imam za sabo cca močan milijon+ kilometrov. Zdrava pamet in predvidevanje ti prinese več metrov kot kakršnakoli guma na svetu.
Odlično napisano.
Vendar te tudi zdrava pamet in predvidevanje ne rešita nepredvidenih zadev. Recimo froc skoči iza avta, srna prileti direkt na cesto, itd. V takih primerih pa je dobra guma zlata vredna.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.345
765
113
Odlično napisano.
Vendar te tudi zdrava pamet in predvidevanje ne rešita nepredvidenih zadev. Recimo froc skoči iza avta, srna prileti direkt na cesto, itd. V takih primerih pa je dobra guma zlata vredna.
Pa pogled na lepo rit na drugi strani ceste na pločniku, pa telefon v roki, pa menjava radijske postaje, pa kak sendvič v roki, pa baba, k te je pol ure nazaj iz tira spravila in imaš polno glavo, pa klima, ki že slabo hladi, zunaj pa vročinski val... No, da ne bo samo črnoglede misli, pomaga tudi kak športni avto s karbon keramičnimi zavorami, pa refleksi F1 dirkača... Pa zlata guma seveda.
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa in sad

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.452
158
63
Odlično napisano.
Vendar te tudi zdrava pamet in predvidevanje ne rešita nepredvidenih zadev. Recimo froc skoči iza avta, srna prileti direkt na cesto, itd. V takih primerih pa je dobra guma zlata vredna.
V realnosti je na žalost vse drugače. Če bi bilo tako "enostavno" bi teh vrst nezgod praktično ne bilo. So nezgode ki se jih žal ne da preprečiti. Splet okoliščin. Pa lahko predrabljamo in pametujemo v nedogled. Moje mnenje je ,da še vedno je človeški faktor vodilen.
Realno na vlekah je več razbitih novejših avtov kot starejših. Tudi sto pomagal ne pomaga ko zaškripa.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
OK, ni treba pretiravat.
V moji dimenziji, nosilnosti in hitrostnem faktorju, je bila razlika med poceni Nexen in Michelin premijo morda +40% cene.
S tem, da recimo obstaja Sava UHP guma testirana kot spodobna za rang cene poceni Nexena. Ali pa eno generacijo starejša Michelinka, ki je nekje vmes tako glede cene, kot performans.

V marketinškem materijalu, pa tudi vsak cigo napiše vse super duper. Realnost pa brez testiranja, ne veš.
 

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.452
158
63
Moramo pa vseeno na začetek.

Celoletna guma je že v tovarni kompromis , tako da je potrebno tudi na uporabniški strani sprejeti kompromis.

Osebno meni je uporaba po snegu v vseh ozirih skoraj nepomembna.
Snega v ravnini že itak skoraj ni več. Pa tudi če bi na dan sneženja avto stal nobene panike. Ceste so očiščene ponavadi v par urah.
Res je da mora predvsem vsak pogledati svoje potrebe.

In če pogledam še drugače. Če dam sedaj za gume tristar,minerva cca 300 evrov ,in jih vozim čez zimo poletje ,do druge zime in ugotovim da to ni to ,tudi ne bo konec sveta. Bi se bolj obremenjeval ,če bi dal za gume 500-600 evrov in v istem obdobju ugotovil da mi ne odgovarjajo.
V osnovi sem pa že tako naštelan da raje vozim dve leti srednji rang kot pet let premium.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
19.994
10.747
113
kod Džej-Zija
Samo da Tristar in Minerva nista srednji rang, ampak neko noname čudo.

Se pa sprašujem, čemu sploh ta tema, saj pišeš kot da vse že veš in da hočeš nabavit točno to robo. Nabavi in poročaj.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.452
158
63
Če pogledaš na začetek sem res spraševal točno o teh dveh znamkah. Mnenja ,izkušnje.

V druge znamke ste zašli drugi.

Tako no name tudi ni.. Verjetno se prod čudo tega.
 

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.452
158
63
Nisem tako striktno postavljal meja.. Po tej logiki Bi na cesti morali morali biti tudi sami audiji,bmw,mercedes.. Bogi ljudje kaj si dovolijo voziti z dacio,kio...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.682
113
V realnosti je na žalost vse drugače.
Ne v realnosti je popolnoma enako. Če se s poceni gumo ustaviš 3m za tovornjakom, z dobro gumo pa pol metra pred tovornjakom je to razlika med razbitim avtom ali ne. Vse druge spremenljivke ostanejo enake.
Namesto tovornjaka daj, kolesarja, motorista, otroka, mamo z vozičkom bilokaj. In to je stvar na katero lahko vplivaš, če ne škrtariš za par € pri nakupu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad