To ni res. Pri renaultu se razbije sipa, nato vstopijo potem pa nakodirajo kartico. Ce ga odpres na drugacen nacin (npr po principu turbo dekoderja) ne mores nakodirat kartice.
Pri bmw in vw pa se vrata odpre s turbo dekoderjem in nato ena od treh stvari (odvisno od modela oz motorja vozila) ali izklop imobilizatorja preko OBD in nato lomljenje volanske kljucavnice in vzig z izvijacem
Ali
Vstop s turbodekoderjem in nato menjava motor ega racunalnika, lomljenje volanske kljucavnice in vzig z izvijacem (vcasih morajo se kljucavnici priblizat cip ki ustreza racunalniku ki so ga dali v avto)
Ali
Pri nekaterih verzijah VW je podobno kot pri renaultu bilo nemogoce zagnat vozilo ce so ga odprli z manipulacijo kljucavnice. Zato so vstopali skozi prtljaznik tako da so naredili luknjo nad zapiralnim mehanizmom in si tako odprli prtljaznik.
P.s.: se pa strinjam da pri tatvinah povezanih z keyless sistemom (kar je naslov teme) pa nikoli ne potrebujejo razbijat sipe
Pri bmw in vw pa se vrata odpre s turbo dekoderjem in nato ena od treh stvari (odvisno od modela oz motorja vozila) ali izklop imobilizatorja preko OBD in nato lomljenje volanske kljucavnice in vzig z izvijacem
Ali
Vstop s turbodekoderjem in nato menjava motor ega racunalnika, lomljenje volanske kljucavnice in vzig z izvijacem (vcasih morajo se kljucavnici priblizat cip ki ustreza racunalniku ki so ga dali v avto)
Ali
Pri nekaterih verzijah VW je podobno kot pri renaultu bilo nemogoce zagnat vozilo ce so ga odprli z manipulacijo kljucavnice. Zato so vstopali skozi prtljaznik tako da so naredili luknjo nad zapiralnim mehanizmom in si tako odprli prtljaznik.
P.s.: se pa strinjam da pri tatvinah povezanih z keyless sistemom (kar je naslov teme) pa nikoli ne potrebujejo razbijat sipe