Najprej lepo pozdravljeni.
Pišem iz čistega obupa nad servisom TELERAY. Pred cca 2 tednom mi je aparat NOKIA N95 nehal loviti signal. Ko sem se prepričal da ni kriv operater sem nesel telefon na uradni servis TELERAY. Uveljavljal sem garancijo ki jo ima telefon še cca 3 mesece in naštel še nekaj dodatnih stvari ki sem jih opazil da ne delujejo pravilno. 1. Zunanji zvočniki so začeli hreščati, 2. Vibra v telefonu ne deluje, 3. telefon ne lovi signala. Drugi dan po oddaji telefona na servis sem dobil sms da je popravilo aparata cca 45 eur in da sem sam kriv oz mehanska napaka krivda uporabnika. Ženska na drugi strani linije mi razlaga da je bila Vibra odlomljena in da ne vedo kaj sem jaz delal z telefonom. Verjetno sem po njihovem zabijal žeblje z njim heh.
Ne priznajo garancije zaradi tega ker je na ohišju vidna posledica udarca telefona na tla. Ko je bil telefon prvič pri njih na servisu je imel isto vidno posledico udarca in garancijo so mi vseeno priznali Zakaj sedaj ne. poleg tega naj bi jaz sam odlomil vibro: KAKO ŽE. mi ni jasno. Zavrnil sem popravilo vibre in povedal da naj popravijo samo anteno oz. da bo telefon lovil signal. Operaterka mi je rekla da bo telefon naslednji dan popravljen in da naj pridem ponj. Res pridem po telefon in kaj dobim; TELEFON ŠE ZMERAJ NE LOVI SIGNALA. Še isti moment se obrnem nazaj ter telefon vrnem servisu (cca 3min). Gospa za pultom je bila nesramna in živčna ker sem telefon prinesel nazaj ter sva odprla nov delovni nalog. da se popravi samo signal oz napaka na anteni. Drugi dan po tem dobil sms da je popravilo telefona vredno 336.36 eur. in da naj potrdim popravilo. Seveda kličem 3 dni a zaman. Kar naprej so vsi operaterji zasedeni. Verjetno se ne upajo več oglašat na telefone zaradi strank ki doživljajo šoke. Nakar jim pošljem iz tegote mail. In dobim odgovor: Pozdravljeni,
aparat ni več v garancijskem roku, saj je mehansko poškodovan - odtrgana vibra, poškodbe na ohišju. Po prejšnjem delovnem nalogu je bil izdan predračun za popravilo in ste bili opozorjeni, da je možnost kasnejših težav v delovanju zaradi mehanske poškodbe, kar pomeni da ne garantiramo za delovanje aparata. Za popravilo se niste odločili zato smo aparat vrnili nepopravljen. Ker je popravilo tako poškodovanega aparata nezamnesljivo, vam lahko ponudimo nakup novega vitalnega dela.
Lp, servis
IN zraven mi pošljejo kar eno sliko z skurjenim vezjem. nevem kako bi se to lahko zgodilo v žepu. Zanimivo verjetno imamo gremline na delu haha. Vidna poškodba na ohišju je stara cca 1 leto in je od tistega momenta ko mi je telefon padel na tla delal normalno razen napake na softwerju. Odlomljena vibra (mi ni jasno kako) Nepriznana garancija in vrtoglavo spreminjanje računa za popravilo. Skurjeno vezje. Končam z službo kolega me pokliče da je prišel pome in ko pridem domov telefon ne lovi več signala. Vezje skurjeno Z BATERIJO al kaj. Prosim če mi lahko pomagate. Lp. Borut
Pišem iz čistega obupa nad servisom TELERAY. Pred cca 2 tednom mi je aparat NOKIA N95 nehal loviti signal. Ko sem se prepričal da ni kriv operater sem nesel telefon na uradni servis TELERAY. Uveljavljal sem garancijo ki jo ima telefon še cca 3 mesece in naštel še nekaj dodatnih stvari ki sem jih opazil da ne delujejo pravilno. 1. Zunanji zvočniki so začeli hreščati, 2. Vibra v telefonu ne deluje, 3. telefon ne lovi signala. Drugi dan po oddaji telefona na servis sem dobil sms da je popravilo aparata cca 45 eur in da sem sam kriv oz mehanska napaka krivda uporabnika. Ženska na drugi strani linije mi razlaga da je bila Vibra odlomljena in da ne vedo kaj sem jaz delal z telefonom. Verjetno sem po njihovem zabijal žeblje z njim heh.
Ne priznajo garancije zaradi tega ker je na ohišju vidna posledica udarca telefona na tla. Ko je bil telefon prvič pri njih na servisu je imel isto vidno posledico udarca in garancijo so mi vseeno priznali Zakaj sedaj ne. poleg tega naj bi jaz sam odlomil vibro: KAKO ŽE. mi ni jasno. Zavrnil sem popravilo vibre in povedal da naj popravijo samo anteno oz. da bo telefon lovil signal. Operaterka mi je rekla da bo telefon naslednji dan popravljen in da naj pridem ponj. Res pridem po telefon in kaj dobim; TELEFON ŠE ZMERAJ NE LOVI SIGNALA. Še isti moment se obrnem nazaj ter telefon vrnem servisu (cca 3min). Gospa za pultom je bila nesramna in živčna ker sem telefon prinesel nazaj ter sva odprla nov delovni nalog. da se popravi samo signal oz napaka na anteni. Drugi dan po tem dobil sms da je popravilo telefona vredno 336.36 eur. in da naj potrdim popravilo. Seveda kličem 3 dni a zaman. Kar naprej so vsi operaterji zasedeni. Verjetno se ne upajo več oglašat na telefone zaradi strank ki doživljajo šoke. Nakar jim pošljem iz tegote mail. In dobim odgovor: Pozdravljeni,
aparat ni več v garancijskem roku, saj je mehansko poškodovan - odtrgana vibra, poškodbe na ohišju. Po prejšnjem delovnem nalogu je bil izdan predračun za popravilo in ste bili opozorjeni, da je možnost kasnejših težav v delovanju zaradi mehanske poškodbe, kar pomeni da ne garantiramo za delovanje aparata. Za popravilo se niste odločili zato smo aparat vrnili nepopravljen. Ker je popravilo tako poškodovanega aparata nezamnesljivo, vam lahko ponudimo nakup novega vitalnega dela.
Lp, servis
IN zraven mi pošljejo kar eno sliko z skurjenim vezjem. nevem kako bi se to lahko zgodilo v žepu. Zanimivo verjetno imamo gremline na delu haha. Vidna poškodba na ohišju je stara cca 1 leto in je od tistega momenta ko mi je telefon padel na tla delal normalno razen napake na softwerju. Odlomljena vibra (mi ni jasno kako) Nepriznana garancija in vrtoglavo spreminjanje računa za popravilo. Skurjeno vezje. Končam z službo kolega me pokliče da je prišel pome in ko pridem domov telefon ne lovi več signala. Vezje skurjeno Z BATERIJO al kaj. Prosim če mi lahko pomagate. Lp. Borut