Citat:
Pljuni resnici v oči. To je naslov legendarnega albuma Buldožerja iz leta 1975. Uporaben za vse čase, še posebej v zvezi s politiko.
Bilo bi zabavno, če ne bi bilo žalostno. Stvari, ki jih počne v letošnji predvolilni kampanji levica, presegajo vse meje dobrega okusa. Dejanja. SD je v kampanjo vpregla najbogatejšega Slovenca, svojega člana Sandija Češka. Ta uspeva tako, da z dodelanimi predstavitvami in z visoko maržo prodaja izdelke vprašljive vrednosti. Zdaj nam prodaja Dejana Židana. Židan je res ena taka Top-šop roba, na zunaj bleščeča, nova, zanimiva, koristna, a ko jo začnete uporabljati, ugotovite, da ne more narediti desetinke tistega, kar so vam obljubili po televiziji.
S Češkom sta ugotavljala, da v Sloveniji davki niso previsoki. Kako torej Češko pojasni, da je sedež svojega podjetja prenesel iz Slovenije, če niso? Tako kot Židan težko razloži, zakaj njegov sin študira na zasebni šoli v tujini, če je slovenski javni sektor res tako krasen. Češko je tudi predlagal, naj država, če bo že kaj privatizirala, kupnine vloži v slovenska lesnopredelovalna podjetja. Veselilo bi me, če bi Mr. Kozmodisk razložil, zakaj mora v lesno industrijo vlagati država. Sam ima, kot je razumeti, precejšen investicijski potencial. Naj torej vlaga, če je to tako dober posel.
Tako nekako si kapitalist v socialistični stranki predstavlja naš kapitalizem s človeškim obrazom. Kapitalisti bodo svoj donosen posel prenesli v tujino, država pa naj vlaga v neke nesmiselne projekte in jih financira s poljubno visokimi davki, ki jih pobere od tistih podjetnikov, ki še niso imelo toliko pameti, da bi spokali. Meni zveni preroško. Slovenski les v glavi, d. o. o., Ljubljana, drugič.
http://www.finance.si/8805921/Pljuni-istini-u-o%C4%8Di