Najprej hvala vsem za odgovore; super za izkušnje z etuiji iz prve roke. Sam sem iskal kakšnega iz trde plastike (podoben majhnemu etuiju za očala), čeprav bi bil verjetno takšen iz mehkega blaga morda res bolj praktičen. Očitno pa ni drugega kot tujina.
Kakorkoli, razlog za to temo je, da kaska ne mislim plačevati; s svojim denarjem pa lahko vsak počne kar hoče. In, preden me kdo označi za polprofesionalnega hazarderja: avto bo japonec, ki ga, upam, nihče "potencialen" ne bo dvakrat pogledal. Avta brez keyless entryja se ne da naročiti.
Bemfla s kaskom pa so pljunili sodelavcu, in vse skupaj je bila ena sama jeba.
kajpace: Koliko pa je bil star ta bemfl? Menda so vsaj evropski proizvajalci v zadnjih letih doseg ključev zmanjšali...
mtl: Tale rešitev je top šit. Si kdaj razmišljal, da bi naštudiral tudi japonce?
kajpače: dobrih 20 let tega je imel dec od znanke lado karavan za firmo. Kar nekaj časa mu je pred blokom nek humorist za brisalci puščal listke: "kupim lado!"
rocky: Tale japonec je od vraga. Gremo torej iskat plehnate škatle danskih maslenih piškotov
Aja, če gre verjeti Snowdenu, je dobra rešitev tudi mikrovalovna pečica
Crash: kaj priporočaš za onesposobitev ODB2 konektorja? Če prav razumem, je ta po standardu ves čas pod napetostjo?
Kaj je najbolj enostavno narediti, mu odščipniti napajanje? Vmes vgraditi stikalo? Nanj zmontirati kakšno ohišje, ki ga zakleneš z malo Titanovo ključavnico?
So na trgu kakšne rešitve, da standardni OBD2 konektor zamenjaš z nestandardnim?
So kakšne znamke bolj znane po tem, da za programiranje novega ključa rabiš prisoten že obstoječ sprogramiran ključ?
MrDaco: na YT je video, kjer je model mirno dvignil repetitor nad svojo glavo pod balkon bajte in ujel signal, in sunil avto... Skratka, zanašati se na faktor, da je signal dovolj omejen, ni zanesljivo...